{"id":4617,"date":"2022-08-05T07:44:10","date_gmt":"2022-08-05T07:44:10","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=4617"},"modified":"2022-08-05T07:44:14","modified_gmt":"2022-08-05T07:44:14","slug":"ford-mustang-mach-en-yleiset-ongelmat","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/ford-mustang-mach-en-yleiset-ongelmat\/","title":{"rendered":"Ford Mustang Mach-E:n yleiset ongelmat"},"content":{"rendered":"\n

Ford Mustang Mach-E on Fordin ensimm\u00e4inen valtavirran s\u00e4hk\u00f6auto. Koska Ford on valtava autoteollisuusyritys, se investoi miljardeja t\u00e4h\u00e4n hankkeeseen, jonka tarkoituksena ei ollut ainoastaan tehd\u00e4 Mach-E, vaan toimia perustana monille per\u00e4kk\u00e4isille Fordin s\u00e4hk\u00f6- ja hybridiajoneuvoille, jotka tulevat l\u00e4hitulevaisuudessa.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuuden osalta upouuden projektin julkaiseminen on yleens\u00e4 merkki tulevista ongelmista, ja rehellisesti sanottuna Mach-E:ll\u00e4 on omat ongelmansa. Toisaalta s\u00e4hk\u00f6ajoneuvot ovat luonnostaan luotettavampia kuin polttomoottoriautot, mik\u00e4 lievent\u00e4\u00e4 jonkin verran iskua. Joka tapauksessa Ford yritt\u00e4\u00e4 jatkuvasti tehd\u00e4 Mach-E:st\u00e4 yh\u00e4 luotettavamman.<\/p>\n\n\n\n

Yleisimm\u00e4t Ford Mustang Mach-E:n ongelmat liittyv\u00e4t akkuun. Erilaiset varusteisiin liittyv\u00e4t ongelmat, latausj\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4n liittyv\u00e4t ongelmat, auton mukana toimitettavan sovelluksen ongelmat ja erilaisiin turvallisuusohjelmistoj\u00e4rjestelmiin liittyv\u00e4t ongelmat ovat my\u00f6s yleisi\u00e4 Mach-E:n kanssa. My\u00f6nnett\u00e4k\u00f6\u00f6n, ett\u00e4 Ford yritt\u00e4\u00e4 ratkaista suuren osan n\u00e4ist\u00e4 ohjelmisto-ongelmista parhaillaan, mutta se saattaa olla vaikeampaa kuin voisi kuvitella.<\/p>\n\n\n\n

Joka tapauksessa Mach-E n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 olevan kohtuullisen luotettava auto. Jotkin ongelmat voivat pilata kokonaiskokemuksen t\u00e4ysin ja saada sinut toivomaan, ettet olisi koskaan ostanut sit\u00e4, mutta sit\u00e4 lukuun ottamatta Mach-E on hieno s\u00e4hk\u00f6auto, joka tulee vain paranemaan ajan my\u00f6t\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Ford Mach-E – Akkuongelmat<\/h2>\n\n\n\n

Akku on tunnetusti EV:n keskeinen osa, koska akku on kaiken energian l\u00e4hde, jonka avulla voit sek\u00e4 ajaa autoa ett\u00e4 tehd\u00e4 monia muita asioita, kuten kytke\u00e4 ilmastointilaitteen p\u00e4\u00e4lle. Jos akku kuitenkin lakkaa toimimasta (kuten Mach-E:ss\u00e4 joskus k\u00e4y), et j\u00e4\u00e4 kirjaimellisesti tyhj\u00e4n p\u00e4\u00e4lle.<\/p>\n\n\n\n

Monet Mach-E:n omistajat ovat valittaneet siit\u00e4, ett\u00e4 auto menee uneen eik\u00e4 halua en\u00e4\u00e4 her\u00e4t\u00e4. N\u00e4in tapahtuu, vaikka auto olisi t\u00e4yteen ladattu, ja Fordin mukaan t\u00e4m\u00e4 ongelma liittyy puhtaasti ohjelmistoon. He sanoivat my\u00f6s, ett\u00e4 t\u00e4llaiset ongelmat voidaan ratkaista viem\u00e4tt\u00e4 autoa j\u00e4lleenmyyj\u00e4lle, mutta tuomaristo ei ole viel\u00e4 selvill\u00e4 t\u00e4st\u00e4 asiasta.<\/p>\n\n\n\n

