{"id":2765,"date":"2022-02-10T10:36:40","date_gmt":"2022-02-10T10:36:40","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=2765"},"modified":"2022-02-10T10:36:42","modified_gmt":"2022-02-10T10:36:42","slug":"lincoln-mkx-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/lincoln-mkx-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Lincoln MKX luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Lincoln on viime vuosina tuonut markkinoille joitakin markkinoiden parhaista luksusajoneuvoista. Lincoln MKX on Ford Motorsin luksusbr\u00e4ndin Lincolnin valmistama ja myym\u00e4 keskikokoinen ylellinen crossover-maasturi. Sen tuotanto alkoi jo vuonna 2016.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

Lincoln MKX oli ensimm\u00e4inen Lincolnin tarjoama crossover SUV, ja se on t\u00e4ll\u00e4 hetkell\u00e4 toisessa sukupolvessa. Se on saatavana sek\u00e4 etu- ett\u00e4 nelivetona. Uuden MKX:n voimanl\u00e4hteen\u00e4 toimii 3.7 Cyclone V6 -moottori, joka tuottaa 335 hevosvoimaa. Se kiihtyy nopeudesta 0-100 km\/h noin 5,9 minuutissa, mik\u00e4 on keskim\u00e4\u00e4r\u00e4ist\u00e4 luksusmaasturille.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Lincolnin ajoneuvot ovat yleens\u00e4 hyvi\u00e4 luotettavuuspisteiss\u00e4. Joskus ne ovat listan k\u00e4rjess\u00e4, kun taas joskus vain keskivertoa. Lincoln MKX on kuitenkin keskivertoa parempi, sill\u00e4 sen luotettavuusluokitus on 3,0 5,0:sta, mik\u00e4 auttaa sijoittamaan MKX:n 9. sijalle 14:sta luksuskeskikokoisen SUV:n joukossa. J.D. Powerin mukaan vuoden 2016 Lincoln MKX:ll\u00e4 on korkein luokitus muiden mallien joukossa pistem\u00e4\u00e4r\u00e4ll\u00e4 80 pistett\u00e4 100:sta.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

National Highway Traffic Safety Administrationin (NHTSA) mukaan MKX sai melko hyv\u00e4t pisteet viiden t\u00e4hden yleisarvosanalla sek\u00e4 t\u00f6rm\u00e4ys- ett\u00e4 turvallisuustestiss\u00e4. Lincoln MKX saa hyv\u00e4t pisteet my\u00f6s IIHS:n turvallisuustestiss\u00e4, mik\u00e4 tekee siit\u00e4 yhden hienoimmista turvallisista nelivetoisista autoista tiell\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Poistotaso<\/h3>\n\n\n\n

Lincoln on tunnettu siit\u00e4, ett\u00e4 se ei pid\u00e4 arvoaan kovin hyvin ajan my\u00f6t\u00e4. Lincoln MKX on kuitenkin parempi kuin muut ”MK”-perheen sisarukset. Vuoden 2018 Lincoln MKX:n ennustettu arvon alenemisaste on 35 % viiden vuoden kuluttua, mik\u00e4 on alhaisin verrattuna muihin Lincolnin luksusajoneuvoihin.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

Ylellisysajoneuvot ovat melko kalliita huolto- ja korjauskustannuksiltaan. Lincoln MKX:n vuotuiset huoltokustannukset ovat kuitenkin noin 811 dollaria, mik\u00e4 on edelleen alhaisempi kuin alan ajoneuvojen keskiarvo.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Lincoln MKX etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Lincoln MKX on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Lincoln MKX:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Lincoln MKX on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Small SUV 4WD<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Lincoln MKX:ss\u00e4 on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Lincoln MKX:ss\u00e4 on 303 hevosvoimaa ja 278 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Regular Unleaded V-6, jonka iskutilavuus on 3,7 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Sequential MPI.<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Lincoln MKX:ss\u00e4 on 20 X 9 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 20 X 9 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta kilometri\u00e4 Lincoln MKX kest\u00e4\u00e4?<\/h3>\n\n\n\n

Lincoln MKX:n pit\u00e4isi kest\u00e4\u00e4 mahdollisimman pitk\u00e4\u00e4n. MKX kest\u00e4\u00e4 200 000 mailia, jos teet parhaasi sen huoltamiseksi.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Lincoln on viime vuosina tuonut markkinoille joitakin markkinoiden parhaista luksusajoneuvoista. Lincoln MKX on Ford Motorsin luksusbr\u00e4ndin Lincolnin valmistama ja myym\u00e4 keskikokoinen ylellinen crossover-maasturi. Sen tuotanto alkoi jo vuonna 2016. Yleiskatsaus<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[45],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2765"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2765"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2765\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2766,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2765\/revisions\/2766"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2765"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2765"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2765"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}