{"id":2948,"date":"2022-02-21T11:58:45","date_gmt":"2022-02-21T11:58:45","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=2948"},"modified":"2022-02-21T11:58:48","modified_gmt":"2022-02-21T11:58:48","slug":"mercedes-amg-e53-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/mercedes-amg-e53-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Mercedes AMG E53 Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Mercedes on yksi saksalaisista j\u00e4ttil\u00e4isist\u00e4, ja se on kuuluisa kaikkialla maailmassa luksusautoistaan. AMG E53 on E-luokan suorituskykyinen malli, ja siin\u00e4 on entist\u00e4kin nopeampi moottori ja paremmat ominaisuudet. Auto on melko vankka ja luotettava.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

E-luokan autot ovat 4-ovisia edustusautoja, ja AMG E53:ssa on nopea 3,0 litran turboahdettu moottori, joka tuottaa 429 hevosvoimaa, ja siin\u00e4 on 9-vaihteinen automaattivaihteisto, jossa on vakiona AWD-j\u00e4rjestelm\u00e4. Auto kiihtyy 0-100 km\/h vain 4,1 sekunnissa.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Ihmiset suosivat autoja, joiden huolto ei ole niin kallista. Mercedeksen autot ovat verrattain kalliita yll\u00e4pit\u00e4\u00e4, mutta osien ja autojen laatu on erinomainen, mink\u00e4 vuoksi n\u00e4iss\u00e4 autoissa on harvemmin suurempia korjauksia. AMG E53 on melko kest\u00e4v\u00e4 auto, ja J.D Powerin luotettavuusarvosana on 75 pistett\u00e4 100:sta, mik\u00e4 on hyv\u00e4 tulos.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

Turvallisuusominaisuudet m\u00e4\u00e4r\u00e4\u00e4v\u00e4t my\u00f6s auton luotettavuuden. Mercedes-autot ovat kuuluisia turvallisuusominaisuuksistaan ja vankoista autoista. IIHS ja NHTSA ovat testanneet E-luokan autot t\u00f6rm\u00e4ystesteiss\u00e4, ja molemmat ovat palkinneet auton hyvill\u00e4 tuloksilla. AMG E53 -autossa on monia muita turvallisuusominaisuuksia, kuten t\u00f6rm\u00e4ysvaroitus, h\u00e4t\u00e4jarrut, Mercedes Pre-safe -ominaisuus jne.<\/p>\n\n\n\n

Poistot<\/h3>\n\n\n\n

My\u00f6s poistoaste on t\u00e4rke\u00e4 osa auton luotettavuuden m\u00e4\u00e4ritt\u00e4misess\u00e4. Mercedes-autot vanhenevat yleens\u00e4 melko hyvin, mink\u00e4 ansiosta ne s\u00e4ilytt\u00e4v\u00e4t arvonsa. Keskim\u00e4\u00e4r\u00e4iset Mercedes-autot menett\u00e4v\u00e4t arvonsa noin 45 % viiden vuoden kuluttua, ja AMG E53 -malli menett\u00e4\u00e4 arvonsa noin 50 % viiden vuoden kuluttua.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

Huoltokustannukset ovat suurin osa luotettavuudesta. Autot, joiden huoltoon tarvitaan enemm\u00e4n rahaa, eiv\u00e4t ole kovin tunnettuja ihmisten keskuudessa. Mercedeksen autot maksavat yleens\u00e4 huomattavia huoltokuluja. AMG E53 maksaa vuosittain noin 1 000 dollaria kaikista huolloista.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Mercedes-AMG E53 etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-AMG E53 on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Mercedes-AMG E53:ssa on?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-AMG E53 on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Keskikokoiset autot<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Mercedes-AMG E53:ssa on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-AMG E53:ssa on 429 hevosvoimaa ja 384 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Intercooled Turbo Gas\/Electric I-6, jonka iskutilavuus on 3,0 L Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka suuri on Mercedes-AMG E53:n tavaratila?<\/h3>\n\n\n\n

13,1 kuutiometri\u00e4 ( 0,371 m3 ).<\/p>\n\n\n\n

Kuinka suuri maavara Mercedes-AMG E53:ssa on?<\/h3>\n\n\n\n

4,5 tuumaa ( 11,43 cm )<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-AMG E53:ssa on 19 X 8 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 19 X 9 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n

Onko E53 hyv\u00e4 auto?<\/h3>\n\n\n\n

E53:a kehutaan sen sis\u00e4tilojen laadusta ja kyvyst\u00e4 saada matkustajat tuntemaan, ett\u00e4 he ovat korkeatasoisessa pariisilaisessa konditoriassa. Valikoima vakio- ja lis\u00e4varusteena saatavia deluxe-ominaisuuksia t\u00e4ydent\u00e4\u00e4 urheilullisen tyylik\u00e4st\u00e4 matkustamoa.<\/p>\n\n\n\n

Onko E53 todellinen AMG?<\/h3>\n\n\n\n

Kyll\u00e4, se on aito AMG-malli. Jokaisessa E53-mallissa on AMG:n viritt\u00e4m\u00e4 turboahdettu ja ahdettu 3,0-litrainen rivikuusisylinterinen moottori. Se tuottaa 429 hevosvoimaa ja 384 paunaa jalansijaa. Se on saatavana joko 9-vaihteisella automaattivaihteistolla tai 4Matic-nelivedolla.<\/p>\n\n\n\n

Onko Mercedes E53:ssa k\u00e4ynnistyksenesto?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-AMG:ss\u00e4 ei ole Launch Control -vaihtoehtoa.<\/p>\n\n\n\n

Tukeeko E53 Android Auto -j\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4?<\/h3>\n\n\n\n

Useimmat vuoden 2016 j\u00e4lkeiset Mercedes-mallit tukevat Android Autoa. Se tarkoittaa, ett\u00e4 voit k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 puhelintasi navigointilaitteena ajon aikana.<\/p>\n\n\n\n

Onko E53:ssa mukautuva vakionopeudens\u00e4\u00e4din?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-Benzin DISTRONIC Plus(r) on mukautuva vakionopeudens\u00e4\u00e4t\u00f6tekniikka. T\u00e4m\u00e4 ominaisuus k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 sis\u00e4\u00e4nrakennettua tutkatekniikkaa nopeuden nostamiseen ja jarruttamiseen tarpeen mukaan. Se my\u00f6s s\u00e4ilytt\u00e4\u00e4 turvallisen et\u00e4isyyden sinun ja edess\u00e4 olevan ajoneuvon v\u00e4lill\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Onko E-luokassa head-up-n\u00e4ytt\u00f6?<\/h3>\n\n\n\n

Kyll\u00e4, Mercedes-AMG:ss\u00e4 on Head-Up Display. N\u00e4et tiedot, kuten nopeuden, kierrosluvun, vaihteen asennon jne. Joissakin E-luokan malleissa on my\u00f6s t\u00e4ysv\u00e4rinen head-up-n\u00e4ytt\u00f6, joka heijastaa ajoneuvon nopeus- ja navigointitiedot tuulilasiin.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Mercedes on yksi saksalaisista j\u00e4ttil\u00e4isist\u00e4, ja se on kuuluisa kaikkialla maailmassa luksusautoistaan. AMG E53 on E-luokan suorituskykyinen malli, ja siin\u00e4 on entist\u00e4kin nopeampi moottori ja paremmat ominaisuudet. Auto on melko<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[11],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2948"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2948"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2948\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2949,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2948\/revisions\/2949"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2948"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2948"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2948"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}