{"id":5012,"date":"2022-10-11T08:17:57","date_gmt":"2022-10-11T08:17:57","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=5012"},"modified":"2022-10-11T08:18:02","modified_gmt":"2022-10-11T08:18:02","slug":"kaikki-tayssahkoisesta-volkswagen-id-buzz","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/kaikki-tayssahkoisesta-volkswagen-id-buzz\/","title":{"rendered":"Kaikki t\u00e4yss\u00e4hk\u00f6isest\u00e4 Volkswagen ID Buzz"},"content":{"rendered":"\n

Volkswagen ID. Buzz on akkuk\u00e4ytt\u00f6inen s\u00e4hk\u00f6k\u00e4ytt\u00f6inen tila-auto, jonka VW esitteli ensimm\u00e4isen kerran vuonna 2017 konseptiautona. Sittemmin ID. Buzz tuli ostettavaksi vuonna 2021, ja se muistuttaa vanhan koulukunnan VW:n pakettiautoja 60-luvulta, mutta painottaen selv\u00e4sti s\u00e4hk\u00f6ist\u00e4mist\u00e4. T\u00e4ss\u00e4 artikkelissa kerromme sinulle kaiken t\u00e4yss\u00e4hk\u00f6isest\u00e4 Volkswagen ID. Buzzista ja siit\u00e4, miksi sinun pit\u00e4isi ostaa sellainen.<\/p>\n\n\n\n

Ensinn\u00e4kin ID. Buzz on saatavana muutamassa eri muodossa, lyhyen akseliv\u00e4lin mallina, pidemm\u00e4n akseliv\u00e4lin mallina tai jopa matkailuautona. ID. Buzz saa kookkaan akun, jonka kantama on kohtuullinen ja jonka pit\u00e4isi riitt\u00e4\u00e4 useimmille ihmisille enemm\u00e4n kuin hyvin. Yli 200 hv:n ID. Buzz on yksi kaikkien aikojen tehokkaimmista VW:n pakettiautoista.<\/p>\n\n\n\n

Muotoilullisesti ID. Buzz on tulevaisuuteen suuntautunut, sill\u00e4 korin linjat ovat pehme\u00e4t ja ajovalot futuristisen n\u00e4k\u00f6iset, mutta se on silti selv\u00e4sti saanut vaikutteita menneisyyden VW-matkailuautoista. Sis\u00e4tilat on sisustettu kauniisti ja niiss\u00e4 on kaikki mukavuudet, joita voi odottaa aidolta 21. vuosisadan s\u00e4hk\u00f6autolta.<\/p>\n\n\n\n

VW ID:n luotettavuudesta ei ole viel\u00e4 tietoa. Buzz on aivan liian tuore. Meid\u00e4n on odotettava muutama vuosi, ja sitten voimme arvioida ID:t\u00e4 kunnolla. Onko Buzz luotettava auto vai ei. Arvoltaan ID. Buzzilla on kyll\u00e4 kova hintalappu, mutta niin on kaikkien uusien VW:n s\u00e4hk\u00f6autojen kohdalla. K\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisyys on melko erinomaista, koska ID. Buzziin mahtuu jopa 7 henkil\u00f6\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

\"Volkswagen<\/figure>\n\n\n\n

VW ID. Buzz – Voimansiirto<\/h2>\n\n\n\n

Volkswagen ID. Buzz saa monista muista VW ID. -malleista tutun 82 kWh:n akun, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 teho on 201 hv ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 229 lb-ft. Akku on yhdistetty yhteen s\u00e4hk\u00f6moottoriin, joka py\u00f6ritt\u00e4\u00e4 takapy\u00f6ri\u00e4. Nopeus 0-100 km\/h on noin 10 sekuntia, mik\u00e4 on pakettiautolle melko kohtuullinen nopeus.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 antaa noin 205 mailin toimintas\u00e4teen, ja voit ladata ID:n. Buzz 175 kW:n DC-pikalaturilla 20 prosentista 80 prosenttiin noin 30 minuutissa. Hidas kotipistorasiavirtalataus kest\u00e4\u00e4 noin 8-9 tuntia, mik\u00e4 on ymm\u00e4rrett\u00e4v\u00e4\u00e4, kun otetaan huomioon, kuinka suuri akku on.<\/p>\n\n\n\n

