{"id":3736,"date":"2022-04-14T13:17:03","date_gmt":"2022-04-14T13:17:03","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=3736"},"modified":"2022-04-14T13:17:06","modified_gmt":"2022-04-14T13:17:06","slug":"porsche-panamera-turbo-s-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/porsche-panamera-turbo-s-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Porsche Panamera Turbo S luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Porsche Panamera on saksalaisen autonvalmistajan Porschen valmistama t\u00e4ysikokoinen luksusauto. Panamera Turbo S tarjoaa tehonlis\u00e4yksen tavalliseen Panameraan verrattuna. Malli esiteltiin vuonna 2010 ja sit\u00e4 valmistetaan edelleen. T\u00e4ysikokoinen luksusauto on saatavana takavetoisena ja nelivetona.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

Turboahtimet ovat Panamera Turbo S:ss\u00e4 suuremmat kuin Panamera Turbon vakiomallin V8-moottorissa, samoin polttoaineen ruiskutus ja alumiinim\u00e4nn\u00e4t. Suorituskyvyn lis\u00e4\u00e4miseksi entisest\u00e4\u00e4n m\u00e4nn\u00e4nrenkaat on p\u00e4\u00e4llystetty matalakitkaisella pinnalla. Kun k\u00e4ynnistyksenesto on kytketty p\u00e4\u00e4lle, Porsche Panamera Turbo S kiihtyy nopeudesta 0-100 km\/h 3,3 sekunnissa. Panameran huippunopeus on huimat 196 mph.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

Panamera Turbo S tarjoaa viel\u00e4 enemm\u00e4n tehoa, kiihtyvyytt\u00e4 ja polttoainetaloudellisuutta kuin Panamera Turbo S, ja se on my\u00f6s kalliimpi. Luksusluokan t\u00e4ysikokoisten autojen luotettavuusluokituksissa Porsche Panamera saa 0,5 pistett\u00e4 5,0:sta, mik\u00e4 on 30. sija 30:st\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h2>\n\n\n\n

Panameralla ei ole Euro NCAP -luokitusta. Porsche tarjoaa monia kuljettajaa avustavia ominaisuuksia, kuten mukautuvan vakionopeudens\u00e4\u00e4timen, kaistanvaihtoavustimen ja kaistanpitoavustimen sek\u00e4 Panamera Turbon. Tarjolla on jopa Porschen pime\u00e4n\u00e4k\u00f6j\u00e4rjestelm\u00e4. Porsche tunnetaan luotettavuudestaan ja edistyksellisist\u00e4 turvallisuustekniikoistaan, joten Panamera Turbo S:n pit\u00e4isi olla turvallinen ja mukava ajoneuvo.<\/p>\n\n\n\n

Poistoaste<\/h2>\n\n\n\n

Porsche Panameran arvonalennuksen ennustetaan olevan 53 prosenttia viiden vuoden aikana. Sen alkuper\u00e4isest\u00e4 arvosta v\u00e4hennet\u00e4\u00e4n seuraavien viiden vuoden aikana noin 67 327 dollaria.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h2>\n\n\n\n

Ensimm\u00e4isten 10 omistusvuoden aikana Porsche Panamera Turbon huollot ja korjaukset maksavat 16 531 dollaria. Eroa luksusluokan sedan-mallien alan keskiarvoon on 4 827 dollaria. Tuona aikana Panamera Turbo S tarvitsee my\u00f6s 45,03 %:n todenn\u00e4k\u00f6isyydell\u00e4 suuren korjauksen.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Porsche Panamera Turbo S etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche Panamera Turbo S on nelivetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Porsche Panamera Turbo S:ss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche Panamera Turbo S on auto, jossa on 4 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Suuret autot<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Porsche Panamera Turbo S:ss\u00e4 on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche Panamera Turbo S:ss\u00e4 on 690 hevosvoimaa ja 641 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Twin Turbo Gas\/Electric V-8, jonka iskutilavuus on 4,0 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Bensiinin suoraruiskutus.<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Porsche Panamera Turbo S:ss\u00e4 on 21 X 9,5 tuuman taotut alumiiniset etuvanteet ja 21 X 11,5 tuuman taotut alumiiniset takavanteet.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Porsche Panamera on saksalaisen autonvalmistajan Porschen valmistama t\u00e4ysikokoinen luksusauto. Panamera Turbo S tarjoaa tehonlis\u00e4yksen tavalliseen Panameraan verrattuna. Malli esiteltiin vuonna 2010 ja sit\u00e4 valmistetaan edelleen. T\u00e4ysikokoinen luksusauto on saatavana takavetoisena<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[12],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3736"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3736"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3736\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3737,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3736\/revisions\/3737"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3736"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3736"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3736"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}