Ford Mach-E – Varustekysymykset<\/h2>\n\n\n\n

Kun ajattelemme luksusta, emme yleens\u00e4 ajattele Fordia. Ford on kuitenkin kulkenut pitk\u00e4n matkan, ja se valmistaa nyt autoja, joissa on l\u00e4hes kaikki, mit\u00e4 luksusautoissa on. N\u00e4it\u00e4 ovat muun muassa t\u00e4yspitk\u00e4t panoraamakattoluukut, l\u00e4mmitett\u00e4v\u00e4t ja j\u00e4\u00e4hdytett\u00e4v\u00e4t istuimet sek\u00e4 koko joukko \u00e4lykk\u00e4it\u00e4 ominaisuuksia, jotka on suunniteltu tekem\u00e4\u00e4n el\u00e4m\u00e4st\u00e4si helpompaa ja mukavampaa.<\/p>\n\n\n\n

Monissa tapauksissa omistajat ovat kuitenkin valittaneet, ett\u00e4 kattoluukku on kirjaimellisesti r\u00e4j\u00e4ht\u00e4nyt ilman n\u00e4kyv\u00e4\u00e4 syyt\u00e4, ja monet heist\u00e4 ovat my\u00f6s sanoneet, ett\u00e4 my\u00f6s ikkunat ovat alttiita halkeilemaan. Jotkut omistajat ovat my\u00f6s raportoineet ongelmista takakontin luukun linjauksessa, mutta Fordilla ei ollut mit\u00e4\u00e4n sanottavaa t\u00e4st\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Ford Mustang Mach-E – Latausongelmat<\/h2>\n\n\n\n

Ford Mach-E on auto, joka tukee nykyajan viimeisimpi\u00e4 latausnopeuksia, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 Mach-E on nykyisten markkinoiden edistyksellisimpien EV-autojen tasolla. Mach-E tykk\u00e4\u00e4 kuitenkin joskus avata latausportin ilman n\u00e4kyv\u00e4\u00e4 syyt\u00e4, ja Fordin latausverkko on melkoisen hylk\u00e4\u00e4v\u00e4 verrattuna s\u00e4hk\u00f6autojen isoihin poikiin.<\/p>\n\n\n\n

Jotkut omistajat valittivat my\u00f6s siit\u00e4, ett\u00e4 auto kielt\u00e4ytyy lataamasta kylm\u00e4ll\u00e4 s\u00e4\u00e4ll\u00e4, kun taas toiset ovat raportoineet, ett\u00e4 auto kielt\u00e4ytyy lataamasta yleens\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Ford Mustang Mach-E – sovellusongelmat<\/h2>\n\n\n\n

Ford Mach-E:n mukana tulee oma puhelinsovellus, jonka avulla auton eri toimintoja voi ohjata et\u00e4n\u00e4. N\u00e4in voit k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 puhelintasi avaimena tai voit aina tarkistaa auton varaustilan tai ohjata latausjaksoja. Puhelin\/avain-ominaisuus ei toimi joillakin omistajilla, ja Fordin valovoimaisten mielest\u00e4 ongelmaa ei voi korjata.<\/p>\n\n\n\n

Vaikuttaa silt\u00e4, ett\u00e4 Ford-j\u00e4lleenmyyj\u00e4t ovat pimennossa, kun on kyse siit\u00e4, mit\u00e4 tehd\u00e4, kun vihaiset asiakkaat tulevat ja vaativat selityst\u00e4 siihen, miksi jotkin ominaisuudet eiv\u00e4t toimi. N\u00e4in k\u00e4y, kun merkki tekee t\u00e4ysin uuden mallin, koska t\u00e4ysin uuteen malliin liittyy yleens\u00e4 t\u00e4ysin uusia ongelmia.<\/p>\n\n\n\n

