{"id":2270,"date":"2022-01-25T12:33:55","date_gmt":"2022-01-25T12:33:55","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=2270"},"modified":"2022-01-25T12:33:58","modified_gmt":"2022-01-25T12:33:58","slug":"hyundai-santa-fe-sport-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/hyundai-santa-fe-sport-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Hyundai Santa Fe Sport Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n
Kaikki auto rakastaa hyv\u00e4ksy\u00e4 sen tosiasian, ett\u00e4 Hyundai on yksi luotettavimmista tuotemerkkej\u00e4 mukavasti auton. Hyundai Santa Fe Sport on klassinen lis\u00e4 Hyundain maasturikantaan. Se on urheilullinen versio alkuper\u00e4isest\u00e4 Hyundai Santa Fe:st\u00e4, jonka suorituskyky on tyydytt\u00e4v\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Hyundai Santa Fe oli yksi Hyundai Santa Fe -malliston varustetasoista vuoteen 2017 asti. Trimmi sai niin paljon arvostusta, ett\u00e4 se ei ollut en\u00e4\u00e4 trimmitaso, vaan se erotettiin virallisesti malliautoksi. Santa Fe Sportista on kolme vaihtoehtoa: Base, 2.0T ja 2.0T Ultimate. 2,4-litrainen nelisylinterinen moottori, jossa on 6-vaihteinen automaattivaihteisto, tuottaa noin 185 hevosvoimaa. Malli on vakiona etuvetoinen, mutta siihen on mahdollisuus p\u00e4ivitt\u00e4\u00e4 neliveto.<\/p>\n\n\n\n
Hyundai Santa Fe Sport on luotettavampi vaihtoehto kuin Santa Fe, se tarjoaa istumapaikan viidelle matkustajalle. Sen luotettavuusluokitus on J.D. Powerin mukaan 3,5 viidest\u00e4, mik\u00e4 on J.D:n luokituksen mukaan keskim\u00e4\u00e4r\u00e4ist\u00e4 parempi. Asiakkaat luottavat vahvasti Santa Fe Sportiin sen mukavan ja luotettavan kyydin vuoksi.<\/p>\n\n\n\n
Turvallisuus on t\u00e4rke\u00e4 n\u00e4k\u00f6kohta arvioitaessa mink\u00e4 tahansa ajoneuvon luotettavuutta, eik\u00e4 Hyundai pet\u00e4 koskaan. Hyundain katumaasturimallit ovat kaikki alan parhaimmistoa, kun kyse on turvallisuusluokituksesta. NHTSA:n mukaan vuoden 2018 malli Hyundai Santa Fe Sport saa erinomaisen viiden t\u00e4hden kokonaisturvallisuusluokituksen.<\/p>\n\n\n\n
My\u00f6s arvon alenemisaste ja j\u00e4lleenmyyntiarvo ovat t\u00e4rkeit\u00e4 tekij\u00f6it\u00e4, jos aiot vaihtaa autoasi l\u00e4hivuosina. J\u00e4lleenmyyntiarvo riippuu ajoneuvon kunnosta ja siit\u00e4, miten hoidat autoasi, mutta my\u00f6s arvon alenemisella on oma osansa arvon alentamisessa. Normaalisti Hyundai on tunnettu siit\u00e4, ett\u00e4 se pit\u00e4\u00e4 arvonsa, mutta Santa Fe Sportsin arvon aleneminen on 53 % viidess\u00e4 vuodessa.<\/p>\n\n\n\n
Hyundai Santa Fe Sportin keskim\u00e4\u00e4r\u00e4iset huolto- ja korjauskustannukset ovat noin 319 dollaria vuodessa. Kustannukset voivat vaihdella eri paikkakunnilla, mutta hyv\u00e4kuntoiselle Santa Fe Sportille huoltokustannukset ovat edulliset.<\/p>\n\n\n\n
Onko Santa Fe Sport etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?
Hyundai Santa Fe Sport on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n
Hyundai Santa Fe Sport on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Pieni maasturi 4WD<\/p>\n\n\n\n
Hyundai Santa Fe Sportissa on 240 hevosvoimaa ja 260 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Intercooled Turbo Regular Unleaded I-4, jonka iskutilavuus on 2,0 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n
7,3 tuumaa ( 18,54 cm )<\/p>\n\n\n\n
Hyundai Santa Fe Sportissa on 19 X 7,5 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 19 X 7,5 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n
Sport on luotettava ajoneuvo, joka kest\u00e4\u00e4 200 000-250 000 kilometri\u00e4, jos sit\u00e4 huolletaan ja ajetaan konservatiivisilla ajotavoilla. Santa Fe sportin vuotuinen ajokilometrim\u00e4\u00e4r\u00e4 on 15 000 mailia. Se voi kest\u00e4\u00e4 13-17 vuotta tarvitsematta kalliita korjauksia tai hajoamatta.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Kaikki auto rakastaa hyv\u00e4ksy\u00e4 sen tosiasian, ett\u00e4 Hyundai on yksi luotettavimmista tuotemerkkej\u00e4 mukavasti auton. Hyundai Santa Fe Sport on klassinen lis\u00e4 Hyundain maasturikantaan. Se on urheilullinen versio alkuper\u00e4isest\u00e4 Hyundai Santa<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[36],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2270"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2270"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2270\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2271,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2270\/revisions\/2271"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2270"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2270"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2270"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}