Kaiken kaikkiaan VW ID. Buzz saa p\u00e4tev\u00e4n voimansiirron, jonka pit\u00e4isi tyydytt\u00e4\u00e4 useimpia ihmisi\u00e4. Yli 200 hv VW-pakettiautossa ei n\u00e4hd\u00e4 usein, varsinkaan akun kanssa, sill\u00e4 s\u00e4hk\u00f6autot tarjoavat yleens\u00e4 100 % tehon joka hetki.<\/p>\n\n\n\n

\"Volkswagen<\/figure>\n\n\n\n

VW ID. Buzz – Muotoilu ja ajaminen<\/h2>\n\n\n\n

Muotoilullisesti VW ID. Buzz on sekoitus sek\u00e4 menneisyytt\u00e4 ett\u00e4 tulevaisuutta, sill\u00e4 se on ensisijaisesti tarkoitettu 2000-luvun uudelleentuotannoksi ikonisesta 1960-luvun VW-matkailuautosta. Kaksiv\u00e4rinen maali on suoraan tuosta autosta inspiroitunut, kun taas kaikki muu on tehty futuristisen n\u00e4k\u00f6iseksi, erityisesti ajovalot ja takavalot. Sis\u00e4tilat ovat eritt\u00e4in modernit ja v\u00e4rikk\u00e4\u00e4t, jotta ne sopisivat yhten\u00e4isesti yhteen ulkoasun kanssa.<\/p>\n\n\n\n

Ajokokemuksen osalta VW ID. Buzz ei ole mit\u00e4\u00e4n erikoista, koska kyseess\u00e4 on kuitenkin pakettiauto. T\u00e4m\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 se on riitt\u00e4v\u00e4n mukava, mutta ei lainkaan dynaaminen. Painopiste pysyy matalana istuinten alle asennettujen akkujen ansiosta, mutta se ei silti poista sit\u00e4 tosiasiaa, ett\u00e4 kyseess\u00e4 on pakettiauto.<\/p>\n\n\n\n

\"Volkswagen<\/figure>\n\n\n\n

VW ID. Buzz -Luotettavuus ja yleiset ongelmatekij\u00e4t<\/h2>\n\n\n\n

Volkswagen ID. Buzz on aivan liian uusi, jotta voisimme kunnolla arvioida, kuinka luotettava tai ep\u00e4luotettava se todella on. VW onnistui kuitenkin pys\u00e4ytt\u00e4m\u00e4\u00e4n uuden ID. Buzzin tuotannon jo ennen sen todellista k\u00e4ynnistymist\u00e4 auton akun ongelmien vuoksi.<\/p>\n\n\n\n

Muita ongelmia ovat tietyt laatuongelmat, jotka todenn\u00e4k\u00f6isesti korjataan ennen kuin auto saavuttaa merkitt\u00e4v\u00e4n kilometrim\u00e4\u00e4r\u00e4n. Kaiken kaikkiaan t\u00e4m\u00e4 on melko yleist\u00e4 upouusille autoille, koska ne ovat upouusia. Meid\u00e4n on odotettava jonkin aikaa, ennen kuin voimme todella sanoa, ett\u00e4 ID. Buzz on luotettava.<\/p>\n\n\n\n

\"Volkswagen<\/figure>\n\n\n\n

VW ID. Buzz – Arvo ja k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisyys<\/h2>\n\n\n\n

Noin 45 000 dollarin l\u00e4ht\u00f6hinnalla ilman lis\u00e4varusteita VW ID. Buzz on todella kallis, mutta n\u00e4in on valitettavasti kaikkien VW ID. autojen kohdalla. S\u00e4hk\u00f6autojen valmistus maksaa nyky\u00e4\u00e4n enemm\u00e4n rahaa, mutta teoriassa hintojen pit\u00e4isi laskea jonkin ajan kuluttua.<\/p>\n\n\n\n

K\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisyys on erinomainen, sill\u00e4 ID. Buzz on saatavana muutamassa eri vaihtoehdossa, joissa on yhteens\u00e4 5-7 istumapaikkaa. Tavaratila on valtava, ja ilman etuosan ylihintaa n\u00e4kyvyys eteen on t\u00e4ydellinen. N\u00e4kyvyys taakse ei ole yht\u00e4 hyv\u00e4, mutta ID. Buzz saa paljon apuj\u00e4rjestelmi\u00e4, jotka auttavat pys\u00e4k\u00f6im\u00e4\u00e4n sen ongelmitta.<\/p>\n\n\n\n

Video: Uusi Volkswagen ID Buzz on VW-bussin paluu!<\/h2>\n\n\n\n
\n