{"id":1510,"date":"2021-10-06T07:47:29","date_gmt":"2021-10-06T07:47:29","guid":{"rendered":"https:\/\/fs-7e007be2f2da4aa3.flatsite.io\/instances\/29\/?p=1510"},"modified":"2021-10-06T07:47:29","modified_gmt":"2021-10-06T07:47:29","slug":"kaikki-bmw-335in-luotettavuudesta","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/kaikki-bmw-335in-luotettavuudesta\/","title":{"rendered":"Kaikki BMW 335i:n luotettavuudesta"},"content":{"rendered":"\n

BMW 335i on luotettava auto, jos sit\u00e4 huolletaan melko hyvin.<\/p>\n\n\n\n

Jokainen auto voi osoittautua luotettavaksi, jos sit\u00e4 huolletaan kunnolla. BMW:t eiv\u00e4t yleens\u00e4 ole luotettavimpia saksalaisen autonvalmistajan autoja, mutta siin\u00e4 on omat etunsa. E92 335i oli kokenut monia ongelmia ja sill\u00e4 oli huonoja luotettavuushuomautuksia. Oikein hoidettuna t\u00e4m\u00e4 auto voi kuitenkin antaa sinulle helposti yli 200 000 kilometri\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

BMW E92 335i<\/h2>\n\n\n\n

335i oli BMW 3-sarjan coupe-malli. Se oli sarjan 5. sukupolvi, ja se esiteltiin vuonna 2006, l\u00e4hes kahden vuoden kuluttua auton esittelyst\u00e4. Auton 2-ovinen coupe-muotoilu oli hyvin urheilullinen, ja sit\u00e4 tuki sen eritt\u00e4in nopea twin-turbo N54- tai N55-moottori.<\/p>\n\n\n\n

Auton muotoilu oli paljon parempi kuin edellisen sukupolven coupe-mallissa. T\u00e4ss\u00e4 autossa oli uudemman muotoilun mukaiset ajo- ja takavalot. T\u00e4m\u00e4 oli my\u00f6s viimeinen 3-sarjan coupe-malli, ja sen j\u00e4lkeen se siirtyi 4-sarjan BMW:lle. Se oli my\u00f6s yksi viimeisist\u00e4 myyt\u00e4vist\u00e4 5. sukupolven 3-sarjan malleista.<\/p>\n\n\n\n

Tekniset tiedot<\/h3>\n\n\n\n

Auto oli kompakti Executive-BMW, jossa oli iDrive-toimintoj\u00e4rjestelm\u00e4. iDrive-k\u00e4ytt\u00f6j\u00e4rjestelm\u00e4 sis\u00e4lsi uuden etun\u00e4yt\u00f6n muotoisen infotainment-j\u00e4rjestelm\u00e4n, ja siin\u00e4 oli useita uusia toimintoja, kuten navigointi. Autossa oli my\u00f6s push-start-mahdollisuus. Auton sis\u00e4tilat uudistettiin, ja kojelaudassa ja ovissa oli puukuvioitu vuori.<\/p>\n\n\n\n

Auton voimanl\u00e4hteen\u00e4 oli BMW:n 3,0 litran 6-sylinterinen N54- tai N55-kaksoisturbomoottori. T\u00e4m\u00e4 oli yksi BMW:n nopeimmista moottoreista tuohon aikaan. Auton suorituskyky on huippuluokan BMW-tasoa. Auton k\u00e4sitelt\u00e4vyys mutkissa ja maantiepito on loistava.<\/p>\n\n\n\n

Kaksoisturbomoottori tuottaa 0-100 km\/h vain 5,6 sekunnissa, ja sen huippunopeus on 155 km\/h. Voit silti nauttia auton raskaasta 248 Nm:n v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentista. Autossa oli my\u00f6s nelivetovaihtoehto, joka tarjosi viel\u00e4 paremman tienpidon. Kaiken kaikkiaan 335i on todellakin urheiluauto, ja sen suorituskykyyn saattoi luottaa.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h3>\n\n\n\n

Autoa ei kutsuta luotettavimmaksi BMW:ksi. Autossa oli monia ongelmia, mutta jos sit\u00e4 pidet\u00e4\u00e4n n\u00e4tisti, se osoittautui riitt\u00e4v\u00e4n luotettavaksi. 335i sai my\u00f6s RepairPalilta hyvin keskim\u00e4\u00e4r\u00e4ist\u00e4 huonomman arvosanan 2,0 viidest\u00e4. Se ei kuitenkaan ole huono arvosana, jos sit\u00e4 verrataan muihin BMW:iin, sill\u00e4 BMW ei ole kovin kuuluisa luotettavuudestaan.<\/p>\n\n\n\n

Jos kuitenkin tarkastellaan ihmisten mielipiteit\u00e4 ja kokemuksia autosta, auto ei ole kovin luotettava. Koska se on ollut pitk\u00e4\u00e4n markkinoilla, osia on helposti saatavilla, ja voit asentaa ne itse. Jos et v\u00e4lit\u00e4 auton huollosta, se aiheuttaa monia ongelmia.<\/p>\n\n\n\n

Huolto<\/h3>\n\n\n\n

335i:n vuotuiset huoltokustannukset ovat eritt\u00e4in korkeat, 1030 dollaria, mutta jos todella k\u00e4ytt\u00e4isit n\u00e4in paljon, auto toimisi yht\u00e4 sujuvasti kuin uusi. Se ei silti ole niin paljon verrattuna muihin BMW:iin. Auton osat ja huolto ovat my\u00f6s jonkin verran kalliita, kuten n\u00e4et luettelosta:<\/p>\n\n\n\n