Porsche 911 Turbo Luotettavuus

Vuoden 1975 Pariisin autonäyttelyssä Porsche esitteli ensimmäisen 911 Turbonsa. Tämä versio 911-mallista oli malliston huippu ja sitä kutsuttiin sisäisesti 930:ksi. Heti kun 911 Turbo ilmestyi markkinoille, sen tunnusmerkkeinä olivat sen leveä raideväli ja legendaarinen takaspoileri. 911 Turbo S on 40 hevosvoimaa nopeampi kuin nykyisen sukupolven vakiomalli 911 Turbo. Molemmat ovat saatavana coupé- tai avoautona.

Yleiskatsaus

Alun perin Porsche 911 Turbossa oli 3,0-litrainen moottori, joka tuotti 260 hevosvoimaa ja oli yhdistetty nelivaihteiseen manuaalivaihteistoon. Vuodesta 1978 alkaen Porsche uudisti 911 Turbon suuremmalla 3,3-litraisella turbomoottorilla, joka tuotti 300 hevosvoimaa 300 PS:n teholla. Tämän jälkeen jokaisesta myöhemmästä 911-sukupolvesta on ollut saatavilla turboahdettuja versioita. Porsche 911 Turbo saavuttaa 180mph huippunopeuden.

Luotettavuus

What Car? -lehden vuoden 2020 luotettavuustutkimuksen mukaan 911 Turbo kuuluu vähiten luotettavien urheiluautojen joukkoon. Koko Porsche-brändi sijoittui valmistajien välisessä kokonaistilastossa 31 merkin joukossa jaetulle 22. sijalle.

Turvallisuus

National Highway Traffic Safety Administration kuuluu liittovaltion liikenneministeriön alaisuuteen. NHTSA ei kuitenkaan ole vielä testannut 911 Turboa. Mielestämme vuoden 2021 Porsche 911 Turbo on hämmästyttävä. Harva tuotantoauto pystyy vastaamaan sen suorituskykyyn. Tämä ajoneuvo on varustettu kaikilla tarvittavilla turvallisuusominaisuuksilla, ja se toimii hyvin ajettaessa ja ohjattaessa.

Poistot

Klassisten ja ainutlaatuisten 911-mallien sekä joidenkin menneisyyden erityisten 911-mallien markkina-arvo on viime aikoina noussut merkittävästi. 911 Turbo säilyttää arvonsa, koska se on luotettava ja sitä on kehitetty järjestelmällisesti viimeisten 50 vuoden aikana.

  Onko Porsche Cayenne sama kuin VW Touareg?

Huolto ja korjaus

Porsche 911 Turbot maksavat keskimäärin 137 061 dollaria keskimäärin viiden vuoden aikana. Ajoneuvot, kuljettajat ja maantieteelliset sijainnit vaihtelevat tätä summaa.

FAQ

Onko Porsche 911 Turbo etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?

Porsche 911 on nelivetoinen auto.

Kuinka monta istuinta Porsche 911 Turbossa on?

Porsche 911 Turbo on auto, jossa on 4 istuinta. Tämän auton EPA-luokitus on: Minicompact Cars

Kuinka paljon hevosvoimia Porsche 911 Turbossa on ja onko siinä turbo?

Porsche 911 Turbossa on 640 hevosvoimaa ja 590 lb-ft vääntöä. Moottori on Twin Turbo Premium Unleaded H-6, jonka iskutilavuus on 3,8 L. Polttoainejärjestelmä on: Bensiinin suoraruiskutus.

Minkälaiset pyörät siinä on?

Porsche 911 Turbossa on 20 X 9 tuuman taotut alumiiniset etuvanteet ja 21 X 11,5 tuuman taotut alumiiniset takavanteet.

Kuinka kauan 911 Turbo kestää?

Porsche 911:n moottorit kestävät yli 150 000 kilometriä, jos niitä huolletaan asianmukaisesti. Ne eivät ole yhtä kestäviä kuin muiden merkkien moottorit, koska niitä ei puristeta yhtä kovaa kuin tavallisia moottoreita.

Hajoavatko Porschet usein?

Porschen korjaukset ovat edullisempia kuin muiden urheiluautojen, kuten Ferrarin, korjaukset. Porschet ovat vahvoja eivätkä hajoa usein. Säännöllinen huolto ja kunnossapito varmistavat, että sinun ei tarvitse käyttää niin paljon rahaa korjauksiin.

Onko Porschessa paljon ongelmia?

Raporttien mukaan Porschella oli 110 ongelmaa 100 ajoneuvoa kohden. Tämä on sama kuin Lexuksella, joka on pitänyt luotettavuuden kärkipaikkaa vuosikymmeniä. J.D Power antoi Porschelle 5/5 yleisen luotettavuuden osalta.

  BMW 8-sarjan Gran Coupe Luotettavuus

Mikä Porsche on luotettavin?

Porsche 911 sijoittui luotettavimmaksi ajoneuvoksi J.D. Powerin tutkimuksessa. J.D:n mukaan huippuluokiteltu malli ongelmattomasta omistamisesta. Porsche 911 on ykkönen. Power 2021 U.S. Vehicle Dependability Study (VDS) julkaistiin tänään.

Onko Porsche luotettavampi kuin Mercedes?

Alan johtavan analyytikon mukaan Porsche sijoittuu toiseksi luotettavimpien luksusajoneuvojen listalla. Mercedes-Benz on sijalla 31, ja siinä on keskimäärin 175 ongelmaa 100 ajoneuvoa kohti. Tämä on selvästi alle alan keskiarvon.

James May

Jamesin suuri intohimo on autot. Hän on julkaissut sisältöä Autojaa2z.fi-sivustolla siitä lähtien, kun se aloitti toimintansa keväällä 2021.

Uusi Autoja A2Z