{"id":3718,"date":"2022-04-14T13:09:27","date_gmt":"2022-04-14T13:09:27","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=3718"},"modified":"2022-04-14T13:09:30","modified_gmt":"2022-04-14T13:09:30","slug":"porsche-918-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/porsche-918-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Porsche 918 Luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Porsche 918 Spyder on Porschen markkinoima keskimoottorinen hybridiurheiluauto. Sit\u00e4 on saatavana sek\u00e4 coup\u00e9- ett\u00e4 speedster-korimallina. T\u00e4m\u00e4n luokan autoja on vaikea kutsua edullisiksi, mutta P1:een ja LaFerrariin verrattuna 918 on edullisin. Verrattuna muihin autoihin, verrattiinpa sitten ulkon\u00e4k\u00f6\u00e4, sis\u00e4tiloja tai tekniikkaa, 918 on sek\u00e4 mukava ett\u00e4 j\u00e4nnitt\u00e4v\u00e4 ajaa ohjaamon ja irrotettavan katon ansiosta.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

2-ovinen urheiluauto on saatavana sek\u00e4 roadsterina ett\u00e4 coup\u00e9na. Porsche 918 k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 4,6-litraista Porsche MR6 V8 -moottoria ja paria s\u00e4hk\u00f6moottoria edess\u00e4 ja takana ja akselisto mattaa 7-vaihteisella PDK-kaksoiskytkimell\u00e4. Sen huippunopeus on 214mph. 918 Spyder saavuttaa nopeuden 0-100 km\/h 2,2 sekunnissa, ja se on yksi markkinoiden nopeimmista Porscheista.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Voit nauttia 918 Spyderill\u00e4 ajamisesta p\u00e4ivitt\u00e4in luotettavana sijoituksena. Olipa kyse sitten marmoroinnista tai suorituskyvyst\u00e4, se on luokkansa paras. Car and Driver -lehden mukaan sen luotettavuusluokitus on 3,2, ja se on yksi hienoimmista Porscheista, joita on koskaan rakennettu.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h2>\n\n\n\n

Porschen 918 Spyder oli maailman ensimm\u00e4inen hybridi-hyperauto, jolla oli upea muotoilu, loistava suorituskyky ja yll\u00e4tt\u00e4v\u00e4 tehokkuus. T\u00e4m\u00e4 kone ei kyennyt voittamaan sotaa, mutta se on silti vaikuttava kone omalla tavallaan. Vaikka NHTSA tai Euro NCAP eiv\u00e4t ole testanneet sit\u00e4, on odotettavissa, ett\u00e4 se saa hyv\u00e4n turvallisuusluokituksen my\u00f6s Porsche-br\u00e4ndin vuoksi.<\/p>\n\n\n\n

Poistot<\/h2>\n\n\n\n

Porsche 978 Spyder 2015:n odotetaan AutoPadren mukaan poistuvan 190 % viidess\u00e4 vuodessa. Noin 3 775 490 dollaria menetet\u00e4\u00e4n sen arvosta seuraavien viiden vuoden aikana.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h2>\n\n\n\n

Edmundsin mukaan Porsche 918 maksaa keskim\u00e4\u00e4rin 173,25 dollaria huollosta ja korjauksista ensimm\u00e4isen vuoden aikana yhdess\u00e4 takuun kanssa.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Porsche 918 etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 918 on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Porsche 918:ssa on?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 918 on auto, jossa on 2 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Kaksipaikkainen<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Porsche 918:ssa on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 918:ssa on 887 hevosvoimaa ja 944 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on kaasu\/s\u00e4hk\u00f6inen V-8, jonka tilavuus on 4,6 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 918:ssa on 20 X 9,5 tuuman Magnesium-etuvanteet ja 21 X 12,5 tuuman Magnesium-takavanteet.<\/p>\n\n\n\n

Onko Porsche 918 Spyder mukava?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche 918 Spyder on pehme\u00e4 auto ajaa ja k\u00e4sitell\u00e4. Kaikissa suorituskykyisiss\u00e4 autoissa on t\u00e4rke\u00e4\u00e4, ett\u00e4 ajo on tasaista ja ett\u00e4 ne ovat hyvin k\u00e4sitelt\u00e4viss\u00e4. Porsche tarjoaa mukavamman ajokokemuksen kuin kilpailijansa.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Porsche 918 Spyder on Porschen markkinoima keskimoottorinen hybridiurheiluauto. Sit\u00e4 on saatavana sek\u00e4 coup\u00e9- ett\u00e4 speedster-korimallina. T\u00e4m\u00e4n luokan autoja on vaikea kutsua edullisiksi, mutta P1:een ja LaFerrariin verrattuna 918 on edullisin.<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[12],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3718"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3718"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3718\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3719,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3718\/revisions\/3719"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3718"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3718"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3718"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}