15 Luksusautot ja maasturit halvimmilla hinnoilla vuonna 2021

Voit saada tyylikkään ulkonäön, ylelliset ohjaamot ja ainutlaatuisen lisävarusteen jo 27 125 dollarista alkaen.
Vaikka luksusmerkkinen auto on haluttu, se voi olla useimmille autonostajille myös kohtuuttoman kallis. Olemme nostaneet esiin luksusautoja luksusautovalmistajien jokaiselta listalta hinnoilla, jotka kilpailevat muiden hyvin varusteltujen kompaktien katumaastureiden ja valtavirran sedanien kanssa. Kaikki tämän luettelon mallit ovat alle 38 000 dollaria, mukaan lukien BMW:n, Mercedes-Benzin ja Infinitin ajoneuvot.
Tämä luettelo ei sisällä täysvarusteltuja varustetasoja, joita ei pidetä ”halpoina”. Niistä löytyy silti hyviä tarjouksia, joten jos luksus on tavoitteesi, tämä luettelo ei ole sinua varten. Tämä luettelo on järjestetty kalleimmasta halvimpaan. Jos et aluksi löydä budjettiisi sopivaa autoa, ole kärsivällinen.

15. Infiniti Q50

Vuoden 2021 Infiniti on lisätty tähän listaan, koska sen luksuskollegoiden hinnat ovat nousseet vuodelle 2021. Q50 ei ole kaikkein urheilullisin auto, mutta siinä on vakiona 300-hevosvoimainen V6-moottori. Siinä on myös 400-hevosvoimainen V-6-moottori. Vaikka Q50 tarjoaa mukavan ajomukavuuden, sisätiloista puuttuu ylellisyys. Q50:n kaksois-infotainment-näyttöä on myös vaikea käyttää.

  • Moottorit: 3,0-litrainen, 300-hevosvoimainen V-6 ja 400-hevosvoimainen V-6 3,0-litrainen, kaksoisturboahdettu V-6.
  • 13 kuutiometriä tavaratilaa

14. Mercedes-Benz GLA-luokka

Vuodelle 2021 Mercedes-Benz GLA-luokan crossover on täysin uusi. GLA-luokka on mukavampi ajoneuvo, jossa on parempaa tekniikkaa ja jonka mittasuhteet muistuttavat enemmän crossoveria, mikä auttaa sitä erottumaan tässä segmentissä. Lisävarusteena on neliveto. Ainoa voimansiirto on turboahdettu 2,0-litrainen nelisylinteri, jossa on 221 hevosvoimaa. Uusi GLA250 tuntuu nopeammalta kuin vuoden 2020 malli, mutta sen aika 0-100 km/h on yli puoli sekuntia hitaampi.

Moottori: 2,0-litrainen turboahdettu 221-hevosvoimainen nelosnelonen.
Tavaratila: 15 kuutiometriä

13. Lincoln Corsair

Vuodeksi 2020 Corsair sai upouuden sisustuksen ja päivitettyä tekniikkaa. Tämä kuvastaa Lincolnin pyrkimystä ylellisyyteen. Voimansiirtovaihtoehtoihin kuuluu nyt , plug-in-hybridi, joka yhdistää 2,5-litraisen nelisylinterisen moottorin ja sähkömoottorin. Lincolnin perusversiotaso tarjoaa edelleen 2,0-litraisen nelisylinterisen turbomoottorin ja etuvetoa. Corsair on kalliimpi ja tarjoaa nelivedon sekä 2,3-litraisen, tehokkaamman turbomoottorin. Siinä on myös useita ylellisiä ominaisuuksia.

  • Moottorit: 250 hv:n turboahdettu 2,0-litrainen rivinelonen; 280 hv:n turboahdettu 2,3-litrainen rivinelonen; 2,5-litrainen rivinelonen, jossa on kestomagneettisähkömoottori.
  • Tavaratila: 28 kuutiometriä

12. Genesis G70

Genesis G70 on valmis ottamaan mittaa BMW 3-sarjasta. Sen alhainen perushinta ja suorituskyky tekevät siitä pelottavan vastustajan. Vakiovarusteisiin kuuluvat takaveto ja kahdeksanvaihteinen automaattivaihteisto. Saatavana on myös kuusivaihteinen manuaalivaihteisto. Saatavana on myös nelivetovaihtoehto, mutta se on saatavana vain automaattivaihteiston kanssa. Voimansiirron 10 vuoden ja 100 000 kilometrin takuu tekee tästä kaupasta makean. Oletko huolissasi luotettavuudesta? 40 000 mailin pitkäaikaistestimme.

