{"id":1820,"date":"2021-11-26T10:44:57","date_gmt":"2021-11-26T10:44:57","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=1820"},"modified":"2021-11-26T10:45:00","modified_gmt":"2021-11-26T10:45:00","slug":"chevrolet-camaro-z-28-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/chevrolet-camaro-z-28-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Chevrolet Camaro Z\/28 luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Camaro-sarja on kuuluisa urheilullisesta muotoilustaan, ja Z\/28 on Camaron suorituskykyinen versio. Viidennen sukupolven Z\/28:ssa on raskas moottori ja tyylik\u00e4s, urheilullisen n\u00e4k\u00f6inen korirakenne. Auto on eritt\u00e4in hauska ajaa ja se on my\u00f6s luotettava.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 vanha sukupolvi on edelleen ajankohtainen sen suorituskykyisen moottorin ja tyylikk\u00e4\u00e4n muotoilun ansiosta. Se sis\u00e4lt\u00e4\u00e4 raskaan 7,0 litran V8-moottorin, jonka huippunopeus on 172 km\/h, ja se kiihtyy nopeudesta 0-100 km\/h nelj\u00e4ss\u00e4 sekunnissa. se oli niin hyv\u00e4, ett\u00e4 se sai Motor Trendin parhaan kuljettajan auton palkinnon.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Luotettavuus on Chevrolet-autojen plussaa, koska ne ovat melko kest\u00e4vi\u00e4 ja aiheuttavat v\u00e4hemm\u00e4n ongelmia elinkaarensa aikana. Z\/28 on Camaron huippusuorituskykyinen malli, ja J.D. Powerin luotettavuusarvosana on 4 viidest\u00e4. Camaro-sarja on yleisesti kuuluisa luotettavuudestaan.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

Turvallisuus ei ole ongelma Chevroletilla, ja he valmistavat autoja, joissa on vankat korit ja runsaasti turvavarusteita. Viides sukupolvi sai kaiken kaikkiaan 5 t\u00e4hte\u00e4 turvallisuusmittauksissa ja t\u00f6rm\u00e4ystesteiss\u00e4. Autossa on my\u00f6s turvavarusteita, kuten turvatyynyt, sivuverhot, t\u00f6rm\u00e4ysvaroitukset jne.<\/p>\n\n\n\n

Poistot<\/h3>\n\n\n\n

Chevyn j\u00e4lleenmyyntiarvo on yleens\u00e4 hyv\u00e4, koska sen arvon aleneminen on vuosien varrella v\u00e4h\u00e4ist\u00e4. Viidennen sukupolven Camarot ovat edelleen markkinoilla, ja niiden j\u00e4lleenmyyntiarvo on hyv\u00e4, yli 15 000 dollaria. Se on hyv\u00e4, jos aiot ostaa t\u00e4m\u00e4n auton k\u00e4ytettyn\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

Vanhojen autojen huolto on usein ongelmallista. Jokainen k\u00e4ytetty auto aiheuttaa 5 vuoden kuluttua valmistuksestaan enemm\u00e4n ongelmia kuin aikaisemmin. Z\/28 on kiilt\u00e4v\u00e4 auto, mutta sen huolto ja osien vaihto maksaisi yli 1000 dollaria.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Chevrolet Camaro Z\/28 etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Chevrolet Camaro Z\/28 on takavetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Chevrolet Camaro Z\/28:ssa on?<\/h3>\n\n\n\n

Chevrolet Camaro Z\/28 on auto, jossa on 4 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Compact<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Chevrolet Camaro Z\/28:ssa on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Chevrolet Camaro Z\/28:ssa on 505 hevosvoimaa ja 481 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on kaasu V8, jonka iskutilavuus on 7.0L\/ Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Elektroninen polttoaineen ruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Chevrolet Camaro Z\/28:ssa on 19 x 11 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 19 x 11,5 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n

Millainen vaihteisto siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Siin\u00e4 on 6-vaihteinen manuaalivaihteisto.<\/p>\n\n\n\n

Onko siin\u00e4 kattoluukku?<\/h3>\n\n\n\n

Ei, siin\u00e4 ei ole kattoluukkua.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Camaro-sarja on kuuluisa urheilullisesta muotoilustaan, ja Z\/28 on Camaron suorituskykyinen versio. Viidennen sukupolven Z\/28:ssa on raskas moottori ja tyylik\u00e4s, urheilullisen n\u00e4k\u00f6inen korirakenne. Auto on eritt\u00e4in hauska ajaa ja se on<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[27],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1820"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1820"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1820\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1821,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1820\/revisions\/1821"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1820"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1820"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1820"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}