{"id":3610,"date":"2022-03-30T09:22:16","date_gmt":"2022-03-30T09:22:16","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=3610"},"modified":"2022-03-30T09:22:19","modified_gmt":"2022-03-30T09:22:19","slug":"pontiac-grand-prix-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/pontiac-grand-prix-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Pontiac Grand Prix Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n
GM:n Pontiac-divisioona valmisti Grand Prix’ta vuodesta 1962 vuoteen 2002 kupeena ja vuodesta 1989 vuoteen 2008 sedanina. Malli esiteltiin ensimm\u00e4isen kerran osana Pontiacin t\u00e4ysikokoisten autojen mallistoa mallivuonna 1962, ja sen mitat, ylellisyys ja suorituskyky vaihtelivat toistuvasti sen tuotannon aikana. Se oli takavetoinen vuoteen 1987 asti ja sen j\u00e4lkeen etuvetoinen, kunnes sen valmistus lopetettiin.<\/p>\n\n\n\n
Pontiac Grand Prix on yksi General Motorsin Pontiac-divisioonan huippuautoista. Se on varsin vankka auto, jossa on mukava ja nopea ajaa. Ajoneuvon voimanl\u00e4hteen\u00e4 toimii 6,4-litrainen Pontiac V8 -moottori, joka kiihdytt\u00e4\u00e4 Grand Prix’n noin 7,6 sekunnissa nopeudesta 0-100 noin 7,6 sekunnissa, ja sen huippunopeus on vaikuttava, 160 km\/h, mik\u00e4 ei ole lainkaan hullumpi, jos otetaan huomioon sen ik\u00e4 ja tuotantovuodet.<\/p>\n\n\n\n
Yhdistettyn\u00e4 ajoneuvon erinomaiseen 4-vaihteiseen automaattivaihteistoon Pontiac Grand Prix tarjoaa tasaisen, tehokkaan suorituskyvyn ja erinomaisen kulutuslukeman. Sek\u00e4 sis\u00e4tilat ett\u00e4 tavaratila ovat eritt\u00e4in tilavat. Erinomaisen k\u00e4sitelt\u00e4vyyden, lujan Magna-ohjauksen ja vahvojen ABS-jarrujen ansiosta Grand Prix on eritt\u00e4in vankka ja luotettava auto. Repairpal.comin tietojen mukaan Pontiac Grand Prix’t ovat luotettavia autoja omistaa. Ne saavat luotettavuusluokituksen 4,1 t\u00e4hte\u00e4 viidest\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Kolme t\u00e4hte\u00e4 viidest\u00e4 Pontiac Grand Prix sai kolme t\u00e4hte\u00e4 viidest\u00e4 sivut\u00f6rm\u00e4ysten (edess\u00e4 ja takana) j\u00e4lkeen, mutta autossa ei ollut sivuturvatyynyj\u00e4. Kuljettajan turvallisuudelle etut\u00f6rm\u00e4ystesteiss\u00e4 annetaan kolme t\u00e4hte\u00e4 ja matkustajien suojaukselle nelj\u00e4 t\u00e4hte\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Pontiacin vuoden 2008 Grand Prix’n odotetaan poistuvan 4 % seuraavien viiden vuoden aikana. T\u00e4m\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 sen arvo laskee noin 180 dollaria kyseisen\u00e4 aikana. Pontiac ei kuitenkaan ole en\u00e4\u00e4 tuotemerkki, joten sen ajoneuvot heikkenev\u00e4t melko nopeasti l\u00e4hivuosina.<\/p>\n\n\n\n
Pontiac Grand Prix’n huolto- ja korjauskustannusten arvioidaan olevan keskim\u00e4\u00e4rin 95-22264 dollaria. Pontiac Grand Prix -\u00f6ljynvaihto maksaa keskim\u00e4\u00e4rin 104 dollaria, joka sis\u00e4lt\u00e4\u00e4 33 dollaria osia ja 71 dollaria ty\u00f6t\u00e4. Hinnat voivat kuitenkin vaihdella paikkakunnittain.<\/p>\n\n\n\n
Grand Prix on etuvetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n
Grand Prix on 5-paikkainen auto. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Mid-Size<\/p>\n\n\n\n
Grand Prix’n teho on 303 hevosvoimaa ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 323 lb-ft. Moottori on V8-kaasumoottori, jonka iskutilavuus on 5,3 l\/ Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on SFI.<\/p>\n\n\n\n
16,0 kuutiometri\u00e4 ( 0,453 m3 ).<\/p>\n\n\n\n
Pontiac Grand Prix’ssa on 18 x 8 tuuman alumiiniset etuvanteet ja 18 x 7 tuuman alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n
Pontiac Grand Prix kest\u00e4\u00e4 tyypillisesti noin 230 000 kilometri\u00e4. T\u00e4m\u00e4 antaa sille 17 vuoden elinajanodotteen. Se ajaa keskim\u00e4\u00e4rin 13 500 kilometri\u00e4 vuodessa. Repairpal.comin mukaan Grand Prix -autot ovat luotettavia. T\u00e4m\u00e4n auton luotettavuusluokitus on 4,1\/5 t\u00e4hte\u00e4.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
GM:n Pontiac-divisioona valmisti Grand Prix’ta vuodesta 1962 vuoteen 2002 kupeena ja vuodesta 1989 vuoteen 2008 sedanina. Malli esiteltiin ensimm\u00e4isen kerran osana Pontiacin t\u00e4ysikokoisten autojen mallistoa mallivuonna 1962, ja sen mitat,<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[5],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3610"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3610"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3610\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3611,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3610\/revisions\/3611"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3610"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3610"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3610"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}