{"id":2123,"date":"2022-01-13T14:11:33","date_gmt":"2022-01-13T14:11:33","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=2123"},"modified":"2022-01-13T14:11:34","modified_gmt":"2022-01-13T14:11:34","slug":"gmc-terrain-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/gmc-terrain-luotettavuus\/","title":{"rendered":"GMC Terrain Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n
GMC on osa General Motorsia, joka keskittyy isompiin ajoneuvoihin, kuten lava-autoihin, maastureihin jne. Terrain on keskikokoinen crossover-maasturi, johon mahtuu 5 henkil\u00f6\u00e4. Maasturi soveltuu erinomaisesti sek\u00e4 matkustajien ett\u00e4 matkatavaroiden kuljettamiseen.<\/p>\n\n\n\n
Terrain on vankka ajoneuvo, joka on jopa loistava my\u00f6s suorituskyvylt\u00e4\u00e4n. Se on saatavana kahdella voimansiirrolla: 1,5-turbomoottorilla ja 1,6-turbodieselmoottorilla. Siin\u00e4 on 9-vaihteinen vaihteistoj\u00e4rjestelm\u00e4 ja monia muita hyvi\u00e4 turvallisuus- ja sis\u00e4tilojen ominaisuuksia.<\/p>\n\n\n\n
Luotettavuus on ratkaiseva tieto ennen auton ostamista. General Motors on valmistanut autoja i\u00e4t ja ajat, ja ne ovat my\u00f6s tarpeeksi luotettavia, jotta niihin voi luottaa. GMC:n luotettavuusluokitus on 3,0 5,0:sta ja se on sijalla 22 32:sta automerkist\u00e4, mik\u00e4 ei ole paras mahdollinen. Terrain on kuitenkin melko luotettava katumaasturi, jonka luotettavuusluokitus on 83 pistett\u00e4 100:sta.<\/p>\n\n\n\n
Turvallisuus on nyky\u00e4\u00e4n kuluttajien suuri huolenaihe, mik\u00e4 on hieno asia. NHTSA ja IIHS tekev\u00e4t GMC-kuorma-autoille s\u00e4\u00e4nn\u00f6llisesti kolaritestej\u00e4. Terrain on testattu molemmissa, ja se on saanut t\u00e4ydet pisteet molemmilta n\u00e4ilt\u00e4 organisaatioilta. Maasturissa on my\u00f6s loistavia turvallisuusominaisuuksia, kuten kaista-avustinj\u00e4rjestelm\u00e4, t\u00f6rm\u00e4ysvaroitus, h\u00e4t\u00e4j\u00e4rjestelm\u00e4 jne.<\/p>\n\n\n\n
My\u00f6s poistoaste auttaa meit\u00e4 m\u00e4\u00e4ritt\u00e4m\u00e4\u00e4n auton luotettavuuden. GMC:ll\u00e4 on kunnollinen j\u00e4\u00e4nn\u00f6sarvo jopa 5 vuoden kuluttua. Sen arvon alenema on keskim\u00e4\u00e4rin noin 50 % 5 vuoden kuluttua. My\u00f6s Terrainin poistoprosentti on kohtuullinen, 49 % 5 vuoden j\u00e4lkeen.<\/p>\n\n\n\n
Huolto- ja korjauskustannukset eiv\u00e4t ole GMC:n kuorma-autoissa alhaisimmat. N\u00e4m\u00e4 kuorma-autot ja katumaasturit maksavat keskim\u00e4\u00e4rin noin 744 dollaria vuodessa, mik\u00e4 on hieman korkea verrattuna muihin kilpailijoihin. Terrainin huoltokustannukset ovat l\u00e4hes 558 dollaria, mik\u00e4 kattaa kaikki ennaltaehk\u00e4isev\u00e4t huollot ja ennenaikaiset k\u00e4ynnit.<\/p>\n\n\n\n
GMC Terrain on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n
GMC Terrain on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: 4WD Sport Utility Vehicle.<\/p>\n\n\n\n
GMC Terrainissa on 170 hevosvoimaa ja 203 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on turboahdettu kaasumoottori, jonka iskutilavuus on 1,5 l\/ Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n
GMC Terrainissa on 17 x 7,0 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 17 x 7,0 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n
GMC Terrains on suunniteltu kest\u00e4m\u00e4\u00e4n 300 000. Ilman suurempia ongelmia. GMC Terrain voi kest\u00e4\u00e4 noin 20 vuotta, jos ajat 15 000 kilometri\u00e4 vuodessa. T\u00e4llainen pitk\u00e4ik\u00e4isyys voidaan saavuttaa vain s\u00e4\u00e4nn\u00f6llisell\u00e4 huollolla ja oikeudenmukaisella k\u00e4yt\u00f6ll\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
