{"id":1287,"date":"2021-08-27T10:28:37","date_gmt":"2021-08-27T10:28:37","guid":{"rendered":"https:\/\/fs-7e007be2f2da4aa3.flatsite.io\/instances\/29\/?p=1287"},"modified":"2021-08-27T10:28:37","modified_gmt":"2021-08-27T10:28:37","slug":"ovatko-mercedes-hybridit-hyvia","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/ovatko-mercedes-hybridit-hyvia\/","title":{"rendered":"Ovatko Mercedes-hybridit hyvi\u00e4?"},"content":{"rendered":"\n
Kyll\u00e4, Mercedes-hybridit ovat erinomaisia autoja. Sinun on kuitenkin valittava joko mieto hybridi- tai pistokehybridimalli. Riippuen budjetistasi ja mieltymyksist\u00e4si huomaat, ett\u00e4 molemmat autot ovat poikkeuksellisia ja hintansa arvoisia. Mutta kuten tavallista, niiss\u00e4 on suurin osa tavallisissa Mercedes-malleissa olevista ylellisyys- ja turvallisuusominaisuuksista.<\/p>\n\n\n\n
Mercedeksen mild-hybridimalleja ei voi ladata, kun taas plug-in-hybridimalleja voi ladata kotona tai latausasemalta. Sit\u00e4 paitsi Mercedeksen mild-hybridiautot ovat hieman edullisempia kuin plug-in-hybridimallit. Mit\u00e4 tulee toimintas\u00e4teeseen, pistokehybridimallit kulkevat enemm\u00e4n matkaa s\u00e4hk\u00f6ll\u00e4 kuin miedot hybridimallit.<\/p>\n\n\n\n
T\u00e4rkein syy siihen, miksi Mercedes-hybridimallit ovat hyvi\u00e4, on se, ett\u00e4 ne kuluttavat v\u00e4hemm\u00e4n polttoainetta kuin tavalliset Mercedes-mallit. Lis\u00e4ksi ne v\u00e4hent\u00e4v\u00e4t hiilidioksidip\u00e4\u00e4st\u00f6j\u00e4, mik\u00e4 tekee niist\u00e4 tehokkaampia vihreit\u00e4 ajoneuvoja kuin tavallisista Mercedes-malleista. Lis\u00e4ksi jotkin osavaltiot voivat tarjota verokannustimia, jotka voivat alentaa auton kokonaiskustannuksia.<\/p>\n\n\n\n
Jos etsit parasta Mercedes-hybridiautoa, Mercedes E-Class plug-in-hybridi on aivan toisella tasolla. T\u00e4ss\u00e4 mallissa on tehokas moottori, mutta se s\u00e4\u00e4st\u00e4\u00e4 silti polttoainetta. Lis\u00e4ksi siin\u00e4 on poikkeukselliset turvallisuus- ja ylellisyysominaisuudet, jotka nostavat sen kilpailijoidensa, kuten BMW 530e -hybridin, yl\u00e4puolelle.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz E-Class on suunniteltu kauniisti j\u00e4ljittelem\u00e4\u00e4n ylellisyytt\u00e4 ja arvovaltaa. Se on pidempi kuin C-luokka mutta lyhyempi kuin S-luokka. Mutta toisin kuin tavallisessa E-Klassassa, E-Class plug-in-hybridiss\u00e4 on AMG Line- tai kehittyneempi\u00e4 varusteita.<\/p>\n\n\n\n
Odotetusti E-Klassissa on korkealuokkainen sisustus ylellisine ominaisuuksineen. Vaikka tavaratila ei olekaan tilava, sis\u00e4tilat ovat eritt\u00e4in tilavat, ja niihin mahtuu helposti yli viisi henkil\u00f6\u00e4. Siin\u00e4 on my\u00f6s ymp\u00e4rist\u00f6n valaistus, 12,3 tuuman digitaalin\u00e4ytt\u00f6, l\u00e4mmitett\u00e4v\u00e4t etuistuimet, panoraamakatto, hierovat etuistuimet ja paljon muuta.<\/p>\n\n\n\n
Suorituskyvyn suhteen et tule pettym\u00e4\u00e4n, sill\u00e4 t\u00e4m\u00e4 auto toimii aivan kuten AMG Line -vakioversiot, mutta paremmalla polttoainetaloudella. Mercedes E350 on varustettu 2,0-litraisella nelisylinterisell\u00e4 turbomoottorilla, joka tuottaa jopa 315 hv ja 516 lb v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Lis\u00e4ksi t\u00e4ss\u00e4 autossa on akkupaketti, jonka avulla kuljettaja voi vaihtaa sport- ja comfort-ajotilojen v\u00e4lill\u00e4. Sujuvan ajamisen kannalta on kuitenkin parasta j\u00e4tt\u00e4\u00e4 auto sport-tilaan. Lis\u00e4ksi akkupaketin t\u00e4yteen lataaminen kest\u00e4\u00e4 noin 90 minuuttia 7 kW:n sein\u00e4pistokkeella tai 5 tuntia tavallisella kolmipistokkeella.<\/p>\n\n\n\n
Turvallisuuden osalta saat edelleen Mercedes E-Class -malleista l\u00f6ytyv\u00e4t huippuluokan turvallisuusvarusteet, kuten PRE-SAFE-teknologian, kaistalla pysymisen avustimen, kuolleen kulman valvonnan, kaistaltapoistumisvaroittimen, mukautuvan vakionopeudens\u00e4\u00e4timen ja paljon muuta. Auto on siis eritt\u00e4in turvallinen ja muiden Mercedes-mallien tasolla.<\/p>\n\n\n\n
Kaiken kaikkiaan Mercedes E-Class plug-in hybrid on erinomainen auto. Sinun on valittava niiden diesel- ja bensiinivaihtoehtojen v\u00e4lill\u00e4. Huomaa, ett\u00e4 dieselversio on hieman kalliimpi kuin dieselversio. Mercedes E350e:n perushinta on 58 000 dollaria.<\/p>\n\n\n\n
