{"id":1802,"date":"2021-11-26T10:39:15","date_gmt":"2021-11-26T10:39:15","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=1802"},"modified":"2021-11-26T10:39:18","modified_gmt":"2021-11-26T10:39:18","slug":"cadillac-xt5-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/cadillac-xt5-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Cadillac XT5 Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

T\u00e4m\u00e4 on katumaasturi, jonka tavoitteena on tarjota t\u00e4ydellist\u00e4 ylellisyytt\u00e4 ja ylellisyytt\u00e4 lis\u00e4tilalla matkatavaroille ja matkustajille. Se on suurempi kuin XT4, ja se on ollut vuonna 2017 maailmanlaajuisesti myydyin Cadillac. XT5 on saatavana my\u00f6s AWD-j\u00e4rjestelm\u00e4ll\u00e4, jolla on erinomainen ajodynamiikka.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

Vuonna 2017 esitellyss\u00e4 autossa on 3,6 litran V6-moottori, joka tuottaa 258 hevosvoimaa, ja 9-vaihteinen vaihteistoj\u00e4rjestelm\u00e4. autossa on l\u00e4sn\u00e4 nelj\u00e4 varustetasoa. Se on my\u00f6s riitt\u00e4v\u00e4n luotettava kaikkine hienoine spekseineen ja ominaisuuksineen.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Luotettavuuden osalta Cadillac on ollut keskiverto automerkki. Se on varmasti parantunut paljon viime aikoina. XT5:n luotettavuusarvosana on hyv\u00e4, 79 pistett\u00e4 100:sta. T\u00e4m\u00e4 on luokassaan todella hyv\u00e4, mutta auto ei silti ole luodinkest\u00e4v\u00e4. Auton jarruj\u00e4rjestelmist\u00e4 ja voimansiirtoj\u00e4rjestelm\u00e4st\u00e4 on tehty valituksia.<\/p>\n\n\n\n

J\u00e4lleenmyynti<\/h3>\n\n\n\n

Cadillacin kaltaisten autojen arvon alenemisaste on aina ollut korkea. Se menett\u00e4\u00e4 noin 20 % arvoaan jo ensimm\u00e4isen vuoden j\u00e4lkeen. 5 ensimm\u00e4isen vuoden j\u00e4lkeen arvonalennus on noin 52 %. T\u00e4m\u00e4 on varmasti hyv\u00e4 asia ihmisille, jotka aikovat ostaa auton k\u00e4ytettyn\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

Cadillacin turvallisuusominaisuudet ovat aina olleet ensiluokkaisia. XT5 on saanut viiden t\u00e4hden arvosanan, koska sen rakennelaatu on erinomainen ja koska siin\u00e4 on monia vakiovarusteisia ja saatavilla olevia turvallisuusominaisuuksia. XT5:ss\u00e4 on monia vakiovarusteena olevia kuljettajaa avustavia ominaisuuksia, kuten t\u00f6rm\u00e4ysvaroitin, kaistanpitoavustin jne. Tarjolla on my\u00f6s muita kuljettajaa avustavia ominaisuuksia, kuten kuolleen kulman valvonta, mukautuva vakionopeudens\u00e4\u00e4din jne.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

Huoltokustannukset ovat aina korkeat XT5:n kaltaisissa luksusautoissa. XT5:ll\u00e4 on hyv\u00e4 takuu, mutta sen yll\u00e4pitoon tarvitaan silti yli 1000 dollaria vuodessa. Sanottuani t\u00e4m\u00e4n huoltokustannukset riippuvat kuitenkin auton omistajasta. Se on varmasti korkea, mutta t\u00e4ss\u00e4 luokassa normaali.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Cadillac XT5 etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Cadillac XT5 on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Cadillac XT5:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Cadillac XT5 on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Sport Utility Vehicles<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Cadillac XT5:ss\u00e4 on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Cadillac XT5:n teho on 310 hevosvoimaa ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 271 lb-ft. Moottori on kaasu V6, jonka iskutilavuus on 3.6L\/ Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon maavaraa Cadillac XT5:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

7,8 tuumaa ( 19,81 cm )<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Cadillac XT5:ss\u00e4 on 20 x -TBD- tuuman alumiiniset etuvanteet ja 20 x -TBD- tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n

Mit\u00e4 ongelmia Cadillac XT5:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Vuoden 2017 XT5:n moottorissa on erilaisia ongelmia. Jotkut kuljettajat ovat raportoineet moottoritilasta tulevista kolisevista \u00e4\u00e4nist\u00e4. Toiset raportoivat moottorin syttymisest\u00e4 v\u00e4\u00e4rin.<\/p>\n\n\n\n

Onko Cadillac XT5:ss\u00e4 vaihteisto-ongelmia?<\/h3>\n\n\n\n

Siin\u00e4 on vaihteisto-ongelmia. Cadillac XT5:n AF50-8 8-vaihteinen vaihteisto on uusi malli, joka esiteltiin vuonna 2017 kompaktissa katumaasturissa. Vaikka se on eritt\u00e4in tekninen ja hienostunut, sen suorituskyvyst\u00e4 on useita NHTSA-valituksia. N\u00e4it\u00e4 ovat muun muassa vaikea tai karkea yl\u00f6s-\/alasvaihto uutena.<\/p>\n\n\n\n

Vaatiiko Cadillac XT5 premium-bensiini\u00e4?<\/h3>\n\n\n\n

Ei, Cadillac XT5 vaatii tavallista bensiini\u00e4. On suositeltavaa k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 Premium-bensiini\u00e4, jos haluat paremmat ajokilometrit.<\/p>\n\n\n\n

Onko XT5 nopea?<\/h3>\n\n\n\n

Vaikka XT5 kulkee nopeudesta 0-100 km\/h kunnioitettavat 7,1 sekuntia, se tuntuu hieman laiskalta. Joten useimmat ihmiset eiv\u00e4t luultavasti kutsuisi sit\u00e4 nopeaksi.<\/p>\n\n\n\n

Onko XT5 hiljainen?<\/h3>\n\n\n\n

Cadillac XT5 on hiljainen. Se on v\u00e4hent\u00e4nyt Escalade-tason ylellisyytt\u00e4 pienemp\u00e4\u00e4n autoon 2022XT5:ll\u00e4, mutta se on menett\u00e4nyt osan arvovallastaan. XT5:n ulkoinen muotoilu on tyylik\u00e4s ja tasokas. Sen hyvin varustettu matkustamo on hiljainen matkustaessa, ja siin\u00e4 on runsaasti tilaa nelj\u00e4lle aikuiselle matkatavaroineen.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

T\u00e4m\u00e4 on katumaasturi, jonka tavoitteena on tarjota t\u00e4ydellist\u00e4 ylellisyytt\u00e4 ja ylellisyytt\u00e4 lis\u00e4tilalla matkatavaroille ja matkustajille. Se on suurempi kuin XT4, ja se on ollut vuonna 2017 maailmanlaajuisesti myydyin Cadillac. XT5<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[7],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1802"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1802"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1802\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1803,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1802\/revisions\/1803"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1802"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1802"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1802"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}