GMC Terrainin parhaat vuosimallivuodet ovat 2020 ja 2021. Toistaiseksi n\u00e4ist\u00e4 ei ole tullut lainkaan valituksia. Itse asiassa vuodesta 2016 ja sit\u00e4 vanhemmista malleista on tehty kumulatiivisesti vain 20 valitusta, mik\u00e4 osoittaa, ett\u00e4 GMC on todella nostanut tasoaan viime vuosina.<\/p>\n\n\n\n
Sek\u00e4 vuoden 2020 Chevy Equinoxissa ett\u00e4 vuoden 2020 GMC Terrainissa on tehokkaat moottorit, jotka kest\u00e4v\u00e4t miss\u00e4 tahansa maastossa. Vuoden 2020 GMC Terrain ylpeilee 26 MPG:ll\u00e4 kaupungissa ja 30 MPG:ll\u00e4 maantiell\u00e4. Equinoxilla on 22 MPG kaupungissa ja 31 MPG maantiell\u00e4, jos se on asianmukaisesti varustettu.<\/p>\n\n\n\n
V\u00e4\u00e4r\u00e4 anturi tai vikaantunut anturi voi l\u00e4hett\u00e4\u00e4 v\u00e4\u00e4r\u00e4\u00e4 tietoa moottorille, mik\u00e4 johtaa siihen, ett\u00e4 polttoainetta k\u00e4ytet\u00e4\u00e4n liikaa tai liian v\u00e4h\u00e4n. T\u00e4m\u00e4 voi johtaa kovempaan moottoriin. Huonot tai likaiset sytytystulpat: Ajoneuvo, jota ei ole huollettu kunnolla, voi sytty\u00e4 v\u00e4\u00e4rin, jolloin se k\u00e4y \u00e4\u00e4nekk\u00e4\u00e4mmin.<\/p>\n\n\n\n
NHTSA sai ajoneuvon omistajilta eniten valituksia ajoneuvon nopeudens\u00e4\u00e4t\u00f6\u00f6n, voimansiirtoon ja s\u00e4hk\u00f6j\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4n liittyvist\u00e4 ongelmista. Terrainissa n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 olevan voimansiirron ja ajoneuvon nopeudens\u00e4\u00e4timen toimintah\u00e4iri\u00f6it\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4, GMC Terrain on eritt\u00e4in hyv\u00e4 lumessa. Se kulkee hyvin j\u00e4\u00e4ll\u00e4 ja lumessa. On t\u00e4rke\u00e4\u00e4, ett\u00e4 ajoneuvo pystyy k\u00e4sittelem\u00e4\u00e4n lunta, kun s\u00e4\u00e4 on kylm\u00e4 ja tuulinen. Vuoden 2020 GMC Terrain sek\u00e4 vuoden 2020 Chevrolet Equinox tarjoavat vankkoja vaihtoehtoja. N\u00e4m\u00e4 ovat vain muutamia niist\u00e4 talviajo-ominaisuuksista, joita voit odottaa n\u00e4ilt\u00e4 ajoneuvoilta.<\/p>\n\n\n\n
GMC Acadia on parempi valinta, jos sinulla on kasvava perhe ja tarvitset enemm\u00e4n tavaratilaa. Terrain on parempi vaihtoehto, jos et tarvitse liikaa kuormatilaa ja haluat pienemm\u00e4n katumaasturin, joka pystyy liikkumaan ahtaammilla kaduilla ja parkkipaikoilla.<\/p>\n\n\n\n
Car Complaintsin mukaan GMC Terrain 2011 -mallivuosi on huonoin valitusten ja vikojen osalta. Useimpia ensimm\u00e4isen sukupolven mallivuosia pidet\u00e4\u00e4n kuitenkin v\u00e4hemm\u00e4n luotettavina kuin toista sukupolvea.<\/p>\n\n\n\n
GMC Terrain, Chevrolet Equinoxin veli, tarjoaa hyv\u00e4t matkustajatilat, mutta pienen tavaratilan. GMC Terrain jakaa Chevyn 1,5-litraisen nelisylinterisen turbomoottorin. Sit\u00e4 voi k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 joko FWD- tai AWD-j\u00e4rjestelm\u00e4ll\u00e4. Hienostunut 9-vaihteinen automaattivaihteisto on my\u00f6s vakiona.<\/p>\n\n\n\n
Equinox ja Terrain jakavat saman alustan, joten ne tarjoavat samanlaisen suorituskyvyn. Equinoxissa ja Terrainissa on molemmissa 1,5 litran nelisylinterinen turboahdettu moottori, joka tuottaa 170 hv. Voit valita etu- tai nelivedon.<\/p>\n\n\n\n
Ei, ne eiv\u00e4t ole samanlaisia, mutta samankaltaisia. Vuoden 2021 Chevy Terrain ja vuoden 2021 GMC Terrain, molemmat keskikokoisia katumaastureita, ovat tyylikk\u00e4it\u00e4 ja tilavia. Molempien katumaasturimallien vetokyky on samanlainen, mutta Traversessa on enemm\u00e4n tehoa ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4 suuremman V6-moottorin ansiosta.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4, Terrain-kompakti katumaasturi on eritt\u00e4in hyv\u00e4. Tilava sis\u00e4tila on t\u00e4ynn\u00e4 teknisi\u00e4 ominaisuuksia, ja kuljettaja rakastaa sen tasaista k\u00e4sittely\u00e4 ja pehme\u00e4\u00e4 kyyti\u00e4. Moottorista saa paljon tehoa, mutta saadaksesi sit\u00e4, sinun on p\u00e4ivitett\u00e4v\u00e4 GMC Terrain Denali -malliin.