{"id":2363,"date":"2022-01-25T13:02:30","date_gmt":"2022-01-25T13:02:30","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=2363"},"modified":"2022-01-25T13:02:32","modified_gmt":"2022-01-25T13:02:32","slug":"onko-aiways-hyva-auto-pitkalle-henkilolle","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/onko-aiways-hyva-auto-pitkalle-henkilolle\/","title":{"rendered":"Onko Aiways hyv\u00e4 auto pitk\u00e4lle henkil\u00f6lle?"},"content":{"rendered":"\n

Useimmat suuret s\u00e4hk\u00f6autot maksavat nyky\u00e4\u00e4n paljon rahaa, joten ne ovat tavallisen asiakkaan saavuttamattomissa. Mercedes Benz EQS:n ja Lucid Airin kaltaiset autot tarjoavat erinomaisen paljon tilaa sek\u00e4 etu- ett\u00e4 takamatkustajille, mutta Lucid Airin hinta on l\u00e4hes 80 000 dollaria, kun taas EQS:n hinta on 102 310 dollaria.<\/p>\n\n\n\n

Chevy Boltin tai Honda e:n kaltaiset autot maksavat 33 000-38 000 dollaria, mutta ne eiv\u00e4t ole kovinkaan mukavia pidemmille kuljettajille. T\u00e4yss\u00e4hk\u00f6autoista paras arvolupaus on Aiways U5, jos haluat maksimoida tilan ja minimoida kustannukset.<\/p>\n\n\n\n

U5 on sijoitettu keskikokoiseen katumaasturiin\/crossoveriin, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 se tarjoaa runsaasti tilaa sek\u00e4 taka- ett\u00e4 etumatkustajille. Jalkatilaa on erityisen paljon, sill\u00e4 U5 tarjoaa pidemm\u00e4n akseliv\u00e4lin verrattuna VW ID .4:n kaltaisiin autoihin.<\/p>\n\n\n\n

Kaiken kaikkiaan U5 on erinomainen vaihtoehto pidemm\u00e4lle kuljettajalle, koska se tarjoaa paljon p\u00e4\u00e4t\u00e4 ja jalkatilaa. Tavaratila on my\u00f6s kunnollinen, mutta on syyt\u00e4 mainita, ett\u00e4 U5:een liittyv\u00e4t turvallisuusluokitukset eiv\u00e4t ole luokkansa johtavia mill\u00e4\u00e4n tavalla.<\/p>\n\n\n\n

Aiways U5 – Hieno arvolupaus<\/h2>\n\n\n\n

Nykyiset s\u00e4hk\u00f6automarkkinat ovat t\u00e4ynn\u00e4 uskomattomia vaihtoehtoja, mutta useimmat n\u00e4ist\u00e4 vaihtoehdoista ovat kaukana siit\u00e4, mihin kenell\u00e4k\u00e4\u00e4n meist\u00e4 on t\u00e4ll\u00e4 hetkell\u00e4 varaa. On olemassa pari suhteellisen edullista autoa, kuten Kia EV6, Hyundai Ioniq tai VW ID .4, mutta ne ovat todellakin kompromissivaihtoehtoja monille ihmisille.<\/p>\n\n\n\n

Melkein kaikki k\u00e4ytt\u00e4isiv\u00e4t mielell\u00e4\u00e4n Tesla Model S:n tai Audi e-Tron GT:n kaltaisia autoja, mutta ne ovat usein liian kalliita. Sin\u00e4ns\u00e4 hyv\u00e4n, arvoonsa n\u00e4hden edullisen EV:n l\u00f6yt\u00e4minen on nyky\u00e4\u00e4n hankalaa, jos haluaa isomman auton, joka tarjoaa enemm\u00e4n sek\u00e4 tilaa ett\u00e4 mukavuutta.<\/p>\n\n\n\n

