{"id":3180,"date":"2022-03-07T11:10:38","date_gmt":"2022-03-07T11:10:38","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=3180"},"modified":"2022-03-07T11:10:42","modified_gmt":"2022-03-07T11:10:42","slug":"mercedes-benz-glc-class-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/mercedes-benz-glc-class-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Mercedes Benz GLC Class Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n
Mercedes on yksi saksalaisista autoj\u00e4tist\u00e4, ja se tunnetaan kaikkialla maailmassa ylellisist\u00e4 ajoneuvoistaan. Mercedeksen GLC-luokka k\u00e4sittelee ylellisi\u00e4 pienikokoisia SUV- ja Coupe-maasturimalleja. T\u00e4m\u00e4 luokka vastaa Mercedeksen C-luokkaa.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes GLC-luokka esiteltiin ensimm\u00e4isen kerran vuonna 2015, ja se on ollut melko kuuluisa. Autoa on saatavana monissa eri varustetasoissa, kahdessa korimuodossa ja my\u00f6s monia eri voimansiirtoja jokaisen valittavaksi. Mukana on my\u00f6s hybridimalli. Bensiinimoottorivaihtoehdossa on 2,0 L:n turbomoottori, mutta on olemassa eri variantteja, joissa on enemm\u00e4n ominaisuuksia.<\/p>\n\n\n\n
Luotettavuus on kriittinen osatekij\u00e4 ennen kuin jokainen ostaja ostaa mink\u00e4 tahansa ajoneuvon, koska se auttaa yksil\u00f6it\u00e4 p\u00e4\u00e4tt\u00e4m\u00e4\u00e4n, ostetaanko tietty auto vai ei. Mercedes-ajoneuvot ovat olleet luotettavia, mutta ne ovat kuitenkin olleet tunnettuja korkeista yll\u00e4pitokustannuksistaan. GLC-luokan luotettavuus on J.D Powerin mukaan melko hyv\u00e4, 78 pistett\u00e4 100:sta.<\/p>\n\n\n\n
Turvallisuusominaisuudet ovat aina olleet saksalaisten ajoneuvojen plussaa, koska ne ovat valmistaneet melko turvallisia autoja, joissa on huomattava m\u00e4\u00e4r\u00e4 turvallisuusominaisuuksia. Mercedeksen autot menestyv\u00e4t t\u00f6rm\u00e4ystesteiss\u00e4 eritt\u00e4in hyvin. IIHS ja NHTSA ovat testanneet GLC-luokan t\u00f6rm\u00e4ystesteiss\u00e4, ja se on saanut erinomaisen turvallisuusluokituksen. Autossa on my\u00f6s monia turvallisuusominaisuuksia, kuten kuolleen kulman valvonta, t\u00f6rm\u00e4ysvaroitus, h\u00e4t\u00e4jarrut jne.<\/p>\n\n\n\n
J\u00e4lleenmyyntiarvo on lis\u00e4ksi merkitt\u00e4v\u00e4 tekij\u00e4 auton luotettavuuden m\u00e4\u00e4ritt\u00e4misess\u00e4. Mercedes-ajoneuvot ik\u00e4\u00e4ntyv\u00e4t tyypillisesti melko hyvin, mink\u00e4 ansiosta ne s\u00e4ilytt\u00e4v\u00e4t arvonsa. Normaalit Mercedes-ajoneuvot menett\u00e4v\u00e4t arvonsa noin 45 % viiden vuoden kuluttua, ja GLC-luokan arvo on noin 52 % viiden vuoden kuluttua, mik\u00e4 on l\u00e4hes vakio monille Mercedes-ajoneuvoille.<\/p>\n\n\n\n
Huoltokustannukset ovat t\u00e4rkein ominaisuus mink\u00e4 tahansa auton luotettavuuden arvioinnissa. Mercedeksen autot ovat yleens\u00e4 melko monimutkaisia ja niiden huolto maksaa paljon. GLC-luokan huolto- ja korjauskustannukset ovat korkeat, l\u00e4hes 1 000 dollaria vuodessa, mik\u00e4 on melko paljon enemm\u00e4n kuin monilla sen kilpailijoilla.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLC-Class on takavetoauto.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLC-Class on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Small SUV 2WD<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLC-luokan teho on 255 hevosvoimaa ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 273 lb-ft. Moottori on Intercooled Turbo Premium Unleaded I-4, jonka iskutilavuus on 2,0 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n
