{"id":3015,"date":"2022-02-24T10:37:41","date_gmt":"2022-02-24T10:37:41","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=3015"},"modified":"2022-02-24T10:37:43","modified_gmt":"2022-02-24T10:37:43","slug":"mercedes-amg-gle43-coupe-gle63-s-coupe-luokan-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/mercedes-amg-gle43-coupe-gle63-s-coupe-luokan-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Mercedes AMG GLE43 Coupe \/ GLE63 S Coupe luokan luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Saksalaisena autonvalmistajana Mercedes on yksi ylellisimmist\u00e4, premium-luokan ja luotettavimmista automerkeist\u00e4 markkinoilla jo yli sadan vuoden ajan. GLE-luokkaan kuuluvat keskikokoiset ylelliset katumaasturit, jotka vastaavat E-luokkaa. AMG GLE63 S -malli on 5-ovinen coupe-katumaasturi, jossa on sarjansa nopein moottori.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

GLE-luokka on ollut tuotannossa vuodesta 1997, ja sarja on t\u00e4ll\u00e4 hetkell\u00e4 nelj\u00e4nness\u00e4 sukupolvessa. AMG GLE63 -mallissa on 4,0 litran V8 Biturbo + EQ Boost -moottori, joka tuottaa maksimissaan 603 hevosvoimaa, ja se kiihtyy 0-100 km\/h vain 3,8 sekunnissa.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Luotettavuus on usein yksi ostajien t\u00e4rkeimmist\u00e4 huolenaiheista ennen ajoneuvon ostamista. Mercedes on ollut markkinoilla ja tehnyt vaikutuksen, mutta \u00e4\u00e4rimm\u00e4isen ylelliset autot ovat my\u00f6s korkeat yll\u00e4pitokustannuksiltaan. GLE-luokan autot ovat olleet melko luotettavia, ja GLE63:n luotettavuus on J.D Powerin mukaan saanut loistavat 78 pistett\u00e4 100:sta.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

Turvallisuustekij\u00e4 on osa luotettavuutta, ja se on my\u00f6s monille ihmisille deal-breaker. Mercedeksell\u00e4, kuten muillakin saksalaisilla autoilla, on maine loistavista turvatoimista. AMG GLE63:a ei ole kolaritestattu, mutta muut sarjan autot ovat suoriutuneet luotettavuudeltaan loistavasti.<\/p>\n\n\n\n

Poistoprosentti<\/h3>\n\n\n\n

My\u00f6s poistonopeus on monille ihmisille melko t\u00e4rke\u00e4, koska on olemassa monia autoja, jotka menett\u00e4v\u00e4t arvonsa hyvin nopeasti. Mercedeksell\u00e4 on hyv\u00e4 maine arvonsa s\u00e4ilytt\u00e4misess\u00e4, ja ne menett\u00e4v\u00e4t noin 45 % alkuper\u00e4isest\u00e4 arvostaan 5 vuoden kuluttua. AMG GLE63 menett\u00e4\u00e4 noin 60 % alkuper\u00e4isest\u00e4 arvostaan.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

Huoltokustannukset ovat t\u00e4rkein tekij\u00e4 autojen luotettavuuden kannalta, ja monet ihmiset uskovat, ett\u00e4 Mercedes-autojen huolto maksaa paljon enemm\u00e4n kuin niiden muiden kilpailijoiden huolto Yhdysvalloissa. AMG GLE63:n keskim\u00e4\u00e4r\u00e4iset huoltokustannukset ovat noin 900 dollaria vuodessa.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Mercedes-AMG GLE43 Coupe \/ GLE63 S Coupe etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-AMG GLE43 Coupe \/ GLE63 S Coupe on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Mercedes-AMG GLE43 Coupe \/ GLE63 S Coupessa on?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-AMG GLE43 Coupe \/ GLE63 S Coupe on 5-paikkainen auto. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: SUV 4WD<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Mercedes-AMG GLE43 Coupe \/ GLE63 S Coupe -autossa on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-AMG GLE43 Coupe \/ GLE63 S Coupe -mallissa on 577 hevosvoimaa ja 561 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Twin Turbo Premium Unleaded V-8, jonka tilavuus on 5,5 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes-AMG GLE43 Coupe \/ GLE63 S Coupe -mallissa on 22 X 10 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 22 X 11,5 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Saksalaisena autonvalmistajana Mercedes on yksi ylellisimmist\u00e4, premium-luokan ja luotettavimmista automerkeist\u00e4 markkinoilla jo yli sadan vuoden ajan. GLE-luokkaan kuuluvat keskikokoiset ylelliset katumaasturit, jotka vastaavat E-luokkaa. AMG GLE63 S -malli on 5-ovinen<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[11],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3015"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3015"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3015\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3016,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3015\/revisions\/3016"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3015"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3015"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3015"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}