{"id":1620,"date":"2021-11-01T10:55:48","date_gmt":"2021-11-01T10:55:48","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=1620"},"modified":"2021-11-01T10:55:52","modified_gmt":"2021-11-01T10:55:52","slug":"audi-s5-sportback-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/audi-s5-sportback-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Audi S5 Sportback Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n
S5 on A5-mallin urheilumalli. S5 Sportback on coup\u00e9n, sedanin ja viistoper\u00e4n yhdistelm\u00e4. Auton takaluukku aukeaa kuin viistoper\u00e4, mutta auto on kuin neliovinen coupe. Kori on ehdottoman urheilullinen, ja my\u00f6s tehokas moottori tukee sit\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
S5:n voimanl\u00e4hteen\u00e4 on eritt\u00e4in vahva moottori, ja siin\u00e4 on 3,0 litran V6 twin-turbo moottori. T\u00e4m\u00e4 moottori tuottaa massiiviset 349 hevosvoimaa, ja auto kiihtyy 0-100 km\/h vain 4,2 sekunnissa. Auton ulkomuoto on hirvitt\u00e4v\u00e4n kaunis ja urheilullinen. Ulkoasun lis\u00e4ksi S5:n sis\u00e4tilat ovat esteettist\u00e4 katseltavaa, ja my\u00f6s nahan laatu on huippuluokkaa.<\/p>\n\n\n\n
S5 ei ole luotettavin auto, mutta luksusautojen mittakaavassa se on tyydytt\u00e4v\u00e4. Luksusautot eiv\u00e4t aina saa parhaita luotettavuusarvioita, koska niiss\u00e4 k\u00e4ytet\u00e4\u00e4n kalliita osia. Niiss\u00e4 k\u00e4ytetty tekniikka on alttiimpi toimintah\u00e4iri\u00f6ille. S5 Sportbackin luotettavuuspistem\u00e4\u00e4r\u00e4 on 52,35, mik\u00e4 on hieman alle keskiarvon.<\/p>\n\n\n\n
S5:ll\u00e4 on my\u00f6s joitakin yleisi\u00e4 ongelmia, kuten hiilenkertymi\u00e4 ja vaihteisto-ongelmia. N\u00e4m\u00e4 ongelmat eiv\u00e4t ole suurimpia, mutta ne maksavat paljon. Audien huoltokustannukset ovat yleens\u00e4 korkeammat, koska ne ovat ylellisi\u00e4 ja monimutkaisia autoja.
S5:n keskim\u00e4\u00e4r\u00e4iset vuotuiset huoltokustannukset ovat korkeat, 1 164 dollaria. Jos takuuta ei ole saatavilla, sytytystulppien, jarrupalojen ja \u00f6ljynvaihdon vaihto maksaisi paljon. M\u00e4\u00e4r\u00e4aikaishuoltojen lis\u00e4ksi on suuret mahdollisuudet saada suurempia korjauksia ensimm\u00e4isten 10 vuoden aikana.<\/p>\n\n\n\n
S5 on varmasti urheiluauto, jossa on turbomoottori ja Audin yksi parhaista nelivetoj\u00e4rjestelmist\u00e4. T\u00e4m\u00e4 antaa autolle entist\u00e4kin paremman k\u00e4sitelt\u00e4vyyden. Huoltokustannukset ja luotettavuusongelmat ovat kuitenkin huolestuttavia. S5 on kuitenkin loistava auto vauhdin yst\u00e4ville.<\/p>\n\n\n\n
Audi S5 Sportback on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n
Audi S5 Sportback on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Keskikokoiset autot<\/p>\n\n\n\n
Audi S5 Sportbackin teho on 349 hevosvoimaa ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 369 lb-ft. Moottori on Intercooled Turbo Premium Unleaded V-6, jonka iskutilavuus on 3,0 L Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n
Audi S5 Sportbackissa on 18 X 8,5 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 18 X 8,5 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n
Audi S5:n vuosittaiset auton huoltokustannukset ovat 1 164 dollaria. Audi S5:n keskim\u00e4\u00e4r\u00e4iset vuotuiset autonhoitokustannukset ovat 1 164 dollaria ja keskim\u00e4\u00e4r\u00e4iset autonhoitokustannukset ovat 651 dollaria vuodessa. S5 on huomattavasti halvempi yll\u00e4pit\u00e4\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4! Se on todella nopea auto, joka saa sinut tuntemaan olosi el\u00e4v\u00e4ksi, kun ajat tiell\u00e4. Sinun kannattaa ehdottomasti harkita t\u00e4m\u00e4n auton ostamista, jos haluat jotain erilaista kuin tavallinen tyls\u00e4 auto.<\/p>\n\n\n\n
Nykyaikaiset ajoneuvot, kuten S5 Sportback, voivat kest\u00e4\u00e4 150 000-200 000 kilometri\u00e4 kohtuullisella huollolla. T\u00e4m\u00e4 luku voidaan saavuttaa pit\u00e4m\u00e4ll\u00e4 autosta hyv\u00e4\u00e4 huolta ja tekem\u00e4ll\u00e4 kaikki suositellut huollot. My\u00f6s vaihtamalla kaikki kuluneet osat, kun ne vaurioituvat.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
S5 on A5-mallin urheilumalli. S5 Sportback on coup\u00e9n, sedanin ja viistoper\u00e4n yhdistelm\u00e4. Auton takaluukku aukeaa kuin viistoper\u00e4, mutta auto on kuin neliovinen coupe. Kori on ehdottoman urheilullinen, ja my\u00f6s tehokas<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[4],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1620"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1620"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1620\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1621,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1620\/revisions\/1621"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1620"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1620"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1620"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}