61,3 kuutiometri\u00e4 ( 1,736 m3 ).<\/p>\n\n\n\n
5,9 tuumaa ( 14,99 cm )<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLC-Classissa on 18 X 8 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 18 X 8 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n
Keskim\u00e4\u00e4r\u00e4inen renkaiden k\u00e4ytt\u00f6ik\u00e4 on 3 vuotta, jos ajat tasaisella ajotyylill\u00e4 ja noin 12 000-15 000 kilometri\u00e4 vuodessa. Jos ajat alle 12 000 m\/vuosi, t\u00e4m\u00e4 voi kest\u00e4\u00e4 kauemmin. Se on kuitenkin lyhyempi, jos ajotottumuksesi on aggressiivisempi.<\/p>\n\n\n\n
GLC-luokka, joka tunnettiin aiemmin nimell\u00e4 GLK, oli t\u00e4m\u00e4n listan viimeinen Mersu. GLC-luokkaa on saatavana perinteisen\u00e4 ja ”coupe”-mallina, ja siin\u00e4 on erilaisia moottoreita tehokkaasta neloskoneesta aina \u00e4\u00e4nekk\u00e4\u00e4seen, kaksoisturboahdettuun V6-moottoriin. Jokaiselle l\u00f6ytyy sopiva variantti.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benz GLC 300 -luksuskompaktimaasturi on tutustumisen arvoinen, jos etsit jotain pient\u00e4 ja ylellist\u00e4. GLC 300:n hinnat alkavat 43 200 dollarista Vaikka t\u00e4m\u00e4 saattaa tuntua korkealta pieneksi katumaasturiksi, Mercedes tarjoaa enemm\u00e4n kuin tarpeeksi arvoa, jotta hinta on sen arvoinen.<\/p>\n\n\n\n
GLC 300 vs. Q5 eroaa toisistaan t\u00e4rkeimm\u00e4ll\u00e4 tavalla. T\u00e4m\u00e4 johtuu uuden Mercedes-Benz GLC-luokan erilaisista voimansiirtovaihtoehdoista. GLC 300 -perusmaastureissa on 2,0-litrainen turbonelosmoottori, joka tuottaa 255 hevosvoimaa ja 273 lb.ft. GLC SUV:n ostajat voivat valita joko RWD- tai 4MATIC AWD -ajovaihteiston. Saatavana on my\u00f6s yhdeks\u00e4nvaihteinen automaattivaihteisto.<\/p>\n\n\n\n
Uusi Mercedes-Benz GLC, ja GLE ovat eritt\u00e4in tehokkaita ja tehokkaita keskikokoisiin katumaastureihin verrattuna. Molemmissa malleissa on sama Intercooled Turbo Premium lyijyt\u00f6n I-4 2.0 L\/121. GLE:ss\u00e4 on enemm\u00e4n vetovoimaa kuin GLC:ss\u00e4. GLE voi vet\u00e4\u00e4 jopa 7 700 kiloa, kun taas GLC on rajoitettu 3 500 kiloon.<\/p>\n\n\n\n
MotorTrendin testit ovat osoittaneet, ett\u00e4 GLC p\u00e4ihitti X3:n kiihtyvyydess\u00e4 ja jarrutuksessa. X3 xDrive30i kiihdytti nopeudesta 0-100 km\/h 6,3 sekunnissa. Vuoden 2017 GLC300, joka meill\u00e4 oli vuoden ajan, teki saman 6,9 sekunnissa. Vuoden 2020 malli tarvitsi kuitenkin vain 5,4 sekuntia.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Mercedes on yksi saksalaisista autoj\u00e4tist\u00e4, ja se tunnetaan kaikkialla maailmassa ylellisist\u00e4 ajoneuvoistaan. Mercedeksen GLC-luokka k\u00e4sittelee ylellisi\u00e4 pienikokoisia SUV- ja Coupe-maasturimalleja. T\u00e4m\u00e4 luokka vastaa Mercedeksen C-luokkaa. Yleiskatsaus Mercedes GLC-luokka esiteltiin ensimm\u00e4isen<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[11],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3180"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3180"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3180\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3181,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3180\/revisions\/3181"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3180"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3180"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3180"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}