{"id":2505,"date":"2022-02-03T10:50:22","date_gmt":"2022-02-03T10:50:22","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=2505"},"modified":"2022-02-03T10:50:23","modified_gmt":"2022-02-03T10:50:23","slug":"jeep-wrangler-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/jeep-wrangler-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Jeep Wrangler luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Jeep on ollut kuuluisa ja uskomaton 4×4-pelin hy\u00f6tyajoneuvo yli 70 vuoden ajan. Jeep Wrangler on Jeepin valmistamien pienempien ja kohtuullisen kokoisten nelivetomaastureiden kehitys, joka alkoi noin vuonna 1986 ja on nyt nelj\u00e4nnell\u00e4 aikakaudellaan. Wrangler JL, uusin aikakausi, julkistettiin vuoden 2017 lopulla, ja se on valmistettu Jeepin Toledon kompleksissa.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

Menneen aikakauden Wranglerin vakiovarusteinen 285-hevosvoimainen 3,6-litrainen V-6 etenee uuden JL:n moottorissa, ja se voidaan yhdist\u00e4\u00e4 kuusivaihteiseen manuaalivaihteistoon tai sulavaan kahdeksanvaihteiseen ohjelmaan. Integroidun tehomoduulin (Total Integrated Power Module, TIPM) vikaantuminen oli Jeep Wranglerin raportoitu ongelma numero yksi. Omistajat alkoivat raportoida ep\u00e4tasaisista ja \u00e4killisist\u00e4 tehonmenetyksist\u00e4. V6-moottorilla ja kuusivaihteisella manuaalivaihteistolla varustettu kaksivetoinen Wrangler Sport kiersi nollasta sataan 6,1 sekunnissa.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Jeep Wrangler ei ole luotettavampi kuin muut. Consumer Reportsin mukaan kuluvan vuoden Wrangler hankki kaksi viidest\u00e4 ennakoidusta horjumattomasta laatuluokituksesta. Erikoisongelmat voivat aiheuttaa uskomattoman kalliita huoltot\u00f6it\u00e4 ja p\u00e4ivi\u00e4 ilman ajoneuvoasi, kun se investoi energiaa teknikon autokatoksessa.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

Turvallisuustekij\u00e4 on t\u00e4rke\u00e4 n\u00e4k\u00f6kohta luotettavuuden kannalta. NHTSA altisti Wranglerin tavalliselle etuvaikutustestille, jossa ajoneuvo ajaa suoraan tasaiseen jakajakappaleeseen. T\u00e4ss\u00e4 testiss\u00e4 Wrangler sai nelj\u00e4 t\u00e4hte\u00e4 viidest\u00e4 sek\u00e4 kuljettajan ett\u00e4 etumatkustajan osalta. T\u00e4m\u00e4 on kelpo arvio. Lukuisat maasturit saavat kuitenkin nyky\u00e4\u00e4n viisi t\u00e4hte\u00e4 etuvaikutuksesta.<\/p>\n\n\n\n

J\u00e4lleenmyyntiarvo<\/h3>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 on paikka, jossa Jeep Wrangler loistaa. Sen lis\u00e4ksi, ett\u00e4 se on yst\u00e4v\u00e4llinen lompakolle, sill\u00e4 on lis\u00e4ksi uskomaton j\u00e4lleenmyyntiarvo. Itse asiassa jopa vain kolmen vuoden k\u00e4yt\u00f6n j\u00e4lkeen Wrangler voi pit\u00e4\u00e4 l\u00e4hes 70 % MSRP:st\u00e4\u00e4n. Pitk\u00e4n omistusajan j\u00e4lkeen luku putoaa alle 60 prosenttiin.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

Jeep Wranglerin yll\u00e4pito ei ole kallista. Jeep Wranglerin yll\u00e4pitokustannukset ovat 651 dollaria vuodessa. T\u00e4m\u00e4 on vain 10 dollaria korkeampi kuin 631 dollarin yleinen normaali hinta kaikkien ajoneuvomallien yll\u00e4pidosta, kuten repairpal.comin tuoreesta raportista k\u00e4y ilmi.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Jeep Wranglerissa on?<\/h3>\n\n\n\n

Jeep Wrangler on auto, jossa on 4 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Neliveto<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Jeep Wranglerissa on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Jeep Wranglerissa on 270 hevosvoimaa ja 260 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Intercooled Turbo Premium Unleaded I-4, jonka iskutilavuus on 2,0 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon maavaraa Jeep Wranglerissa on?<\/h3>\n\n\n\n

9,7 tuumaa ( 24,64 cm )<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Jeep Wranglerissa on 18 X 7,5 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 18 X 7,5 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Jeep on ollut kuuluisa ja uskomaton 4×4-pelin hy\u00f6tyajoneuvo yli 70 vuoden ajan. Jeep Wrangler on Jeepin valmistamien pienempien ja kohtuullisen kokoisten nelivetomaastureiden kehitys, joka alkoi noin vuonna 1986 ja on<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[40],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2505"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2505"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2505\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2506,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2505\/revisions\/2506"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2505"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2505"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2505"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}