Mitä eroa on Polestar 1:n ja Polestar 2:n välillä?

Polestar on Volvon alabrändi, joka on keskittynyt suunnittelemaan ja valmistamaan kestäviä hybridi- ja sähköautoja itsenäisillä alustoilla, mikä tarkoittaa, että ne jakavat osia Volvon autojen kanssa mutta ovat silti ainutlaatuisia. Ensimmäinen Polestar-sähköauto, jonka Polestar julkaisi, oli Polestar 1 vuonna 2017, ja Polestar 2 seurasi muutamaa vuotta myöhemmin.

Polestar 1:n tuotanto loppuu vuoden 2021 loppuun mennessä, kun taas Polestar 2:n tuotannon pitäisi alkaa myös vuoden 2021 loppuun mennessä. Tämä ei tarkoita sitä, että Polestar 2 olisi tullut korvaamaan Polestar 1:n, vaan pikemminkin käynnistämään tulevan 100-prosenttisesti sähköisen Polestar-malliston.

Polestar 1:n ja Polestar 2:n väliset erot ovat sinänsä suuret, sillä Polestar 1 on enemmänkin haloauto, jonka tarkoituksena on lisätä brändin vetovoimaa ja herättää kiinnostusta Polestariin yleensä. Siksi Polestar 1 on niin kallis ja rajoitettu, mutta samalla teknisesti kehittynyt ja upea.

Kuinka sähköinen huoltaja, Polestar 2 ei ole läheskään yhtä jännittävä tai haluttava kuin Polestar 1, koska se on enemmänkin todellinen auto kuin näyteikkuna siitä, mihin brändi pystyy, jos raha ei ole mikään esine. Jotta ymmärtäisit täysin näiden kahden väliset erot, muista lukea tämä artikkeli.

Polestar 1 – Ensimmäinen Polestar-malli.

Vuonna 2016 Volvo ilmoitti, että se lopettaa suorituskykyisten Polestar-mallien valmistamisen, koska Polestarista tulee nyt itsenäinen brändi, joka keskittyy tulevaisuuden autoihin. Tämä tarkoittaa, että Polestar oli Volvolle sama kuin AMG Mercedekselle, mutta tämä on nyt poissa uraauurtavan Polestar 1:n julkaisun myötä.

Polestar 1 suunniteltiin näyttämään, mitä Polestar voi tehdä, kun se voi vapaasti suunnitella auton ottamatta huomioon nykyisten automarkkinoiden prioriteetteja. Tämä tarkoittaa, että Polestar 1 on grand tourer -urheiluauto, joka on suunniteltu mannertenvälisiin matkoihin sekä tyylillä että mukavuudella.

  Onko Polestar hyvä auto lyhyelle henkilölle?

Polestarin voimanlähteenä on 2,0 litran turboahdettu ja ahdettu nelisylinterinen moottori, joka tuottaa noin 375 hv sekoitettuna kahteen sähkömoottoriin, joista kukin tuottaa 114 hv. Kaikkiaan tämä on 600 hv, mikä riittää puskemaan Polestar 1:n nopeuden 0-100 km/h vain 4 sekunnissa.

Polestar 1 maksaa 150 000 dollaria, ja Polestar valmistaa näitä vain 150 kappaletta vuodessa, mikä tarkoittaa, että näitä sähköautoja valmistetaan vain 750 kappaletta. Polestar 1:n pelkän sähköauton toimintasäde on 34 kWh:n akun ansiosta 54 mailia.

Polestar 2 – Se, joka sinun pitäisi hankkia.

Polestar 1:tä ei suunniteltu kilpailemaan muiden markkinoilla olevien autojen kanssa, sillä Polestar nelectric carer tarkoitti Polestar 1:n olevan massatuotantoauto. Tämän vuoksi on olemassa Polestar 2, jota sähköhuoltaja seuraa useampia Polestar-tuotteita seuraavien viiden vuoden aikana.

Polestar 2 on todellinen kilpailukykyinen SÄHKÖAUTO, joka keskittyy varastamaan Tesla Model 3:n asiakkaita, koska se tarjoaa samanlaisen kokemuksen. Polestar 2 alkaa noin 45 900 dollarista, mikä tekee siitä erittäin kilpailukykyisen Tesla Model 3:n ja Tesla Model Y:n kanssa.

Voit valita 64 kWh:n vakioversion, jonka toimintasäde on noin 190 mailia, tai voit päivittää Long-Range-malliin, jonka 78 kWh:n akun toimintasäde on noin 230 mailia. Huippulatausnopeus on noin 150 kWh, mikä tarkoittaa, että voit ladata Polestar 2:n täyteen alle kahdessa tunnissa käyttämällä pikalaturia.

