{"id":2297,"date":"2022-01-25T12:41:36","date_gmt":"2022-01-25T12:41:36","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=2297"},"modified":"2022-01-25T12:41:37","modified_gmt":"2022-01-25T12:41:37","slug":"infiniti-qx30-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/infiniti-qx30-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Infiniti QX30 Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Nissan Motorsin luksusautoja valmistava Infiniti on viime vuosina tuonut markkinoille jatkuvasti hyvi\u00e4 ja luotettavia autoja. Infiniti QX30 on j\u00e4lleen yksi lis\u00e4 heid\u00e4n maasturilaivastoonsa. Se on pienikokoinen ylellinen crossover-maasturi, jonka tuotanto alkoi vuonna 2016.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

5-ovinen katumaasturi on saatavana sek\u00e4 etuvetoisena ett\u00e4 nelivetona. Infiniti QX30:ss\u00e4 on 2,0-litrainen turbonelosmoottori, joka tuottaa noin 208 hevosvoimaa. T\u00e4m\u00e4 katumaasturi on hyv\u00e4 kilpailija Audi Q3:n ja BMW X1:n kaltaisille huipputehokkaille kilpailijoille. Seitsem\u00e4nvaihteisella kaksoiskytkin-automaattivaihteistolla Infiniti QX30 kiihtyy 100 km\/h vain 6,2 sekunnissa.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Vaikka Infiniti QX30 on eritt\u00e4in tehokas, sen luotettavuus on keskinkertainen. J.D. Powerin kuluttajien vahvistaman luokituksen mukaan Infiniti QX30:n vuoden 2018 mallin luokitus on 78 pistett\u00e4 100:sta. QX30:n valmistus lopetettiin vuonna 2019 maailmanlaajuisesti laskevien myyntitulosten vuoksi. Se on kuitenkin edelleen sijalla 2 pienten premium-maastureiden joukossa.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

Monipuolisten turvallisuusominaisuuksien, kuten automaattisen kaukovaloavustimen, h\u00e4t\u00e4jarrutuksen, sokean urheilun varoittimen, etut\u00f6rm\u00e4ysvaroittimen ja monien muiden ominaisuuksien ansiosta Infiniti QX30 sai Euro NCAP:lta viiden t\u00e4hden arvosanan. Infiniti QX30 tarjoaa mukavan ajomukavuuden ja kattavan valikoiman turvallisuusominaisuuksia.<\/p>\n\n\n\n

Poistot<\/h3>\n\n\n\n

Tavallisesti luksusautot eiv\u00e4t hyviss\u00e4 olosuhteissa juurikaan heikkene. AutoPadre-sivuston mukaan luksusmallin 2019 Infiniti QX30:n ennustettu arvonalentumisaste on noin 32 % tulevien 5 vuoden aikana. T\u00e4m\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 5 vuoden kuluessa sen arvon odotetaan laskevan noin 8 154 dollaria sen nykyisest\u00e4 hinnasta.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

Mink\u00e4 tahansa ajoneuvon huolto- ja korjauskustannukset ovat t\u00e4rke\u00e4 n\u00e4k\u00f6kohta, sill\u00e4 ne ratkaisevat ajoneuvon omistamisesta aiheutuvat tulevat kustannukset. Infiniti QX30 on ylellisyytt\u00e4 edustava katumaasturi, jonka vuotuiset huoltokustannukset ovat noin 638 dollaria, mik\u00e4 on hieman enemm\u00e4n kuin tavallisella katumaasturilla.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Infiniti QX30 etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Infiniti QX30 on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Infiniti QX30:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Infiniti QX30 on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Kompaktit autot<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Infiniti QX30:ss\u00e4 on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Infiniti QX30:n teho on 208 hevosvoimaa ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 258 lb-ft. Moottori on Intercooled Turbo Premium Unleaded I-4, jonka iskutilavuus on 2,0 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Infiniti QX30:ss\u00e4 on 18 X 7 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 18 X 7 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Nissan Motorsin luksusautoja valmistava Infiniti on viime vuosina tuonut markkinoille jatkuvasti hyvi\u00e4 ja luotettavia autoja. Infiniti QX30 on j\u00e4lleen yksi lis\u00e4 heid\u00e4n maasturilaivastoonsa. Se on pienikokoinen ylellinen crossover-maasturi, jonka tuotanto<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[39],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2297"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2297"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2297\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2298,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2297\/revisions\/2298"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2297"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2297"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2297"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}