  • Moottorit: 2,5-litrainen turboahdettu 252-hevosvoimainen nelosrivimoottori; 3,3-litrainen kaksoisturboahdettu 365-hevosvoimainen V6-moottori.
  • Tavaratila: 11 kuutiota
  Kumpi maasturi on parempi - Cadillac vai Mercedes?

11. BMW 2-sarja

Vaikka se ei olekaan halvin BMW, sinivalkoisella pyöreällä ympyrällä varustettuja autoja on kaksi muutakin. 2-sarjan coupe on kuitenkin varmasti yksi miellyttävimmistä ajettavista. Perusmallin 230i:n turboahdettu 2,0-litrainen nelisylinterinen moottori on innokas ja innokas. Takavetoinen alusta mahdollistaa tasapainoisen ja eloisan käsiteltävyyden. Saat sen jopa kuusivaihteisella manuaalivaihteistolla ilmaiseksi.
Moottorit: 248 hv:n turboahdettu 2,0-litrainen nelosrivimoottori; 335 hv:n turboahdettu 3,0-litrainen rivikuutonen.
Tavaratila: 10-14 kuutiometriä

10. Cadillac XT4

XT4-crossover on Cadillacin uusin lähtötason malli. Se on paljon edistyneempi kuin alkuperäinen Cadillac-alkutason malli, joka oli Chevy Cavalieriin perustuva Cimarron 1980-luvulla. XT4 on pieni katumaasturi, jolla on premium-aikeet. Siinä on myös vakiona mekaaninen paketti. Vakiona oleva 2,0-litrainen turboahdettu rivinelonen antaa voimaa etupyörille. Lisävarusteena on neliveto. Vaikka perus-XT4:n hintalappu on houkutteleva, se ei ole kovin hyvin varusteltu. Ylellisyysominaisuuksia voi ostaa noin 40 000 dollarilla.

  • Moottori: 2,0-litrainen turbomoottori, jossa on 237 hevosvoimaa.
  • Tavaratila: 23 kuutiometriä

9. BMW 2-sarjan Gran Coupe

Uuden etuvetoisen voimansiirron ansiosta, joka on vakiovarusteena sedanissa, BMW 2-sarjan Gran Coupe pääsee nyt osaksi tätä listaa. 2-sarjan Gran Coupen hintaa on alennettu 2000 dollaria. Sekä etuveto- että nelivetoversio 2,0-litraisesta turboahdetusta nelisylinterisestä 228 hevosvoiman voimanlähteestä on kuitenkin sama. Tämän neliovisen sedanin, joka jakaa nimensä 2-sarjan coupen, avoauton ja 2-sarjan neliovisen sedanin kanssa, alusta on yhteinen Minin kanssa. Tämä seikka määrittää usein sen ajotyyliä.

  • Moottori: 2,0-litrainen turboahdettu 228-hevosvoimainen nelosrivimoottori.
  • Tavaratila: 15 kuutiometriä

8. BMW X1

Toisen sukupolven X1 otettiin BMW-uskovaiset huokaisten vastaan. Heidän mielestään oli jo tarpeeksi paha, että X1 oli katumaasturi. Mutta crossoverin poikittain asennettu moottori, vakiovarusteena oleva etuveto ja muhkea hintalappu tekivät siitä vielä pahemman. Mutta melusta voi olla välittämättä. X1 on pieni, käytännöllinen crossover, joka tarjoaa miellyttävää ajodynamiikkaa. Se nimettiin vuoden 2018 10Best SUVs and Trucks Awards -kilpailussa parhaaksi pienikokoiseksi luksuscrossoveriksi. Houkutteleva perushinta lisää jo ennestään houkuttelevaa pakettia.

  • Moottori: 2,0-litrainen turboahdettu 228-hevosvoimainen nelosrivimoottori.
  • Tavaratila: 27 kuutiometriä

7. Audi Q3

Audin Q3 tulee mallivuoteen 2021 yhdellä merkittävällä muutoksella. Se on ajanut 600 dollaria alkuperäisestä hinnasta. Uusi perusmoottori on turboahdettu 2,0-litrainen nelisylinterinen rivinelonen, joka tuottaa 184 hevosvoimaa. Q3:sta on nyt saatavana vain Premium- ja Premium Plus -mallistot. Alkuperäinen 2,5-litrainen turboahdettu 228 hevosvoiman nelisylinterinen on kuitenkin edelleen saatavilla molempiin varusteluihin. Jotta Q3 olisi entistäkin houkuttelevampi, siinä on myös lisätekniikkaa, kuten 12,3-tuumainen kojelaudan näyttö (10,1-tuumainen infotainment-näyttö) ja päivitetty 12,3-tuumainen näyttö mittaristoa varten.
Moottorit: 2,0-litrainen turboahdettu 2,0 hv:n neliveto; 2,0-litrainen turboahdettu 2,0 hv:n neliveto.
Tavaratila: 24 kuutiota

  Mikä Mercedes-maasturi on suurin?