Kuten olet n\u00e4hnyt edell\u00e4, Mercedes E-Cass plug-in-hybridi on eritt\u00e4in vaikuttava auto, joka tarjoaa mukavuuden ja ylellisyyden lis\u00e4ksi my\u00f6s nopeutta ja polttoainetehokkuutta. T\u00e4st\u00e4 huolimatta t\u00e4ss\u00e4 autossa on my\u00f6s useita takaiskuja, joita ovat muun muassa:<\/p>\n\n\n\n
E-luokan mallin lis\u00e4ksi useat muut Mercedes-mallit tarjoavat hybridivaihtoehtoja. N\u00e4it\u00e4 ovat Mercedes-Benz A-Class Hatchback, B-luokka, A-luokan sedan, C-luokan sedan, S-luokan sedan, CLA-Class shooting brake, CLA Coupe, GLA SUV, GLC SUV, GLC Coupe, GLE SUV ja GLS SUV.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4, Mercedes myy erilaisia hybridiautoja. Halusitpa sitten sedanin, farmarin, coup\u00e9n tai jopa katumaasturin, Mercedeksen valikoimasta l\u00f6ytyy kaikki, mit\u00e4 tarvitset. Lis\u00e4ksi Mercedeksell\u00e4 on my\u00f6s AMG-malliston hybridiautoja ihmisille, jotka haluavat erinomaista suorituskyky\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Huolimatta siit\u00e4, ett\u00e4 Mercedes esittelee hybridi- ja plug-in-hybridimalleja, sen autoissa on edelleen kaikkialla samoja ongelmia. Useimmat Mercedes-mallit ovat edelleen ep\u00e4luotettavia. T\u00e4m\u00e4 johtuu Mercedeksen laajemmasta valikoimasta teknisi\u00e4 ominaisuuksia. Siit\u00e4 huolimatta Mercedes E-luokan hybridi on edelleen luotettavin Mercedes-hybridiauto.<\/p>\n\n\n\n
T\u00e4m\u00e4 riippuu siit\u00e4, onko kyseess\u00e4 mieto hybridi- vai pistokehybridimalli. Jos kyseess\u00e4 on miedohybridi-Mersu, sinun ei tarvitse ladata sit\u00e4 kotona tai latausasemalla. Mutta jos kyseess\u00e4 on plug-in-hybridimalli, sinun on ladattava se.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4, ne tarjoavat. Mercedes tarjoaa useita hybridimaastureita. Ne tarjoavat sek\u00e4 mietohybridi- ett\u00e4 pistokehybridimaastureita. Mercedeksen mietohybridikatumaastureita ovat GLC, GLE ja GLS, kun taas niiden pistokehybridikatumaasturit ovat GLA, GLC, GLC Coupe ja GLE SUV. Huomaa, ett\u00e4 plug-in-hybridimallit ovat kalliimpia ja niill\u00e4 on parempi toimintas\u00e4de kuin miedoilla hybridimalleilla.<\/p>\n\n\n\n
Hybridiauton valitsemisella polttomoottoriautojen sijaan on useita etuja. Ensimm\u00e4inen niist\u00e4 on verokannustimet. Lis\u00e4ksi saat Benefit-in-Kind (BiK) -veron, joka my\u00f6s alentaa kokonaiskustannuksia. Lis\u00e4ksi hybridiautot kuluttavat v\u00e4hemm\u00e4n polttoainetta, koska ne vaihtavat s\u00e4hk\u00f6\u00e4 ja polttoainetta. Lopuksi auto tuottaa v\u00e4hemm\u00e4n hiilidioksidip\u00e4\u00e4st\u00f6j\u00e4, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 ne ovat ymp\u00e4rist\u00f6yst\u00e4v\u00e4llisempi\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Yleisesti ottaen Mercedes-Benz tarjoaa erinomaisia hybridiautoja. Mercedeksen hybridiautot auttavat sinua v\u00e4hent\u00e4m\u00e4\u00e4n polttoainekustannuksia ja ymp\u00e4rist\u00f6\u00f6n kohdistuvaa hiilijalanj\u00e4lke\u00e4. T\u00e4m\u00e4n lis\u00e4ksi voit saada joissakin osavaltioissa verokannustimia, jotka v\u00e4hent\u00e4v\u00e4t auton omistamisen kokonaiskustannuksia.<\/p>\n\n\n\n
Vaikka polttoainetehokkuus on parantunut ja tavaratila pienentynyt, Mercedes-hybridimallit tarjoavat silti mukavuutta, turvallisuutta ja arvovaltaa. Saat siis edelleen laadukkaan ja hyv\u00e4maineisen auton, mutta sen yll\u00e4pitokustannukset ja ymp\u00e4rist\u00f6\u00e4 kuormittavat p\u00e4\u00e4st\u00f6t ovat pienemm\u00e4t.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Kyll\u00e4, Mercedes-hybridit ovat erinomaisia autoja. Sinun on kuitenkin valittava joko mieto hybridi- tai pistokehybridimalli. Riippuen budjetistasi ja mieltymyksist\u00e4si huomaat, ett\u00e4 molemmat autot ovat poikkeuksellisia ja hintansa arvoisia. Mutta kuten tavallista,<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[11],"tags":[21],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1287"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1287"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1287\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1287"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1287"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1287"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}