{"id":2507,"date":"2022-02-03T10:50:56","date_gmt":"2022-02-03T10:50:56","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=2507"},"modified":"2022-02-03T10:50:58","modified_gmt":"2022-02-03T10:50:58","slug":"karma-gs-6-ja-revero-gt-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/karma-gs-6-ja-revero-gt-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Karma GS-6 ja Revero GT Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Karma on yksi Irvinen parhaista yrityksist\u00e4 ty\u00f6ymp\u00e4rist\u00f6n, palkan ja etujen suhteen, paineita on olemassa liiketoiminnan luonteen vuoksi. Karma Revero on Karma Automotiven valmistama ekstravaganssimoduulin sekoitus urheilusedan. Se on Fisker Karma -ajoneuvon uusittu versio. Ensimm\u00e4inen uudesta luomuksesta, mallivuodelle 2017, toimitettiin syyskuussa 2016.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

Ajoneuvon pohjaratkaisu on etumoottorinen, takamoottorinen, RWD, nelipyttyinen, neliovinen sedan. Moottori antaa autolle voimaa 0-100 kilometriin tunnissa 4,0 sekunnissa ja edelleen 300 km\/h huippunopeuteen. 231 hv:n ja 236 lb-ft:n generaattori ei pysty huolehtimaan 536 hv:n ja 650 lb-ft:n s\u00e4hk\u00f6isest\u00e4 voimansiirrosta pitk\u00e4\u00e4n akun tyhjennytty\u00e4, ja kaksi tuomaria tyhjensi akun riitt\u00e4v\u00e4sti, jotta nopeus putosi kuin tyhj\u00e4st\u00e4 noin 60 kilometriin tunnissa, kun auto oli kerran keskell\u00e4 mutkaa.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Se on s\u00e4hk\u00f6inen. Se tarkoittaa, ett\u00e4 Revero kulkee enimm\u00e4kseen akkuvirralla ja k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 ajoittain polttomoottoria toimintas\u00e4teen pident\u00e4miseksi, toisin kuin vaihtamalla moottoreiden v\u00e4lill\u00e4 koko ajan. Se ei ole p\u00e4\u00e4asiassa luotettava kuin muut autot.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

GS-6:ssa on kahdeksan turvatyyny\u00e4, mukaan lukien kaksinkertaiset etupolviturvatyynyt ja vakion\u00e4yttelyss\u00e4 dynaamiset turvatyynyn lyhennykset. Kuljettajan apukehykset ovat loistavat. Kaikissa malleissa on vakiovarusteena haavoittuva sivutarkkailu, riste\u00e4v\u00e4n liikenteen varoitusvalmius takana, kattava n\u00e4k\u00f6kentt\u00e4kamera, pys\u00e4k\u00f6intiet\u00e4isyyden valvonta, etut\u00f6rm\u00e4ysilmoitus, polun varoitus, sadem\u00e4\u00e4r\u00e4n tunnistavat pyyhkimet ja rengaspaineen tarkistuspuitteet, joissa on automaattinen oppiminen.<\/p>\n\n\n\n

J\u00e4lleenmyyntiarvo<\/h3>\n\n\n\n

Auton j\u00e4lleenmyyntiarvo riippuu ajasta ja kunnosta. Karma GS-6 on halvempi kuin muihin ajoneuvoihin verrattuna. N\u00e4in ollen sen arvon aleneminen on suurempi kuin muiden autojen.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

Kyseess\u00e4 on uusi auto. Sen huolto- ja korjauskustannuksia ei ole viel\u00e4 laskettu. Mutta tulevaisuudessa ne p\u00e4ivitet\u00e4\u00e4n.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Karma GS-6 ja Revero GT etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Karma GS-6 ja Revero GT on takavetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Karma GS-6 ja Revero GT:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Karma GS-6 ja Revero GT on auto, jossa on 4 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Pienikokoiset autot<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Karma GS-6 ja Revero GT:ss\u00e4 on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Karma GS-6 ja Revero GT:ss\u00e4 on 536 hevosvoimaa ja 550 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on s\u00e4hk\u00f6\/kaasumoottori, jonka iskutilavuus on 1,50. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Suoraruiskutus (ruiskutus).<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon maavaraa Karma GS-6:ssa ja Revero GT:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

5,4 tuumaa ( 13,72 cm )<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Karma GS-6:ssa ja Revero GT:ss\u00e4 on 21 X 8,5 tuuman alumiiniset etupy\u00f6r\u00e4t ja 21 X 9 tuuman alumiiniset takapy\u00f6r\u00e4t.<\/p>\n\n\n\n

Ovatko Fisker Karmat hyvi\u00e4 autoja?<\/h3>\n\n\n\n

Siin\u00e4 on hieno yhdistelm\u00e4 huipputekniikkaa ja kaunista muotoilua. Se voi toimia bensiinill\u00e4 tai s\u00e4hk\u00f6ll\u00e4, joten se on monipuolisempi kuin t\u00e4yss\u00e4hk\u00f6auto. Mukavuus 4,0 on arvosana (5:st\u00e4).<\/p>\n\n\n\n

Onko karma Revero GT hybridi?<\/h3>\n\n\n\n

Vuoden 2021 Karma-mallistoon kuuluu yksi, n\u00e4ytt\u00e4v\u00e4sti muotoiltu ja ylellisesti varusteltu sedan, jossa on kolme voimansiirtovaihtoehtoa. GS-6:ssa on plug-in-hybridivoimansiirto. Yhti\u00f6 v\u00e4itt\u00e4\u00e4, ett\u00e4 Revero GT:ss\u00e4 on pistokehybridivoimansiirto ja se tarjoaa huomattavasti enemm\u00e4n suorituskyky\u00e4 kuin GS-6.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Karma on yksi Irvinen parhaista yrityksist\u00e4 ty\u00f6ymp\u00e4rist\u00f6n, palkan ja etujen suhteen, paineita on olemassa liiketoiminnan luonteen vuoksi. Karma Revero on Karma Automotiven valmistama ekstravaganssimoduulin sekoitus urheilusedan. Se on Fisker Karma<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[5],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2507"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2507"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2507\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2508,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2507\/revisions\/2508"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2507"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2507"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2507"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}