{"id":1606,"date":"2021-11-01T10:50:36","date_gmt":"2021-11-01T10:50:36","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=1606"},"modified":"2021-11-01T10:50:39","modified_gmt":"2021-11-01T10:50:39","slug":"audi-rs4-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/audi-rs4-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Audi RS4 Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n
RS-mallit ovat Audin huippumalleja. RS4:ll\u00e4 on monta sukupolvea, ja se on nyt nelj\u00e4nness\u00e4 sukupolvessa. Nelj\u00e4nnen sukupolven RS4 Avant on vaunun muotoinen, mutta sit\u00e4 ei tarjota Yhdysvalloissa. Markkinoilla on kuitenkin edelleen saatavilla vanhempia RS4 B7-sedaneita.<\/p>\n\n\n\n
Uusinta RS4:\u00e4\u00e4 tarjotaan Avant-muodossa, joka on Audin vaunu- tai farmarimallinen vastine. Autossa on tehokas 2,9 litran V6-turbomoottori ja 8-vaihteinen Tiptronic-automaattivaihteisto. Moottori tuottaa valtavat 444 hevosvoimaa, ja auto kiihtyy 0-100 km\/h vain 3,5 sekunnissa. T\u00e4m\u00e4 on valtavan nopea vaunuksi.<\/p>\n\n\n\n
RS4:n luotettavuus on ollut hyv\u00e4 koko sen olemassaolon ajan. Aiemmat sedan-mallit ovat olleet tarpeeksi luotettavia, jotta niit\u00e4 voi ostaa jopa 12 vuoden kuluttua niiden lakkauttamisesta. Avant-mallissa ei ole koskaan ollut suuria ongelmia, ja se on riitt\u00e4v\u00e4n luotettava ostettavaksi.<\/p>\n\n\n\n
RS4 Avant on uusi auto ja suurin osa vaihtomateriaaleista kuuluisi Audin 4 vuoden takuun piiriin. Audi teki RS4:lle takaisinkutsun iskunvaimentimen vian vuoksi. Muuten RS4 avant on kest\u00e4v\u00e4 auto.
Jos tarkastellaan RS4 B7 sedanin luotettavuutta, niin se on hintaluokassaan luotettava auto. Autossa ei ole suuria ongelmia, mutta jarrujen, renkaiden ja \u00f6ljyn vaihto maksaa paljon enemm\u00e4n. Se on kuitenkin melko tavallista RS4 B7:n kaltaisille luksusurheiluautoille. Se tuottaa my\u00f6s noin 400 hevosvoimaa, joten se on kestett\u00e4v\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
RS4:n Avant-malli on melko harvinainen luokassaan, ja sen kilpailijana on vain Mercedes-AMG C63. Luksusautot eiv\u00e4t ole kovin yleisi\u00e4 ja ne ovat aika k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisi\u00e4 omistaa. RS4 Avant tarjoaa paljon tilaa matkustajille ja rahdille. Vanha sedan-malli voi kuitenkin tarjota kunnollisen nelivedon.<\/p>\n\n\n\n
Audi RS4 on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n
Audi RS4 on 5-paikkainen auto. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Compact<\/p>\n\n\n\n
Audi RS4:n teho on 420 hevosvoimaa ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 317 lb-ft. Moottori on kaasu V8, jonka iskutilavuus on 4,2 l\/ Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: FSI Direct.<\/p>\n\n\n\n
13,4 kuutiometri\u00e4 ( 0,379 m3 ).<\/p>\n\n\n\n
3,7 tuumaa ( 9,4 cm )<\/p>\n\n\n\n
Audi RS4:ss\u00e4 on 19 x 9,0 tuuman seosmetallivanteet edess\u00e4 ja 19 x 9,0 tuuman seosmetallivanteet takana.<\/p>\n\n\n\n
Audi RS4 Avant estate on suorituskykyinen ja ylellinen ajoneuvo, jossa yhdistyv\u00e4t k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisyys ja superauton suorituskyky. Audi RS4 Avant on A4-mallin huippumalli. Siin\u00e4 on massiiviset jarrut, tukevat kauhaistuimet ja sen V8-moottorin upea soundtrack.<\/p>\n\n\n\n
RS6 Avantissa on 4,0-litrainen V8-kaksoisturbomoottori, joka tuottaa 591 hevosvoimaa ja 590 lb. ft. Kun taas RS4:ss\u00e4 on kaksoisturbo, 444 hevosvoimaa ja 443 lb. ft. RS4 Avant maksaa v\u00e4hemm\u00e4n, on kevyempi ja edullisempi. Koska se on pienempi ja kevyempi, voit odottaa RS4 Avantin suoriutuvan paremmin radalla.<\/p>\n\n\n\n
Audin RS-mallit tarkoittavat RennSportia. Ulkopuolella oleva RS-logo merkitsee, ett\u00e4 kyseess\u00e4 on RS-malli. T\u00e4m\u00e4 k\u00e4\u00e4nn\u00f6s saksasta tarkoittaa kilpaurheilua. Ei ole yll\u00e4tt\u00e4v\u00e4\u00e4, ett\u00e4 Audin RS-mallit perustuvat Audin ajoneuvojen kilpaversioihin.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
RS-mallit ovat Audin huippumalleja. RS4:ll\u00e4 on monta sukupolvea, ja se on nyt nelj\u00e4nness\u00e4 sukupolvessa. Nelj\u00e4nnen sukupolven RS4 Avant on vaunun muotoinen, mutta sit\u00e4 ei tarjota Yhdysvalloissa. Markkinoilla on kuitenkin edelleen<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[4],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1606"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1606"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1606\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1607,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1606\/revisions\/1607"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1606"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1606"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1606"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}