{"id":3176,"date":"2022-03-07T10:19:31","date_gmt":"2022-03-07T10:19:31","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=3176"},"modified":"2022-03-07T10:19:34","modified_gmt":"2022-03-07T10:19:34","slug":"mercedes-benz-glb-luokan-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/mercedes-benz-glb-luokan-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Mercedes-Benz GLB-luokan luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n
Mercedes on yksi saksalaisista j\u00e4ttil\u00e4isist\u00e4, ja se on kuuluisa kaikkialla maailmassa luksusautoistaan. Mercedeksen GLB-luokka k\u00e4sittelee 5-ovisia kompakteja luksusmaastureita. Se on hiljattain esitelty vuonna 2019, ja siin\u00e4 on sama Mercedesin ylellinen sisustus.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes GLB-luokka esiteltiin juuri vuonna 2019 ja siin\u00e4 on useita varustetasoja, joissa on my\u00f6s AMG-malleja. Kaksi varustetasoa ovat GLB 180, GLB 200 ja GLB 250 4MATIC. Voimansiirto vaihtelee 1,3 L turbomoottorista suurimpaan 2,0 L I4 Turbo -moottoriin.<\/p>\n\n\n\n
Luotettavuus on kriittinen osatekij\u00e4 ennen kuin jokainen ostaja ostaa mink\u00e4 tahansa ajoneuvon, koska se auttaa yksil\u00f6it\u00e4 p\u00e4\u00e4tt\u00e4m\u00e4\u00e4n, ostetaanko tietty auto vai ei. Mercedes-ajoneuvot ovat olleet todella luotettavia, mutta ne ovat kuitenkin olleet tunnettuja korkeista yll\u00e4pitokustannuksistaan. GLB-luokan luotettavuus on J.D Powerin mukaan melko keskim\u00e4\u00e4r\u00e4inen, 67 pistett\u00e4 100:sta.<\/p>\n\n\n\n
Turvallisuusominaisuudet ovat aina olleet saksalaisten ajoneuvojen plussaa, koska ne ovat valmistaneet melko turvallisia autoja, joissa on huomattava m\u00e4\u00e4r\u00e4 turvallisuusominaisuuksia. Mercedeksen autot menestyv\u00e4t t\u00f6rm\u00e4ystesteiss\u00e4 eritt\u00e4in hyvin. NHTSA on testannut GLB-luokan t\u00f6rm\u00e4ystesteiss\u00e4, ja se on saanut turvallisuudesta t\u00e4ydet pisteet 5\/5. Lis\u00e4ksi autoissa on runsaasti turvavarusteita, kuten lukkiutumattomat jarrut, turvatyynyt, etut\u00f6rm\u00e4ysvaroittimet jne.<\/p>\n\n\n\n
J\u00e4lleenmyyntiarvo on lis\u00e4ksi merkitt\u00e4v\u00e4 tekij\u00e4 ajoneuvon luotettavuuden m\u00e4\u00e4ritt\u00e4misess\u00e4. Mercedes-ajoneuvot ik\u00e4\u00e4ntyv\u00e4t yleens\u00e4 melko hyvin, mink\u00e4 ansiosta ne s\u00e4ilytt\u00e4v\u00e4t arvonsa. Tavallisten Mercedes-ajoneuvojen arvo laskee noin 45 prosenttia viiden vuoden kuluttua, ja GLB-luokan arvo laskee noin 62 prosenttia viiden vuoden kuluttua, mik\u00e4 on melko korkea muihin Mercedes-malleihin verrattuna.<\/p>\n\n\n\n
Huoltokustannukset ovat t\u00e4rkein ominaisuus, jonka perusteella voidaan arvioida mink\u00e4 tahansa auton luotettavuutta. Mercedeksen autot ovat yleens\u00e4 melko monimutkaisia ja niiden huolto maksaa paljon. GLB-luokan huolto- ja korjauskustannukset ovat korkeat, noin 900 dollaria vuodessa, mik\u00e4 on melko paljon enemm\u00e4n kuin monilla sen kilpailijoilla.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLB-Class on etuvetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLB-luokka on 5-paikkainen auto. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Small SUV 2WD<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLB-luokan teho on 221 hevosvoimaa ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 258 lb-ft. Moottori on Intercooled Turbo Premium Unleaded I-4, jonka iskutilavuus on 2,0 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLB-luokassa on 18 X 7,5 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 18 X 7,5 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLC on py\u00f6re\u00e4mpi kuin GLB. GLC on kalliimpi, mutta GLB:ss\u00e4 on enemm\u00e4n tilaa lastille ja enemm\u00e4n istuimia. Se on my\u00f6s edullisin n\u00e4ist\u00e4 kahdesta.