{"id":2109,"date":"2022-01-13T14:05:04","date_gmt":"2022-01-13T14:05:04","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=2109"},"modified":"2022-01-13T14:05:07","modified_gmt":"2022-01-13T14:05:07","slug":"genesis-gv80-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/genesis-gv80-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Genesis GV80 Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Genesis on Hyundain ylellisyysmerkki, joka on erikoistunut valmistamaan yht\u00e4 maailman turvallisimmista autoista, jopa Volvoa paremmin. GV80 on Genesiksen kaikkien aikojen ensimm\u00e4inen maasturi, ja se on keskikokoinen katumaasturi. Se on suurempi kuin muut Genesis-autot ja siin\u00e4 on eritt\u00e4in hienoja ominaisuuksia.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

Auton sis\u00e4tilat ovat yksi ylellisimmist\u00e4 ja korkealaatuisimmista. Autossa on kaksi voimanl\u00e4hdett\u00e4, mukaan lukien 2,5 litran ja 3,5 litran bensiinimoottorit. 3,5 L:n voimansiirtoj\u00e4rjestelm\u00e4n varustetasoissa on my\u00f6s vaihtoehto AWD-j\u00e4rjestelm\u00e4lle, joka viel\u00e4 lis\u00e4\u00e4 auton sulavuutta.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Luotettavuus on t\u00e4rke\u00e4 tekij\u00e4 ennen auton ostop\u00e4\u00e4t\u00f6st\u00e4. Genesis on korealainen autonvalmistaja, joka on melko luotettava merkki, ja sen luotettavuusluokitus on 3,5 viidest\u00e4. Yhti\u00f6 on my\u00f6s yksi luotettavimmista, sill\u00e4 sen ongelmien m\u00e4\u00e4r\u00e4 on alhaisin 100 autoa kohden. Lis\u00e4ksi GV80 on my\u00f6s melko luotettava auto, jonka luotettavuusluokitus on 81 pistett\u00e4 100:sta.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

Turvallisuus on olennainen tekij\u00e4, joka m\u00e4\u00e4ritt\u00e4\u00e4 auton luotettavuuden, ja Genesis on paras autoyhti\u00f6 turvallisuusominaisuuksien osalta. IIHS on testannut GV80:n t\u00f6rm\u00e4ystesteiss\u00e4, ja se on antanut autolle kaikilla osa-alueilla arvosanan Hyv\u00e4. Siin\u00e4 on my\u00f6s monia vakiona olevia turvallisuusominaisuuksia, kuten jalankulkijan tunnistus, t\u00f6rm\u00e4ysvaroitus, kuolleen kulman valvonta jne.<\/p>\n\n\n\n

Poistot<\/h3>\n\n\n\n

My\u00f6s poistoaste auttaa m\u00e4\u00e4ritt\u00e4m\u00e4\u00e4n auton luotettavuuden. Genesis on kunnollinen automerkki poistoasteen suhteen, ja se s\u00e4ilytt\u00e4\u00e4 keskim\u00e4\u00e4rin noin 60 % alkuper\u00e4isest\u00e4 arvostaan 5 vuoden kuluttua. GV80:n arvo alenee noin 47 prosenttia 5 vuoden kuluttua.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus ovat yleens\u00e4 kalliita luksusautoissa, koska niiden osat ja palvelut ovat kalliita ja tekniikka monimutkaista. Genesiksen keskim\u00e4\u00e4r\u00e4iset huoltokustannukset ovat noin 550 dollaria, mik\u00e4 ei ole luksusautoista suurin. GV80 ei my\u00f6sk\u00e4\u00e4n maksaisi enemp\u00e4\u00e4 kuin Genesiksen keskim\u00e4\u00e4r\u00e4iset huoltokustannukset.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Genesis GV80 etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Genesis GV80 on takavetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Genesis GV80:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Genesis GV80 on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Pieni maasturi 2WD<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Genesis GV80:ss\u00e4 on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Genesis GV80:ss\u00e4 on 300 hevosvoimaa ja 311 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Intercooled Turbo Premium Unleaded I-4, jonka tilavuus on 2,5 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Portti-\/suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon maavaraa Genesis GV80:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