Ford Mustang Mach-E – Erilaisia turvallisuusohjelmisto-ongelmia<\/h2>\n\n\n\n

Ford Mustang Mach-E:ss\u00e4 on koko joukko kehittyneit\u00e4 kuljettajan apuj\u00e4rjestelmi\u00e4, kuten etut\u00f6rm\u00e4yksen esto tai automaattinen jarrutus. Omistajat ovat raportoineet, ett\u00e4 n\u00e4m\u00e4 j\u00e4rjestelm\u00e4t ovat joko aivan liian tungettelevia tai eiv\u00e4t toimi lainkaan. J\u00e4\u00e4mme odottamaan ja katsomaan, miten Ford hoitaa t\u00e4llaiset ongelmat, ennen kuin voimme sanoa, ett\u00e4 Mach-E on kokonaisuudessaan luotettava auto.<\/p>\n\n\n\n

FAQ-osio<\/h2>\n\n\n\n

Pit\u00e4isik\u00f6 minun ostaa Ford Mustang Mach-E?<\/h3>\n\n\n\n

Ford Mustang Mach-E on todella mielenkiintoinen s\u00e4hk\u00f6auto, ja n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 silt\u00e4, ett\u00e4 monet ovat kiinnostuneita ostamaan sellaisen. Mach-E on tehty niille, jotka ovat tottuneet ajamaan Fordin malleilla ja niille, jotka nauttivat siit\u00e4, ett\u00e4 Mach-E on jonkinlainen s\u00e4hk\u00f6inen SUV-versio ikonisesta Mustangista.<\/p>\n\n\n\n

Mach-E on kaikkien alojen ammattilainen, mik\u00e4 auttaa, kun autoa yritet\u00e4\u00e4n myyd\u00e4. Se ei kuitenkaan loista miss\u00e4\u00e4n erityisess\u00e4, mutta hintaa pidet\u00e4\u00e4n Mach-E:lle sopivana. Kaiken kaikkiaan, jos pid\u00e4t auton ulkon\u00e4\u00f6st\u00e4 ja tekniikasta, sinun kannattaa harkita sit\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Miksi Ford teki s\u00e4hk\u00f6isen Mustangin?<\/h3>\n\n\n\n

Mustang Mach-E ei ole suora s\u00e4hk\u00f6versio Mustang Coupesta. Syy siihen, miksi Ford k\u00e4ytti Mustang-nime\u00e4, on se, ett\u00e4 Mach-E on otettava vakavasti. He tiet\u00e4v\u00e4t, ett\u00e4 Mustang-br\u00e4ndi on arvostettu ja yksi historian tunnistettavimmista automallien nimist\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

He ajattelivat, ett\u00e4 jos he yhdist\u00e4v\u00e4t menneisyyden Fordin ja tulevaisuuden Fordin, he pystyv\u00e4t rakentamaan uuden tuotemerkin perinn\u00f6n nykyisen ikonisen Mustang-nimen varaan.<\/p>\n\n\n\n

Paljonko Ford Mustang Mach-E maksaa?<\/h3>\n\n\n\n

Ford Mustang Mach-E:n hinnat alkavat noin 44 000 dollarista, mik\u00e4 tekee siit\u00e4 kalliimman kuin VW ID.4 ja Kia Nero EV, mutta ei kuitenkaan yht\u00e4 kalliin kuin Tesla Model Y.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Ford Mustang Mach-E on Fordin ensimm\u00e4inen valtavirran s\u00e4hk\u00f6auto. Koska Ford on valtava autoteollisuusyritys, se investoi miljardeja t\u00e4h\u00e4n hankkeeseen, jonka tarkoituksena ei ollut ainoastaan tehd\u00e4 Mach-E, vaan toimia perustana monille per\u00e4kk\u00e4isille<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":4618,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[31],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4617"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4617"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4617\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":4619,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4617\/revisions\/4619"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media\/4618"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4617"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4617"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4617"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}