{"id":1616,"date":"2021-11-01T10:54:04","date_gmt":"2021-11-01T10:54:04","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=1616"},"modified":"2021-11-01T10:54:07","modified_gmt":"2021-11-01T10:54:07","slug":"audi-s3n-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/audi-s3n-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Audi S3:n luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Audien S-mallit ovat suorituskykyisi\u00e4 urheilumalleja. S-malleissa on monia ulkoisia ja sis\u00e4tilojen muutoksia, ja moottori- ja suorituskykyosastolla on tehty valtavia p\u00e4ivityksi\u00e4. S-malleissa on usein niiden tunnusomaiset s\u00e4leik\u00f6n muotoilut edess\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Audi S3<\/h2>\n\n\n\n

S3 on ollut tuotannossa vuodesta 1999 l\u00e4htien, ja viimeisin, vuoden 2013 malli sai faceliftin vuonna 2016. Auto on Audin suorituskykyinen malli, ja siin\u00e4 on valtava 2,0 litran turbomoottori ja se tuottaa kolossaalisen m\u00e4\u00e4r\u00e4n 300 hevosvoimaa. S3 voi on voi menn\u00e4 niinkin nopeasti kuin 0 – 62 mph vain 4,8 sekunnissa.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Luotettavuus on usein Audissa huolestuttava tekij\u00e4. Ihmiset katsovat yleens\u00e4 auton nopeutta ja ylellist\u00e4 sisustusta, mutta my\u00f6s luotettavuus on t\u00e4rke\u00e4 tekij\u00e4. Toinen asia on, ett\u00e4 kun ihmiset ajavat t\u00e4t\u00e4 autoa urheilutilassa tunteakseen j\u00e4nnitt\u00e4v\u00e4n moottorin, auton luotettavuus vaikuttaa. Monet ongelmat voidaan kuitenkin est\u00e4\u00e4 oikea-aikaisella huollolla.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja ongelmat<\/h3>\n\n\n\n

Huolto on t\u00e4rke\u00e4\u00e4, jotta S3:n k\u00e4ytt\u00f6ik\u00e4 olisi pitk\u00e4. Kun autolla ajetaan nopeasti, monet asiat vaativat enemm\u00e4n huoltoa, ja se maksaa paljon. Auton s\u00e4\u00e4nn\u00f6llinen huolto maksaa noin 750 dollaria vuodessa. S3:ssa on my\u00f6s suuri mahdollisuus suurempiin korjauksiin.
Autossa on joitakin yleisi\u00e4 ongelmia, kuten vesivuoto-ongelmat, suuri nopeus kuluttaa jarrupalat ja renkaat ennenaikaisesti ja moottoriviat. Omistajat kohtaavat n\u00e4it\u00e4 ongelmia usein enemm\u00e4n, jos he ajavat huolimattomasti urheilutilassa, koska se rasittaa moottoria.<\/p>\n\n\n\n

Audi S3 – Urheiluauto, jossa on ylellisyytt\u00e4<\/h2>\n\n\n\n

S3 on todella urheiluauto, jossa on uusinta tekniikkaa ja nelivetoj\u00e4rjestelm\u00e4. Suhteellisuus voi olla ongelma, mutta auton tehokas moottori ja j\u00e4nnitt\u00e4v\u00e4 ajo ovat auton todellinen valtti. Siksi S3:n ostaminen riippuu ajamisesta ja mieltymyksist\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Audi S3 etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Audi S3 on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Audi S3:ssa on?<\/h3>\n\n\n\n

Audi S3 on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Pienikokoiset autot<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Audi S3:ssa on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Audi S3:ssa on 288 hevosvoimaa ja 280 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Intercooled Turbo Premium Unleaded I-4, jonka iskutilavuus on 2,0 L Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Audi S3:ssa on 18 X 8 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 18 X 8 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Audien S-mallit ovat suorituskykyisi\u00e4 urheilumalleja. S-malleissa on monia ulkoisia ja sis\u00e4tilojen muutoksia, ja moottori- ja suorituskykyosastolla on tehty valtavia p\u00e4ivityksi\u00e4. S-malleissa on usein niiden tunnusomaiset s\u00e4leik\u00f6n muotoilut edess\u00e4. Audi S3<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[4],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1616"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1616"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1616\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1617,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1616\/revisions\/1617"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1616"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1616"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1616"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}