{"id":4874,"date":"2022-09-21T09:58:13","date_gmt":"2022-09-21T09:58:13","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=4874"},"modified":"2022-09-21T09:58:15","modified_gmt":"2022-09-21T09:58:15","slug":"paras-vuosi-audi-q7lle","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/paras-vuosi-audi-q7lle\/","title":{"rendered":"Paras vuosi Audi Q7:lle"},"content":{"rendered":"\n

Audi Q7 on kolmirivinen Audi-perhemaasturi, joka on suunniteltu niille, jotka haluavat maksimaalisen tilan auton sis\u00e4lle, jossa on nelj\u00e4 rengasta edess\u00e4. Q7 on ollut markkinoilla vuodesta 2006 l\u00e4htien, ja on turvallista sanoa, ett\u00e4 se on yksi parhaista Audi-maastureista, joita rahalla saa. Ennen Q8:n tuloa Q7 oli my\u00f6s Audin ainoa katumaasturin lippulaiva.<\/p>\n\n\n\n

Kaikki Audi Q7:n sukupolvet eiv\u00e4t kuitenkaan ole samanlaisia, ja jotkut mallit ovat todellakin parempia kuin toiset. Ensinn\u00e4kin paras Q7-mallivuosi on todenn\u00e4k\u00f6isesti 2017-malli, koska se tarjoaa Q7:n historian suurimman p\u00e4ivityksen, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 se tarjoaa parhaan arvon kaikista koskaan ilmestyneist\u00e4 Q7-malleista.<\/p>\n\n\n\n

Audi Q7:n toiseksi paras mallivuosi on uusin 2022-malli, koska se on luotettavin ja edistyksellisin Audi Q7 t\u00e4h\u00e4n menness\u00e4. Se ei ehk\u00e4 ole halvin, mutta se on hinnoiteltu melko hyvin verrattuna Mercedeksen ja BMW:n vastaaviin katumaastureihin. Lopuksi Q7:n kolmanneksi paras vuosimalli on Q7:n 2014 faceliftattu 1. sukupolvi, joka vaikuttaa olevan paras 1. sukupolven Q7.<\/p>\n\n\n\n

Riippumatta siit\u00e4, mink\u00e4 Q7:n valitset, sinun on pidett\u00e4v\u00e4 mieless\u00e4, ett\u00e4 kaikki n\u00e4m\u00e4 vaativat oikea-aikaista ja perusteellista huoltoa. N\u00e4m\u00e4 autot ovat kalliita, t\u00e4ynn\u00e4 paljon tekniikkaa, ja niiden pit\u00e4isi kest\u00e4\u00e4 todella pitk\u00e4\u00e4n.<\/p>\n\n\n\n

2017 Audi Q7<\/h2>\n\n\n\n

Vuoden 2017 Audi Q7 on ensimm\u00e4inen todellinen 2. sukupolven Q7-malli, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 se tarjoaa suurimman hypp\u00e4yksen kahden mallivuoden v\u00e4lill\u00e4 Q7:n historiassa. Vuoden 2017 Q7 tarjoaa huomattavasti parannetun moottoripaletin, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 vuoden 2017 Q7-malleissa on tehokkaammat ja tehokkaammat 6- ja 8-sylinteriset moottorit.<\/p>\n\n\n\n

My\u00f6s muotoilu on kokenut valtavan p\u00e4ivityksen, erityisesti sis\u00e4puolella, jossa vuoden 2017 Q7 eroaa 100-prosenttisesti edellisest\u00e4 mallista. Sis\u00e4tilojen rakentamisen laatu on my\u00f6s parempi, samoin kuin saatavilla olevat ominaisuudet. Jousitusj\u00e4rjestelm\u00e4 on parantunut huomattavasti, samoin ohjausj\u00e4rjestelm\u00e4. 8-vaihteinen automaattivaihteisto on pehme\u00e4mpi, nopeampi ja luotettavampi.<\/p>\n\n\n\n

