Karma GS-6 ja Revero GT Luotettavuus

Karma on yksi Irvinen parhaista yrityksistä työympäristön, palkan ja etujen suhteen, paineita on olemassa liiketoiminnan luonteen vuoksi. Karma Revero on Karma Automotiven valmistama ekstravaganssimoduulin sekoitus urheilusedan. Se on Fisker Karma -ajoneuvon uusittu versio. Ensimmäinen uudesta luomuksesta, mallivuodelle 2017, toimitettiin syyskuussa 2016.

Yleiskatsaus

Ajoneuvon pohjaratkaisu on etumoottorinen, takamoottorinen, RWD, nelipyttyinen, neliovinen sedan. Moottori antaa autolle voimaa 0-100 kilometriin tunnissa 4,0 sekunnissa ja edelleen 300 km/h huippunopeuteen. 231 hv:n ja 236 lb-ft:n generaattori ei pysty huolehtimaan 536 hv:n ja 650 lb-ft:n sähköisestä voimansiirrosta pitkään akun tyhjennyttyä, ja kaksi tuomaria tyhjensi akun riittävästi, jotta nopeus putosi kuin tyhjästä noin 60 kilometriin tunnissa, kun auto oli kerran keskellä mutkaa.

Luotettavuus

Se on sähköinen. Se tarkoittaa, että Revero kulkee enimmäkseen akkuvirralla ja käyttää ajoittain polttomoottoria toimintasäteen pidentämiseksi, toisin kuin vaihtamalla moottoreiden välillä koko ajan. Se ei ole pääasiassa luotettava kuin muut autot.

Turvallisuus

GS-6:ssa on kahdeksan turvatyynyä, mukaan lukien kaksinkertaiset etupolviturvatyynyt ja vakionäyttelyssä dynaamiset turvatyynyn lyhennykset. Kuljettajan apukehykset ovat loistavat. Kaikissa malleissa on vakiovarusteena haavoittuva sivutarkkailu, risteävän liikenteen varoitusvalmius takana, kattava näkökenttäkamera, pysäköintietäisyyden valvonta, etutörmäysilmoitus, polun varoitus, sademäärän tunnistavat pyyhkimet ja rengaspaineen tarkistuspuitteet, joissa on automaattinen oppiminen.

Jälleenmyyntiarvo

Auton jälleenmyyntiarvo riippuu ajasta ja kunnosta. Karma GS-6 on halvempi kuin muihin ajoneuvoihin verrattuna. Näin ollen sen arvon aleneminen on suurempi kuin muiden autojen.

  Parhaat superautot pitkille kuljettajille

Huolto ja korjaus

Kyseessä on uusi auto. Sen huolto- ja korjauskustannuksia ei ole vielä laskettu. Mutta tulevaisuudessa ne päivitetään.

FAQ

Onko Karma GS-6 ja Revero GT etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?

Karma GS-6 ja Revero GT on takavetoinen auto.

Kuinka monta istuinta Karma GS-6 ja Revero GT:ssä on?

Karma GS-6 ja Revero GT on auto, jossa on 4 istuinta. Tämän auton EPA-luokitus on: Pienikokoiset autot

Kuinka paljon hevosvoimia Karma GS-6 ja Revero GT:ssä on ja onko siinä turbo?

Karma GS-6 ja Revero GT:ssä on 536 hevosvoimaa ja 550 lb-ft vääntöä. Moottori on sähkö/kaasumoottori, jonka iskutilavuus on 1,50. Polttoainejärjestelmä on: Suoraruiskutus (ruiskutus).

Kuinka paljon maavaraa Karma GS-6:ssa ja Revero GT:ssä on?

5,4 tuumaa ( 13,72 cm )

Minkälaiset pyörät siinä on?

Karma GS-6:ssa ja Revero GT:ssä on 21 X 8,5 tuuman alumiiniset etupyörät ja 21 X 9 tuuman alumiiniset takapyörät.

Ovatko Fisker Karmat hyviä autoja?

Siinä on hieno yhdistelmä huipputekniikkaa ja kaunista muotoilua. Se voi toimia bensiinillä tai sähköllä, joten se on monipuolisempi kuin täyssähköauto. Mukavuus 4,0 on arvosana (5:stä).

Onko karma Revero GT hybridi?

Vuoden 2021 Karma-mallistoon kuuluu yksi, näyttävästi muotoiltu ja ylellisesti varusteltu sedan, jossa on kolme voimansiirtovaihtoehtoa. GS-6:ssa on plug-in-hybridivoimansiirto. Yhtiö väittää, että Revero GT:ssä on pistokehybridivoimansiirto ja se tarjoaa huomattavasti enemmän suorituskykyä kuin GS-6.

James May

Jamesin suuri intohimo on autot. Hän on julkaissut sisältöä Autojaa2z.fi-sivustolla siitä lähtien, kun se aloitti toimintansa keväällä 2021.

Uusi Autoja A2Z