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4, vuoden 2020 GMC Terrain voi menn\u00e4 maastoon. Voit k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 t\u00e4t\u00e4 maasturia miss\u00e4 tahansa maastossa. T\u00e4m\u00e4 tekee siit\u00e4 loistavan retkeilyyn, mets\u00e4stykseen, kalastukseen jne. Terrain-mallistoon kuuluu nyt maastok\u00e4ytt\u00f6\u00f6n keskittyv\u00e4 AT4-merkint\u00e4, joka on n\u00e4ht\u00e4viss\u00e4 my\u00f6s muissa GMC-malleissa. Kyseess\u00e4 on periaatteessa ulkon\u00e4k\u00f6paketti, joka sis\u00e4lt\u00e4\u00e4 etuliukuesteen sek\u00e4 Goodyear Sport Terrain -renkaat. Yleisimpiin varusteluihin voi ostaa lis\u00e4varusteena nelivedon, mutta se on vakiona AT4-mallissa.<\/p>\n\n\n\n
GMC-kuorma-autot ovat laadukkaampia kuin tavalliset Chevyt, koska GMC on keskittynyt hy\u00f6tyajoneuvoihin, kuten pickupeihin ja maastureihin. GMC on paras valinta, jos etsit kuorma-autoa, joka pystyy vet\u00e4m\u00e4\u00e4n ja vet\u00e4m\u00e4\u00e4n enemm\u00e4n ja jossa on tukiominaisuuksia, jotka auttavat sinua ty\u00f6p\u00e4iv\u00e4n aikana.<\/p>\n\n\n\n
SLE:n ja SLT:n istuimissa on ensiluokkaista kangasta, kun taas SLE:n istuimissa on rei’itetty\u00e4 nahkaa. SLT:ss\u00e4 on vakiona kahdeksansuuntainen s\u00e4hk\u00f6toiminen kuljettajan etuistuin. Paranna viihde- ja liitett\u00e4vyysominaisuuksia SLT:n 8-tuumaisella GMC Infotainment -n\u00e4yt\u00f6ll\u00e4, kun taas GMC SLE:ss\u00e4 on 7-tuumainen j\u00e4rjestelm\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Sek\u00e4 Chevrolet Traverse- ett\u00e4 GMC Terrain -mallien kohdemaksut ovat samankaltaiset. Chevrolet Traverse -mallille voi olla vaikeampi l\u00f6yt\u00e4\u00e4 parkkipaikkaa, koska se on suurempi kuin GMC Terrain.<\/p>\n\n\n\n
Sek\u00e4 GMC Terrain ett\u00e4 Jeep Cherokee ovat erinomaisia valintoja, kun kyseess\u00e4 on keskikokoinen katumaasturi. Molemmissa on tehokkaat moottorit, paljon turvavarusteita ja mukavat istuimet. GMC Terrainilla on kuitenkin muutama etu Jeep Cherokeen verrattuna. Vaikka niiden vetokapasiteetit eroavat toisistaan, molemmilla ajoneuvoilla on h\u00e4mm\u00e4stytt\u00e4v\u00e4t maastokyvyt. Cherokee soveltuu paremmin ajamiseen arvaamattomassa maastossa ja karummissa olosuhteissa, kun taas Terrain pystyy selviytym\u00e4\u00e4n laajemmasta valikoimasta seikkailuajoa.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4, GMC Terrain tukee Android Autoa, jonka avulla voit k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 Android-sovelluksia, kuten YouTube Musicia, Google Mapsia ja Wazea, ajoneuvon infotainment-n\u00e4yt\u00f6n kautta. Google Assistantin avulla voit soittaa puheluita, l\u00e4hett\u00e4\u00e4 viestej\u00e4 ja k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 \u00e4\u00e4nikomentoja navigointiin.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
GMC on osa General Motorsia, joka keskittyy isompiin ajoneuvoihin, kuten lava-autoihin, maastureihin jne. Terrain on keskikokoinen crossover-maasturi, johon mahtuu 5 henkil\u00f6\u00e4. Maasturi soveltuu erinomaisesti sek\u00e4 matkustajien ett\u00e4 matkatavaroiden kuljettamiseen. Yleiskatsaus<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[34],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2123"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2123"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2123\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2124,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2123\/revisions\/2124"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2123"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2123"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2123"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}