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes GLB voi kest\u00e4\u00e4 keskim\u00e4\u00e4rin 13-17 vuotta asianmukaisella huollolla. Mercedes voi kest\u00e4\u00e4 200 000-250 000 mpg ennen suurempien korjausten tarvetta. T\u00e4m\u00e4 perustuu 15 000 kilometrin keskim\u00e4\u00e4r\u00e4iseen vuotuiseen ajokilometrim\u00e4\u00e4r\u00e4\u00e4n.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLB -katumaasturi on hyv\u00e4 valinta. GLB on hyv\u00e4 katumaasturi, jossa on erinomainen polttoainetaloudellisuus ja mukava kyyti. Se kulkee hyvin, vaikka se ei olekaan yht\u00e4 urheilullinen ja kompakti kuin muut ylelliset kompaktimaasturit. GLB:n sis\u00e4tilat ovat hyvin rakennetut ja tyylikk\u00e4\u00e4t, ja niiss\u00e4 on tilavat ja mukavat istuimet sek\u00e4 runsaasti tavaratilaa.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4, Mercedes-Benz GLA on 7-paikkainen auto. Mercedes GLB -perhemaasturissa on tilaa seitsem\u00e4lle henkil\u00f6lle. Mercedes GLB on pienempi kuin Land Rover Discovery Sport tai Skoda Kodiaq, ja siihen mahtuu seitsem\u00e4n henkil\u00f6\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GTL 2021 on pieni luksusmaasturi, jossa on viisi istumapaikkaa. Kolmannen istuinrivin voi lis\u00e4t\u00e4, jolloin mahtuu jopa kaksi (hyvin pient\u00e4) ihmist\u00e4 lis\u00e4\u00e4. GLB:t\u00e4 on kolme eri tasoa: GLB 250 4Matic, GLB 250 4Matic ja AMG GLB35.<\/p>\n\n\n\n
GLB on verrattavissa BMW X1:een. Se on pienempi kuin Audi Q3, Volvo V90 Cross Country ja Kia Niro.<\/p>\n\n\n\n
2021 Mercedes-Benz GLB: T\u00e4m\u00e4 Mercedes-Benzin malli, Mercedes-Benzin malliston uusin tulokas, tarjoaa lis\u00e4varusteena panoraamaliukukatoksen kaikkiin varusteluihin.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4, GLB:ss\u00e4 on l\u00e4mmitett\u00e4v\u00e4t istuimet. GLB:hen mahtuu vakiokokoonpanossaan viisi henkil\u00f6\u00e4. Se tarjoaa kuitenkin my\u00f6s kolmannen rivin, jota k\u00e4ytt\u00e4m\u00e4ll\u00e4 kapasiteetti voidaan nostaa seitsem\u00e4\u00e4n. Voit valita aidon nahkaverhoilun, l\u00e4mmitett\u00e4v\u00e4t etuistuimet, joissa on tuuletetut ja l\u00e4mmitett\u00e4v\u00e4t etuistuimet, hierovat etuistuimet ja l\u00e4mmitett\u00e4v\u00e4n ohjauspylv\u00e4\u00e4n.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Mercedes on yksi saksalaisista j\u00e4ttil\u00e4isist\u00e4, ja se on kuuluisa kaikkialla maailmassa luksusautoistaan. Mercedeksen GLB-luokka k\u00e4sittelee 5-ovisia kompakteja luksusmaastureita. Se on hiljattain esitelty vuonna 2019, ja siin\u00e4 on sama Mercedesin ylellinen<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[11],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3176"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3176"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3176\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3177,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3176\/revisions\/3177"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3176"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3176"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3176"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}