EV:n suunnittelu on edelleen melko kallis teht\u00e4v\u00e4, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 useimmat EV:t maksavat nyky\u00e4\u00e4n aivan liikaa rahaa. T\u00e4ss\u00e4 kohtaa Aiways U5 tulee kuvaan, sill\u00e4 se tarjoaa paljon vastinetta rahalle, niin paljon, ett\u00e4 se tuskin vet\u00e4\u00e4 vertoja millek\u00e4\u00e4n muulle olemassa olevalle EV:lle.<\/p>\n\n\n\n

Kaikissa U5-malleissa on yhden moottorin 150 kW:n (210 hv) teho, jonka pit\u00e4isi tarjota noin 250 kilometri\u00e4 latausten v\u00e4lill\u00e4. T\u00e4m\u00e4n mahdollistaa 63 kWh:n akku, joka voidaan ladata 20 prosentista 80 prosenttiin hieman yli 30 minuutissa, jos k\u00e4yt\u00f6ss\u00e4si on nopea tasavirtalaturi.<\/p>\n\n\n\n

Syit\u00e4 harkita Aiways U5:n ostamista<\/h2>\n\n\n\n

Kuvittele itsesi myyj\u00e4ksi, sinun on myyt\u00e4v\u00e4 tuote korostamalla sen kaikkia etuja kilpailijoihin verrattuna ja saamalla asiakas harkitsemaan auton ostamista. T\u00e4m\u00e4 on melko hankalaa, jos et tied\u00e4, mit\u00e4 potentiaalinen asiakas haluaa autolta, mutta Aiways U5 on kuitenkin loistava monitoimilaite, joten voit k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 sit\u00e4 hyv\u00e4ksesi.<\/p>\n\n\n\n

Ensinn\u00e4kin U5 on SUV\/Crossover, ja se on t\u00e4ll\u00e4 hetkell\u00e4 suosituin autosegmentti kaikista autoista. Maasturit\/crossoverit ovat haluttuja kaikkialla, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 ne myyv\u00e4t usein, ja sen haluat, jos et halua pit\u00e4\u00e4 autoa ikuisesti.<\/p>\n\n\n\n

Lis\u00e4ksi U5 tarjoaa luokkansa johtavan m\u00e4\u00e4r\u00e4n tilaa sek\u00e4 matkustajille ett\u00e4 tavaratilalle. Siin\u00e4 on my\u00f6s kaikki ne kellot ja pillej\u00e4, joita voi odottaa 2000-luvun s\u00e4hk\u00f6autolta. U5:n sis\u00e4tilojen materiaalit tuntuvat ensiluokkaisilta ja tukevilta, mik\u00e4 on tietenkin hyv\u00e4 asia.<\/p>\n\n\n\n

U5 tarjoaa my\u00f6s korotetun ajoasennon, joka takaa hyv\u00e4n n\u00e4kyvyyden kaikkialle. U5:n erityispiirre on joukko kameroita, jotka tarkkailevat ajamistasi koko ajan varmistaakseen, ett\u00e4 kiinnit\u00e4t huomiosi tiehen ja ett\u00e4 Kiinan hallitus voi vakoilla sinua.<\/p>\n\n\n\n

Syit\u00e4 olla harkitsematta Aiways U5:n ostamista.<\/h2>\n\n\n\n

Uusien autojen ostaminen perustuu nyky\u00e4\u00e4n sek\u00e4 haluun ett\u00e4 tarpeeseen, ja sit\u00e4 U5 ei voi tarjota, sill\u00e4 Aiways-br\u00e4ndill\u00e4 ei ole juurikaan vetovoimaa ilmeisten arvohy\u00f6tyjen lis\u00e4ksi. T\u00e4m\u00e4 voi tehd\u00e4 auton myymisest\u00e4 hankalaa ja her\u00e4tt\u00e4\u00e4 my\u00f6s kysymyksen siit\u00e4, kuinka helppoa auton huolto ja yll\u00e4pito on.<\/p>\n\n\n\n

U5:n suurin ongelma on kuitenkin sen heikko turvallisuus. Euroopan johtava autojen t\u00f6rm\u00e4ystestausorganisaatio Euro NCAP testasi U5:n, mutta U5:n turvallisuusluokitus oli vain 3 t\u00e4hte\u00e4, mik\u00e4 on melko huono 2020-luvun autolle.<\/p>\n\n\n\n

