{"id":3751,"date":"2022-04-14T13:22:18","date_gmt":"2022-04-14T13:22:18","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=3751"},"modified":"2022-04-14T13:22:21","modified_gmt":"2022-04-14T13:22:21","slug":"ram-promaster-city-luotettavuus","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/ram-promaster-city-luotettavuus\/","title":{"rendered":"Ram ProMaster City luotettavuus"},"content":{"rendered":"\n

Ram ilmoitti tuovansa vuonna 2015 markkinoille Fiat Dobl* -malliin perustuvan ProMaster Cityn, joka korvaa Dodge Caravaniin perustuvan C\/V Tradesmanin. Suurin ero ProMasterin ja ProMaster Cityn v\u00e4lill\u00e4 on saatavilla olevissa varustetasoissa ja kokoonpanoissa.<\/p>\n\n\n\n

Yleiskatsaus<\/h2>\n\n\n\n

Ram ProMaster City -lasti- ja henkil\u00f6autoissa, joihin kuuluvat Wagon- ja Tradesman-lastiautot, on nyt p\u00e4iv\u00e4ajovalot, pys\u00e4k\u00f6intianturit takana, kuljettajan korkeuss\u00e4\u00e4d\u00f6t, vakionopeudens\u00e4\u00e4din ja korinv\u00e4riset puskurit. ProMaster Cityyn on saatavana vain yksi moottori ja vaihteisto; Tigershark 2,4-litrainen, joka on yhdistetty 948TE-yhdeks\u00e4nvaihteiseen automaattivaihteistoon.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus<\/h2>\n\n\n\n

ProMaster Cityn pienen koon ansiosta sen polttoainetaloudellisuus on suhteellisen hyv\u00e4, ja se tarjoaa silti paljon tavaratilaa. Ram ProMaster City on saatavana joko tavarankuljetusautona tai viiden matkustajan vaununa. Se sijoittuu kaupallisten pakettiautojen 2. sijalle luotettavuusluokituksella 3,5\/5,0:sta.<\/p>\n\n\n\n

Turvallisuus<\/h3>\n\n\n\n

Vuoden 2021 Ram Promasterin kaltaiselle ajoneuvolle Las Crucesin l\u00e4hell\u00e4 ei tehd\u00e4 t\u00f6rm\u00e4ystestej\u00e4. Siit\u00e4 on pitk\u00e4 aika, kun 2021 Promasteriin tuli turvallisuusominaisuuksia. Kuljettajan polviturvatyyny, ajonvakautusj\u00e4rjestelm\u00e4 sek\u00e4 etu- ja verhoturvatyynyt ovat vakioturvallisuusvarusteita.<\/p>\n\n\n\n

Poistotaso<\/h3>\n\n\n\n

Ramin Promaster Cityn poistuma on 52 % viiden vuoden aikana, ja sen j\u00e4lleenmyyntiarvo on tuolloin 12 678 dollaria. Keskim\u00e4\u00e4r\u00e4inen ajoneuvo kulkee jopa 200 000 mailia. Erilaisilla ProMaster-foorumeilla, kuten t\u00e4ll\u00e4, useimmat osallistujat ennustavat ProMasterin kest\u00e4v\u00e4n v\u00e4hint\u00e4\u00e4n kaksisataatuhatta tuntia.<\/p>\n\n\n\n

Huolto ja korjaus<\/h3>\n\n\n\n

RAM Promaster Cityn huolto- ja korjauskustannukset sen 10 ensimm\u00e4isen k\u00e4ytt\u00f6vuoden aikana ovat noin 19 870 dollaria. Eroa on 8 424 dollaria alan keskiarvoon verrattuna suosittuihin t\u00e4ysikokoisiin pakettiautoihin. Lis\u00e4ksi 63,20 % Promaster City -yksik\u00f6ist\u00e4 vaatii suurempia korjauksia tuona aikana.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Onko Ram ProMaster City etuvetoinen, takavetoinen vai nelivetoinen auto?<\/h3>\n\n\n\n

Ram ProMaster City on etuvetoinen auto.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka monta istuinta Ram ProMaster Cityss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Ram ProMaster City on auto, jossa on 5 istuinta. T\u00e4m\u00e4n auton EPA-luokitus on: Special Purpose Vehicle 2WD<\/p>\n\n\n\n

Kuinka paljon hevosvoimia Ram ProMaster Cityss\u00e4 on ja onko siin\u00e4 turbo?<\/h3>\n\n\n\n

Ram ProMaster Cityss\u00e4 on 178 hevosvoimaa ja 174 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4. Moottori on Regular Unleaded I-4, jonka iskutilavuus on 2,4 L. Polttoainej\u00e4rjestelm\u00e4 on: Sequential MPI.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka suuri on Ram ProMaster Cityn tavaratila?<\/h3>\n\n\n\n

68,7 kuutiometri\u00e4 ( 1,945 m3 ).<\/p>\n\n\n\n

Kuinka suuri maavara Ram ProMaster Cityss\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

5,1 tuumaa ( 12,95 cm )<\/p>\n\n\n\n

Mink\u00e4laiset py\u00f6r\u00e4t siin\u00e4 on?<\/h3>\n\n\n\n

Ram ProMaster Cityss\u00e4 on 16 X 6,5 tuuman ter\u00e4ksiset etuvanteet ja 16 X 6,5 tuuman ter\u00e4ksiset takavanteet.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Ram ilmoitti tuovansa vuonna 2015 markkinoille Fiat Dobl* -malliin perustuvan ProMaster Cityn, joka korvaa Dodge Caravaniin perustuvan C\/V Tradesmanin. Suurin ero ProMasterin ja ProMaster Cityn v\u00e4lill\u00e4 on saatavilla olevissa varustetasoissa<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[54],"tags":[20],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3751"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3751"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3751\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3752,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3751\/revisions\/3752"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3751"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3751"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3751"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}