Syy siihen, miksi vuoden 2017 Q7 saattaa olla paras Q7, joka kannattaa ostaa, on se, ett\u00e4 se tasapainottaa arvon ja sis\u00e4ll\u00f6n paremmin kuin kaikki muut Q7-mallit. Saat eniten vastinetta rahoillesi, koska saat Q7-mallin, joka n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 l\u00e4hes identtiselt\u00e4 uusimman mallin kanssa, mutta maksamatta 2022 Q7-hintoja.<\/p>\n\n\n\n

2022 Audi Q7<\/h2>\n\n\n\n

Jos rahalla ei ole v\u00e4li\u00e4, ei kannata h\u00f6tkyill\u00e4 sanomalla, ett\u00e4 2022 Q7 ei ole kaikkien aikojen paras Q7, koska se todella on. Vuoden 2022 malli on syklin puoliv\u00e4lin p\u00e4ivitysmalli, mutta Audi on muuttanut vuoden 2022 mallia niin paljon, ett\u00e4 se tuntuu t\u00e4ysin uudelta mallilta. Ulkomuotoilu on hieman laatikkomaisempi, siistimpi ja uskallan sanoa, paljon parempi kuin vuoden 2017 malli.<\/p>\n\n\n\n

My\u00f6s sis\u00e4tiloihin tehtiin valtava p\u00e4ivitys, sill\u00e4 vuoden 2022 Q7:ss\u00e4 k\u00e4ytet\u00e4\u00e4n Audin uusinta sisustussuunnittelukielt\u00e4, joka suosii minimalismia ja teknologiaa. Vuoden 2022 Q7:n yleinen ylellinen tunnelma on korkeammalla tasolla kuin mink\u00e4\u00e4n vanhemman Q7:n. Tilat ovat suurin piirtein samat, mutta laatikkomaisesta muotoilusta on joitakin etuja, sill\u00e4 2022-mallissa on hieman enemm\u00e4n p\u00e4\u00e4ntilaa.<\/p>\n\n\n\n

Vuoden 2022 mallin moottorit ovat my\u00f6s hienostuneimmat, ja sama p\u00e4tee my\u00f6s vaihteistoon. Vuoden 2017 Q7 ei ollut t\u00e4ydellinen luotettavuuden suhteen, mutta Audi onnistui korjaamaan monia ongelmia 2022-mallissa, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 my\u00f6s luotettavuus on parantunut huomattavasti.<\/p>\n\n\n\n

2014 Audi Q7<\/h2>\n\n\n\n

Jos olet Audi Q7:n 1. sukupolven fani, ihastut todenn\u00e4k\u00f6isesti vuoden 2014 Q7:\u00e4\u00e4n, koska se saa parhaat puolet molemmista maailmoista. Vuoden 2014 Q7 on syklin puoliv\u00e4lin p\u00e4ivitysmalli, jossa hy\u00f6dynnet\u00e4\u00e4n paljon parannettua LED-valaistusj\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4, joka saa Q7:n n\u00e4ytt\u00e4m\u00e4\u00e4n ja tuntumaan paljon ylellisemm\u00e4lt\u00e4. My\u00f6s sis\u00e4tilat on verhoiltu uudelleen, mik\u00e4 my\u00f6s tekee Q7:st\u00e4 entist\u00e4 ylellisemm\u00e4n n\u00e4k\u00f6isen ja tuntuisen.<\/p>\n\n\n\n

Monien mielest\u00e4 Audin 2010-luvun alun ja lopun sis\u00e4tilat kuuluvat koko autoteollisuuden laadukkaimpiin sis\u00e4tiloihin, ja sit\u00e4 on vaikea kiist\u00e4\u00e4. Vuoden 2014 moottoripaletti muistuttaa enemm\u00e4n 2. sukupolven Q7:\u00e4\u00e4 kuin faceliftia edelt\u00e4nytt\u00e4 mallia, ainakin mit\u00e4 tulee tavallisiin 6-sylinterisiin malleihin.<\/p>\n\n\n\n