6. Volvo XC40

Volvon pienin katumaasturi on viehättävä ja ainutlaatuinen muotoilu, jossa on jykevä muotoilu ja laaja valikoima varustelu- ja värivaihtoehtoja. Volvo XC40:n perushinta on laskenut 35 000 dollariin. Volvo lisäsi hiljattain Volvo XC40 -mallistoonsa T4-varustuksen, joka on arvokulutuspainotteinen. Sen perushinta on alle 35 000 dollaria. Siinä on myös 187-hevosvoimainen 2,0-litrainen nelisylinterinen turbomoottori. Tämä moottori antaa voiman kalliimpaan T5-malliin. T4-malli on saatavana kalliimmilla R-Design- tai Inscription-versioilla, jos olet valmis maksamaan hieman enemmän.

  • Moottorit: 2,0-litrainen turboahdettu 2,0 hv:n neliveto; 2,0-litrainen turboahdettu 2,0 hv:n neliveto.
  • Tavaratila: 21 kuutiota

5. Mercedes-Benz A-luokka

Mercedes-Benzin A-luokka on pienin ostettava. Se on myös edullisin, 34 700 dollaria. A-luokka tuntuu aivan Mercedekseltä, mutta on pienempi kuin Benzin alkuperäinen kokeilu edullisesta sedanista Yhdysvaltoihin. Alkuperäisessä CLA-luokassa oli keskinkertaiset sisustusmateriaalit ja toisinaan hiomattomat ajo-ominaisuudet. A-luokassa on sisätiloissa premium-materiaalit ja uusi infotainment-järjestelmä.

  • Moottori: 2,0-litrainen turbomoottori, jossa on 188 hevosvoimaa.
  • Tavaratila: 9 kuutiota

4. Audi S8

Audi S8 saattaa näyttää isolta ja tyylikkäältä, mutta tämä 563-hevosvoimaisella V8-turbomoottorilla varustettu Audi S8 saavuttaa nopeuden 100 km/h 3,2 sekunnissa. Tämä on melkoinen huimaus, kun otetaan huomioon, että auto painaa 5256 kiloa. Se on lähes 500 kiloa enemmän kuin Toyota 4Runner. 131 945 dollarin hintalappu on hieman korkea, joten S8:n todellisen potentiaalin vapauttamiseen on käytettävä enemmän rahaa. Kaikissa S8-malleissa on V8-moottori, neliveto, neliveto, 17-kaiutin Bang & Olufsen -äänentoistojärjestelmä, head up -näyttö ja kaksilasiset akustiset lasit. Lisää 5400 dollaria maksava S8 Executive -paketti, niin saat Audin Matrix design LED-ajovalot ja OLED-takavalot. Mukana on myös nahkaa. Adaptiivinen vakionopeudensäädin tekee pysähtymisestä ja liikenteeseen lähtemisestä helppoa. Voit lisätä 2300 dollarin Night Vision -avustajapaketin, joka havaitsee jalankulkijat ja eläimet pimeässä lämpökuvan avulla. 2750 dollarin Driver Assistance -turvapaketti, joka nostaa jousitusta yhdellä sivulla peräti 3,1 tuumaa, auttaa suojaamaan matkustajia onnettomuustilanteessa. Kaikki tämä ja paljon muuta tässä yksinkertaisessa Audi sedanissa.

  • Perushinta: 131 945 dollaria
  • EPA-polttoainetaloudellisuus yhdistetty/kaupunki/maantie 16/13/20 mpg.
  • Tavaratila 12 kuutiometriä