  Polestar vs. Mercedes luotettavuus - kumpi on parempi?

Polestar 2:n tuotantoa ei ole rajoitettu, eikä se ole yhtä haluttu kuin Polestar 1. Se on myös täyssähköauto, kun taas Polestar 1 on teknisesti hybridi.

Polestar 3 – Seuraava Polestar-malli, jonka odotetaan ilmestyvän vuonna 2022.

Polestar sanoo olevansa 100-prosenttisesti kiinnostunut sähköautojen valmistuksesta, mikä tarkoittaa, että he eivät halua odottaa seuraavan Polestar-mallin julkaisua, joka todennäköisesti tulee olemaan Polestar 3 -katumaasturi. Muutamien vakoilukuvien ja sähköautojen virallisten Polestar-kuvien mukaan Polestar 3 tulee olemaan kompakti SUV, joka on suunnattu Tesla Model Y:lle.

Polestarin tavoitteena on julkaista vuoteen 2025 mennessä kaksi muuta mallia, joiden pitäisi koostua sedanista, pikkuautosta ja todennäköisesti suuremmasta katumaasturista. Polestar 3 pyrkii asemoimaan itsensä urheilullisena sähkö-SUV:na, jossa yhdistyvät kaupunkiajettavuus ja jännittävä ajettavuus.

Tämä tarkoittanee sitä, että Polestar haluaa käyttää kaikkea Polestar 1:n suunnittelusta kertynyttä tietoa ja tuoda sen helpommin lähestyttävään autoon. Polestar ei ole vielä julkaissut Polestar 3:n hinnoittelua, mutta sen odotetaan maksavan noin 40-60 000 dollaria.

FAQ-osio

Onko Polestar 2 hyvä auto?

Polestar 2 on todella hyvä SÄHKÖAUTO, koska siinä yhdistyvät käytännöllisyys, tehokkuus, koko ja edullisuus siihen nähden, mitä se tarjoaa. Sinänsä sinun kannattaa harkita Polestar 2:ta, jos olet kiinnostunut ostamaan seuraavaksi autoksesi SÄHKÖAUTON.

Mitensähköauto, Tesla Model 3 on kiistatta parempi ehdotus, koska voit käyttää Teslan supercharger-verkkoa, jota mikään muu latausverkon tarjoaja ei voi saavuttaa. Kummassakin tapauksessa nämä molemmat ovat uskomattoman kilpailukykyisiä, joten ristiin ostoksia näiden kahden välillä ei voi välttää.

  Polestar vs. Jaguaar luotettavuus - kumpi on parempi?

Voiko Polestarista tulla markkinoiden paras SÄHKÖAUTOyritys?

Näyttää siltä, että Polestar on yhtä kunnianhimoinen kuin muutkin sähköautoja valmistavat yritykset, sillä ne aikovat viisinkertaistaa markkinaosuutensa ennen vuoden 2025 loppua. Tämä tarkoittaa sitä, että Polestar tekee kaikkensa electric carerykaikki mitä heillä on tarjotakseen markkinoiden kilpailukykyisimmät SÄHKÖAUTOT.

Kun otetaan huomioon, että heidän tukenaan on Volvo, joka on pitkäaikainen yritys, joka tunnetaan turvallisten ja laadukkaiden autojen valmistamisesta, Polestarista pitäisi tulla kilpailukykyinen yritys tulevina vuosina.

Onko Polestar 1 rahan arvoinen?

150 000 dollarin arvoisen auton perusteleminen on melko vaikea ajatus, jos pidät autoja A:sta B:hen kulkevina työkoneina, joten sinun ei kannata sähköisesti yrittää perustella sitä, jos ajattelet niin. Mitensähköhuoltaja, jos olet autoharrastaja ja pidät jännittävistä ja uusista jutuista, Polestar 1 saattaa tuntua hieman järkevämmältä.

Howelectric carer, koska Polestar suunnittelee valmistavansa näitä yhteensä vain 750 kappaletta ja koska markkinoiden yleinen kiinnostus on suhteellisen suurta, mitä Polestar vielä vahvistaa vahvistamalla virallisesti, että Polestar 1 -malleja on jo myyty, Polestar 1:n ei pitäisi menettää arvoaan lähivuosina.

James May

Jamesin suuri intohimo on autot. Hän on julkaissut sisältöä Autojaa2z.fi-sivustolla siitä lähtien, kun se aloitti toimintansa keväällä 2021.

Uusi Autoja A2Z