My\u00f6s luotettavuuden suhteen vuoden 2014 malli on parempi kuin sit\u00e4 edelt\u00e4neet mallit. Arvo on my\u00f6s suuri syy, miksi vuoden 2014 Q7:\u00e4\u00e4 kannattaa harkita, sill\u00e4 se maksaa paljon v\u00e4hemm\u00e4n kuin vuoden 2022 ja my\u00f6s vuoden 2017 malli.<\/p>\n\n\n\n

UKK-osio<\/h2>\n\n\n\n

Pit\u00e4isik\u00f6 minun ostaa Audi Q7?<\/h3>\n\n\n\n

Audi Q7 on todella suosittu katumaasturi ja monet ihmiset himoitsevat sit\u00e4. Se ei ole halvin maasturi, jonka voit ostaa, mutta se johtuu siit\u00e4, ett\u00e4 se tarjoaa paljon enemm\u00e4n kaikkea verrattuna tavallisiin maastureihin. Ensiluokkainen kolmirivinen Executive SUV ostetaan silloin, kun et halua vaihtaa autoasi pitk\u00e4\u00e4n aikaan, ja Q7 on t\u00e4ydellinen t\u00e4h\u00e4n tarkoitukseen.<\/p>\n\n\n\n

Ei oikeastaan ole mit\u00e4\u00e4n, mihin Q7 ei pysty, koska se on ylellinen, mukava, t\u00e4ynn\u00e4 teknologiaa, tilava, turvallinen ja kohtuullisen taloudellinen. Audi SQ7 on kokoonsa n\u00e4hden uskomattoman nopea. Maastoajoa Q7:n omistajat eiv\u00e4t harrasta, mutta se ei oikeastaan ole yll\u00e4tys, koska premium-luokan katumaastureiden ostajat eiv\u00e4t v\u00e4lit\u00e4 maastoajosta.<\/p>\n\n\n\n

Kuinka nopea Audi SQ7 on?<\/h3>\n\n\n\n

Olemme jo maininneet, ett\u00e4 Q7 on suuri kolmirivinen katumaasturi, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 sen ei pit\u00e4isi oikeastaan olla nopea. Vuoden 2022 SQ7 pystyy kuitenkin kiihdytt\u00e4m\u00e4\u00e4n 0-100 km\/h vain 3,8 sekunnissa, mik\u00e4 on naurettavaa t\u00e4m\u00e4n kokoiselle autolle. Huippunopeus on rajoitettu 155 kilometriin tunnissa, ja nelj\u00e4nnesmailin aika on 12,5 sekuntia, mik\u00e4 on todella nopeaa suurelle katumaasturille.<\/p>\n\n\n\n

Miksi Audi Q7 ei voi ajaa maastossa?<\/h3>\n\n\n\n

Ei pid\u00e4 paikkaansa, ett\u00e4 Audi Q7 ei voi ajaa maastossa, sill\u00e4 se voi. Kuitenkin 60 000 dollarin SUV:n vieminen maastoon on kuin hieno puku jalkapallo-otteluun. Vaikka voisit pelata jalkapalloa hienossa puvussa, et tee sit\u00e4, koska pukua ei ole rakennettu jalkapallo-ottelua varten.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Audi Q7 on kolmirivinen Audi-perhemaasturi, joka on suunniteltu niille, jotka haluavat maksimaalisen tilan auton sis\u00e4lle, jossa on nelj\u00e4 rengasta edess\u00e4. Q7 on ollut markkinoilla vuodesta 2006 l\u00e4htien, ja on turvallista<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":3863,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[4],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4874"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4874"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4874\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":4875,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4874\/revisions\/4875"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media\/3863"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4874"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4874"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4874"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}