Merkin ymp\u00e4rill\u00e4 on t\u00e4ll\u00e4 hetkell\u00e4 paljon tuntemattomia asioita, ja siksi niin monet ihmiset eiv\u00e4t ole kiinnostuneita auton ostamisesta. Niin tai n\u00e4in, meid\u00e4n on odotettava ja katsottava, miten uudemmat Aiways-mallit p\u00e4rj\u00e4\u00e4v\u00e4t tulevaisuudessa.<\/p>\n\n\n\n

FAQ-osio<\/h2>\n\n\n\n

Kuka omistaa Aiwaysin autot?<\/h3>\n\n\n\n

Aiways-yhti\u00f6n perusti vuonna 2016 kiinalaisen megayhti\u00f6n SAIC Groupin entinen korkea-arvoinen talousjohtaja. Yritys v\u00e4rv\u00e4si avukseen my\u00f6s Roland Gumpert -nimisen miehen, joka on melko tunnettu henkil\u00f6 autoteollisuudessa.<\/p>\n\n\n\n

Roland on Apollo Automobile -yhti\u00f6n perustaja, joka hiljattain myi Apollo IE -hyperauton huikealla 2,6 miljoonan dollarin hinnalla. Roland johti aikoinaan my\u00f6s Audin suorituskykyist\u00e4 Audi Sport -osastoa, joten tulevaisuudessa saatamme jopa n\u00e4hd\u00e4 suorituskykyisi\u00e4 Aiways-malleja.<\/p>\n\n\n\n

Miksi ihmiset ostavat Aiways-autoja?<\/h3>\n\n\n\n

Joidenkin mielest\u00e4 voi tuntua naurettavalta, ett\u00e4 on olemassa ihmisi\u00e4, jotka ovat valmiita k\u00e4ytt\u00e4m\u00e4\u00e4n kohtuullisen summan rahaa tuntemattomaan kiinalaiseen startup-ev-merkkiin, joka on vasta hiljattain tullut markkinoille. Ensimm\u00e4inen Aiways-malli, U5, on kuitenkin osoittautunut varteenotettavaksi kilpailijaksi useimmille nykyisille EV-vaihtoehdoille markkinoilla.<\/p>\n\n\n\n

U5 tarjoaa yksinkertaisesti paljon vastinetta rahalle, joten ihmiset ovat valmiita ottamaan riskin, koska he saavat kunnon auton kunnon hintaan.<\/p>\n\n\n\n

Tuleeko Aiwaysista entist\u00e4 suositumpi?<\/h3>\n\n\n\n

Markkinoiden alkuvastaanoton perusteella Aiways-yhti\u00f6 on oikealla tiell\u00e4 kohti merkityksellist\u00e4 EV-yhti\u00f6t\u00e4. He keskittyv\u00e4t tekem\u00e4\u00e4n massoille tarkoitettuja autoja, joiden tarkoituksena ei ole innostaa sinua vaan pikemminkin saada sinut pisteest\u00e4 A pisteeseen B.<\/p>\n\n\n\n

Jos Aiways jatkaa kunnollisten autojen valmistamista, jotka maksavat v\u00e4hemm\u00e4n verrattuna muuhun autoteollisuuteen, tulemme todenn\u00e4k\u00f6isesti n\u00e4kem\u00e4\u00e4n Aiwaysin tulevan paljon suositummaksi tulevaisuudessa.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Useimmat suuret s\u00e4hk\u00f6autot maksavat nyky\u00e4\u00e4n paljon rahaa, joten ne ovat tavallisen asiakkaan saavuttamattomissa. Mercedes Benz EQS:n ja Lucid Airin kaltaiset autot tarjoavat erinomaisen paljon tilaa sek\u00e4 etu- ett\u00e4 takamatkustajille, mutta<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[37],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2363"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2363"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2363\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2364,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2363\/revisions\/2364"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2363"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2363"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2363"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}