3. Genesis G90

Genesis G90 ei päihitä Audi S8:a nopeudella 155 km/h tai kilpaile Mercedes-Benzin S-luokan kosketusnäyttöjen seinien kanssa. Ottaen huomioon sen edullisen lähtöhinnan se on kuitenkin vakavasti harkitsemisen arvoinen. Sillä on monia yhtäläisyyksiä paljon kalliimpien mallien kanssa: Se on hiljainen, suuri ja mukava. Voi jopa tuntua siltä kuin ajaisit tyynyjen päällä, kun ajat kuoppaisilla teillä. Sen steampunk-ilmeestä jotkut pitävät enemmän kuin toiset. Se kuitenkin ajaa hyvin, eikä se vaadi monen tuhannen dollarin lisävarusteita. Vakiovarusteisiin kuuluu takaveto, mutta voit myös lisätä nelivedon vain 2500 dollarilla. Voit valita joko 365 hevosvoiman kaksoisturboahdetun V6-moottorin tai 420 hevosvoiman V8-moottorin. Molemmissa käytetään kahdeksanvaihteista automaattivaihteistoa. 12,3-tuumainen kosketusnäyttö on helpompi käyttää kuin Mercedes S-luokan valikot. G90 sai IIHS:n Top Safety Pick+ -palkinnon vuonna 2021, aivan kuten Volvo S90.

  • Perushinta: 73 995 dollaria
  • EPA-polttoainetaloudellisuus yhdistetty/kaupunki/maantie 20/17/24 (AWDV-6).
  • Tavaratila: 15 kuutiota
  Ylelliset autot, joiden ylläpitokustannukset ovat alhaiset

2. Audi A8

Saatat olla utelias, miksi 563-hevosvoimainen Audi S8 sijoittuu luokassa alemmas. A8:aan saatavissa oleva 453 hv:n kaksoisturbovoimainen V8 on nopea ja 30 000 dollaria perus-S8:aa halvempi. Vakiovarusteisiin kuuluu 335 hv:n turboahdettu V-6 ja kahdeksanvaihteinen automaattivaihteisto. Molempiin voimansiirtoihin on saatavana myös neliveto ja 8-vaihteinen automaattivaihteisto. Saatavana on myös valinnainen 443 hevosvoiman plug-in-hybridimalli, jonka yhdistetty kulutus on EPA:n mukaan 53 MPGe. Vaikka se on tehokkaampi kuin V6-bensiinimoottori, ero on silti pieni näin kalliille ajoneuvolle. Vakiovarusteisiin kuuluu 10,3-tuumainen näyttö infotainment-järjestelmää varten, mutta 12,3-tuumaisten Virtual Cockpit -mittareiden rypäs sopii erinomaisesti navigointiin. Vaikka infotainment-järjestelmässä voisi olla muutama nuppi enemmän, se reagoi nopeasti ja sitä voi mukauttaa näyttämään sen, mitä tarvitset.

  • Perushinta: 87 545 dollaria
  • EPA-polttoainetaloudellisuus yhdistetty/kaupunki/maantie 21/17/26 mpg.
  • Tavaratila: 13 kuutiota

1. Mercedes-Benz S-luokka

Uusin Mercedes Benz S-luokka on saapunut crème de la crème. Uusi malli on yli tuuman pidempi kuin edeltäjänsä ja sen akseliväli on kaksi tuumaa leveämpi. Tämä ajoneuvo on segmentin ainoa, jossa on lähestyttäessä esiin työntyvät ovenkahvat. Sisätilojen 12,8-tuumainen OLED-kosketusnäyttö toimii jättimäisenä kioskina ja näyttää useimmat ajoneuvon toiminnot. Vaikka konepellin koriste on edelleen tallella, vanhanaikaiset nupit ja painikkeet on korvattu virtuaalisilla renderöinneillä. Vakiovarusteena on turboahdettu 429-hevosvoimainen rivikuutonen, jossa on hybridiavustin. S580-malleihin on kuitenkin saatavana lisävarusteena myös 496-hevosvoimainen twinturbo V8. Ajonautinto on erinomainen, vaikka iso Mersu vaihtaisi Sport Plus -tilaan. Taka-akseliohjausjärjestelmän ansiosta sillä voi manööveröidä kääntämällä takapyöriä jopa 10 astetta. Tämä auto on myös ainoa tällä listalla, joka alkaa hieroa sinua, kun huudat ”Olen stressaantunut!” sen ääniavustajalle. Se tekee mitä tahansa, jos kerrot sille, kuinka varakas ja yksinäinen olet. AMG-versiota ei ole vielä testattu, joten emme voi asettaa sitä paremmuusjärjestykseen. Jos vakiomalleista on kuitenkin apua, S-luokan pitäisi olla hyvä valinta.

  • Perushinta: 110 850 dollaria
  • EPA-polttoainetaloudellisuus yhdistettynä/kaupunki-/maantieajossa ei vielä arvioitu.
  • Tavaratila 12 kuutiometriä

James May

Jamesin suuri intohimo on autot. Hän on julkaissut sisältöä Autojaa2z.fi-sivustolla siitä lähtien, kun se aloitti toimintansa keväällä 2021.

Uusi Autoja A2Z