{"id":1748,"date":"2021-11-22T08:16:48","date_gmt":"2021-11-22T08:16:48","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=1748"},"modified":"2021-11-22T08:16:50","modified_gmt":"2021-11-22T08:16:50","slug":"buick-encore-gx-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/buick-encore-gx-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Buick Encore GX Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n
Buickin Encore-sarja on ollut todella luotettava lanseerauksestaan l\u00e4htien. GX-malli on hieman isompi malli kuin Encore, ja siin\u00e4 on my\u00f6s isompi moottori. Encore GX on silti pienempi kuin muut keskikokoiset katumaasturit, kuten Envision.<\/p>\n\n\n\n
GX-malli lanseerattiin juuri vuonna 2020, ja siin\u00e4 on kaikki Encoren ominaisuudet sek\u00e4 joitakin omia lis\u00e4ominaisuuksia, kuten isompi 1,3-turboinen 3-sylinterinen moottori. GX-mallista on my\u00f6s urheilupainos. Siin\u00e4 on joitakin lis\u00e4yksi\u00e4, kuten enemm\u00e4n turvallisuusominaisuuksia ja joitakin muutoksia korin muotoiluun.<\/p>\n\n\n\n
Keskihintaisten autojen luotettavuus on usein parempi kuin luksusautojen. Buick, joka on premium-merkki, mutta ei luksusmerkki kuten Cadillac, on saanut hyv\u00e4t luotettavuusarviot. Merkki itsess\u00e4\u00e4n on sijalla 13 32 autonvalmistajan joukossa. Ne ovat t\u00e4ll\u00e4 hetkell\u00e4 luotettavimpia autonvalmistajia Yhdysvalloissa.
Encore GX:ll\u00e4, kuten Encorellakin, on eritt\u00e4in hyv\u00e4t luotettavuusarviot. Encore on ollut markkinoilla jo vuosia, ja ihmiset tiet\u00e4v\u00e4t sen suosion. GX-mallissa on vain joitakin muutoksia sen muotoilussa ja muissa ominaisuuksissa, mutta se on silti eritt\u00e4in luotettava auto. Se on suhteellisen uusi auto, mutta sill\u00e4 olisi hyv\u00e4 luotettavuusluokitus, kuten Encoren 83 luotettavuuspistett\u00e4 100:sta.<\/p>\n\n\n\n
Encoren turvallisuusluokitus on 5 t\u00e4hte\u00e4, ja GX-mallissa on viel\u00e4 enemm\u00e4n ja parempia turvallisuusominaisuuksia. GX-mallissa on visuaalisia parannuksia ja muita turvallisuusominaisuuksia, kuten automaattinen h\u00e4t\u00e4jarrutus, kaistanpitoj\u00e4rjestelm\u00e4, etut\u00f6rm\u00e4ysvaroitin, turvatyynyt jne. Itse GX sai NHTSA:lta viiden t\u00e4hden arvosanan.<\/p>\n\n\n\n
Huolto ei ole kovin suuri huolenaihe Buickin omistajille, koska autot ovat melko luotettavia ja rakennettu on my\u00f6s vankka. Huollon ja joidenkin pienten korjausten kokonaiskustannukset olisivat noin 400-500 dollaria. Mahdollisuudet suurempiin korjauksiin ovat my\u00f6s v\u00e4h\u00e4iset.<\/p>\n\n\n\n
Buick Encore GX on etuvetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n
Buick Encore GX on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Small Sport Utility Vehicle 2WD<\/p>\n\n\n\n
Buick Encore GX:n teho on 137 hevosvoimaa ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 162 lb-ft. Moottori on turboahdettu ja sen iskutilavuus on 1,2\/- Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n
7,5 tuumaa ( 19,05 cm )<\/p>\n\n\n\n
Buick Encore GX:ss\u00e4 on 18 x 7,5 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 18 x 7,5 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n
Vuoden 2020 Buick EncoreGX on malliston debyyttimalli. Se ei kuitenkaan ole ainoa asia, joka ”erottuu” t\u00e4ss\u00e4 kompaktissa katumaasturissa. Buickissa on vaaralliset huoltojarrut, moottorivika ja viallinen polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Hyvin huollettuna Buick Encore voi kest\u00e4\u00e4 jopa 200 000 kilometri\u00e4. T\u00e4m\u00e4 katumaasturi on palkittu luotettavuudestaan, joten voit luottaa siihen, ett\u00e4 se kest\u00e4\u00e4 monta vuotta.<\/p>\n\n\n\n
Encore soveltuu kaupunkiajoon. T\u00e4m\u00e4n maasturin heikko moottori aiheuttaa hitaan kiihtyvyyden. T\u00e4m\u00e4 on erityisen tuntuvaa, kun ajetaan moottoritienopeuksia yl\u00f6sp\u00e4in. Kun autolla ajetaan kovaa, moottorin \u00e4\u00e4ni on kova.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Buickin Encore-sarja on ollut todella luotettava lanseerauksestaan l\u00e4htien. GX-malli on hieman isompi malli kuin Encore, ja siin\u00e4 on my\u00f6s isompi moottori. Encore GX on silti pienempi kuin muut keskikokoiset katumaasturit,<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[26],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1748"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1748"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1748\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1749,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1748\/revisions\/1749"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1748"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1748"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1748"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}