{"id":3716,"date":"2022-04-14T13:08:53","date_gmt":"2022-04-14T13:08:53","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=3716"},"modified":"2022-04-14T13:08:57","modified_gmt":"2022-04-14T13:08:57","slug":"porsche-911-turbo-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/porsche-911-turbo-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Porsche 911 Turbo Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Vuoden 1975 Pariisin auton\u00e4yttelyss\u00e4 Porsche esitteli ensimm\u00e4isen 911 Turbonsa. T\u00e4m\u00e4 versio 911-mallista oli malliston huippu ja sit\u00e4 kutsuttiin sis\u00e4isesti 930:ksi. Heti kun 911 Turbo ilmestyi markkinoille, sen tunnusmerkkein\u00e4 olivat sen leve\u00e4 raidev\u00e4li ja legendaarinen takaspoileri. 911 Turbo S on 40 hevosvoimaa nopeampi kuin nykyisen sukupolven vakiomalli 911 Turbo. Molemmat ovat saatavana coup\u00e9- tai avoautona.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

Alun perin Porsche 911 Turbossa oli 3,0-litrainen moottori, joka tuotti 260 hevosvoimaa ja oli yhdistetty nelivaihteiseen manuaalivaihteistoon. Vuodesta 1978 alkaen Porsche uudisti 911 Turbon suuremmalla 3,3-litraisella turbomoottorilla, joka tuotti 300 hevosvoimaa 300 PS:n teholla. T\u00e4m\u00e4n j\u00e4lkeen jokaisesta my\u00f6hemm\u00e4st\u00e4 911-sukupolvesta on ollut saatavilla turboahdettuja versioita. Porsche 911 Turbo saavuttaa 180mph huippunopeuden.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

What Car? -lehden vuoden 2020 luotettavuustutkimuksen mukaan 911 Turbo kuuluu v\u00e4hiten luotettavien urheiluautojen joukkoon. Koko Porsche-br\u00e4ndi sijoittui valmistajien v\u00e4lisess\u00e4 kokonaistilastossa 31 merkin joukossa jaetulle 22. sijalle.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h2>\n\n\n\n

National Highway Traffic Safety Administration kuuluu liittovaltion liikenneministeri\u00f6n alaisuuteen. NHTSA ei kuitenkaan ole viel\u00e4 testannut 911 Turboa. Mielest\u00e4mme vuoden 2021 Porsche 911 Turbo on h\u00e4mm\u00e4stytt\u00e4v\u00e4. Harva tuotantoauto pystyy vastaamaan sen suorituskykyyn. T\u00e4m\u00e4 ajoneuvo on varustettu kaikilla tarvittavilla turvallisuusominaisuuksilla, ja se toimii hyvin ajettaessa ja ohjattaessa.<\/p>\n\n\n\n

Poistot<\/h2>\n\n\n\n

Klassisten ja ainutlaatuisten 911-mallien sek\u00e4 joidenkin menneisyyden erityisten 911-mallien markkina-arvo on viime aikoina noussut merkitt\u00e4v\u00e4sti. 911 Turbo s\u00e4ilytt\u00e4\u00e4 arvonsa, koska se on luotettava ja sit\u00e4 on kehitetty j\u00e4rjestelm\u00e4llisesti viimeisten 50 vuoden aikana.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h2>\n\n\n\n

Porsche 911 Turbot maksavat keskim\u00e4\u00e4rin 137 061 dollaria keskim\u00e4\u00e4rin viiden vuoden aikana. Ajoneuvot, kuljettajat ja maantieteelliset sijainnit vaihtelevat t\u00e4t\u00e4 summaa.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Porsche 911 Turbo etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 911 on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Porsche 911 Turbossa on?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 911 Turbo on auto, jossa on 4 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Minicompact Cars<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Porsche 911 Turbossa on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 911 Turbossa on 640 hevosvoimaa ja 590 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Twin Turbo Premium Unleaded H-6, jonka iskutilavuus on 3,8 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 911 Turbossa on 20 X 9 tuuman taotut alumiiniset etuvanteet ja 21 X 11,5 tuuman taotut alumiiniset takavanteet.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka kauan 911 Turbo kest\u00e4\u00e4?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 911:n moottorit kest\u00e4v\u00e4t yli 150 000 kilometri\u00e4, jos niit\u00e4 huolletaan asianmukaisesti. Ne eiv\u00e4t ole yht\u00e4 kest\u00e4vi\u00e4 kuin muiden merkkien moottorit, koska niit\u00e4 ei puristeta yht\u00e4 kovaa kuin tavallisia moottoreita.<\/p>\n\n\n\n

Hajoavatko Porschet usein?<\/h3>\n\n\n\n

Porschen korjaukset ovat edullisempia kuin muiden urheiluautojen, kuten Ferrarin, korjaukset. Porschet ovat vahvoja eiv\u00e4tk\u00e4 hajoa usein. S\u00e4\u00e4nn\u00f6llinen huolto ja kunnossapito varmistavat, ett\u00e4 sinun ei tarvitse k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 niin paljon rahaa korjauksiin.<\/p>\n\n\n\n

Onko Porschessa paljon ongelmia?<\/h3>\n\n\n\n

Raporttien mukaan Porschella oli 110 ongelmaa 100 ajoneuvoa kohden. T\u00e4m\u00e4 on sama kuin Lexuksella, joka on pit\u00e4nyt luotettavuuden k\u00e4rkipaikkaa vuosikymmeni\u00e4. J.D Power antoi Porschelle 5\/5 yleisen luotettavuuden osalta.<\/p>\n\n\n\n

Mik\u00e4 Porsche on luotettavin?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 911 sijoittui luotettavimmaksi ajoneuvoksi J.D. Powerin tutkimuksessa. J.D:n mukaan huippuluokiteltu malli ongelmattomasta omistamisesta. Porsche 911 on ykk\u00f6nen. Power 2021 U.S. Vehicle Dependability Study (VDS) julkaistiin t\u00e4n\u00e4\u00e4n.<\/p>\n\n\n\n

Onko Porsche luotettavampi kuin Mercedes?<\/h3>\n\n\n\n

Alan johtavan analyytikon mukaan Porsche sijoittuu toiseksi luotettavimpien luksusajoneuvojen listalla. Mercedes-Benz on sijalla 31, ja siin\u00e4 on keskim\u00e4\u00e4rin 175 ongelmaa 100 ajoneuvoa kohti. T\u00e4m\u00e4 on selv\u00e4sti alle alan keskiarvon.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Vuoden 1975 Pariisin auton\u00e4yttelyss\u00e4 Porsche esitteli ensimm\u00e4isen 911 Turbonsa. T\u00e4m\u00e4 versio 911-mallista oli malliston huippu ja sit\u00e4 kutsuttiin sis\u00e4isesti 930:ksi. Heti kun 911 Turbo ilmestyi markkinoille, sen tunnusmerkkein\u00e4 olivat sen<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[12],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3716"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3716"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3716\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3717,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3716\/revisions\/3717"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3716"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3716"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3716"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}