8,1 tuumaa ( 20,57 cm )<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Genesis GV80:ss\u00e4 on 19 X 8,5 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 19 X 8,5 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n

Onko Genesiksess\u00e4 moottoriongelmia?<\/h3>\n\n\n\n

Hyundai Genesis 3.8 MPI- ja GDI-moottoreiden yleisimpi\u00e4 ongelmia ovat: Hiilen kertyminen. \u00d6ljyvuodot. Voimansiirto.<\/p>\n\n\n\n

Myyv\u00e4tk\u00f6 Genesis-autot hyvin?<\/h3>\n\n\n\n

Genesis onnistui myym\u00e4\u00e4n yli 21 000 autoa vuonna 2019, mik\u00e4 on yhti\u00f6n enn\u00e4tys. Uudella luksusmerkill\u00e4 menee toistaiseksi hyvin. He ilmoittivat tuovansa markkinoille urheilullisen coup\u00e9n sek\u00e4 kaksi crossoveria vuonna 2022, mik\u00e4 lis\u00e4\u00e4 Genesis-mallien m\u00e4\u00e4r\u00e4\u00e4 kuudella.<\/p>\n\n\n\n

Tuleeko vuonna 2022 GV80?<\/h3>\n\n\n\n

Kyll\u00e4, vuonna 2022 tulee olemaan Genesis GV80. Yhdysvaltain 2022 Genesis GV80:n 2.5T RWD -perusmallin vuoden 2022 MSRP alkaa 49 700 dollarista. Hinnoittelu alkaa 60 000 dollarista. Hinnat alkavat 60 100 dollarista 4-sylinteriselle huippumallille ja 65 500 dollarista 75 200 dollarilla varustetulle tehokkaimmalle V6-moottoriselle GV80:lle.<\/p>\n\n\n\n

Mik\u00e4 Genesis-autossa on vikana?<\/h3>\n\n\n\n

NHTSA ilmoitti maanantaina, ett\u00e4 Hyundai on kutsunut takaisin joitakin Genesis-sedaneja vuonna 2021 lukkiutumattoman jarruj\u00e4rjestelm\u00e4n oikosulun vuoksi. T\u00e4m\u00e4 voi aiheuttaa moottoritilan tulipalon. T\u00e4m\u00e4 uusin takaisinkutsu on viimeisin Hyundain ja sen sisaryhti\u00f6 Kian moottoripalojen takaisinkutsujen sarjassa.<\/p>\n\n\n\n

Onko GV80:ss\u00e4 3 rivi\u00e4?<\/h3>\n\n\n\n

Hyundai 2021 GV80 -katumaasturi on Hyundain ensimm\u00e4inen luksusmerkki. Suurin osa istuimista on viidelle hengelle, mutta yhdess\u00e4 varusteluosassa on mahdollisuus lis\u00e4t\u00e4 kolmas rivi. T\u00e4m\u00e4 nostaa matkustajam\u00e4\u00e4r\u00e4n seitsem\u00e4\u00e4n. GV80 on ulkoisesti erottuva ja sis\u00e4lt\u00e4 tilava. Vakioverhoilu on tekonahkaa. Ylemm\u00e4t verhoilut on valmistettu Nappa-nahasta.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Genesis on Hyundain ylellisyysmerkki, joka on erikoistunut valmistamaan yht\u00e4 maailman turvallisimmista autoista, jopa Volvoa paremmin. GV80 on Genesiksen kaikkien aikojen ensimm\u00e4inen maasturi, ja se on keskikokoinen katumaasturi. Se on suurempi<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[33],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2109"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2109"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2109\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2110,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2109\/revisions\/2110"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2109"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2109"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2109"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}