{"id":5042,"date":"2022-10-12T10:50:38","date_gmt":"2022-10-12T10:50:38","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=5042"},"modified":"2022-10-12T10:50:41","modified_gmt":"2022-10-12T10:50:41","slug":"paras-vuosi-audi-a7lle","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/paras-vuosi-audi-a7lle\/","title":{"rendered":"Paras vuosi Audi A7:lle"},"content":{"rendered":"\n

Audi A7<\/a> on tyylik\u00e4s 4-ovinen coupe, joka perustuu Audi A6:n alustaan. A7 eroaa A6:sta, koska se saa viistomman kattolinjan, kehyksett\u00f6m\u00e4t ovet ja kaiken kaikkiaan tyylikk\u00e4\u00e4mm\u00e4n muotoilun. A7:n sis\u00e4tilat ovat samat kuin A6:ssa, joten n\u00e4it\u00e4 kahta on l\u00e4hes mahdotonta erottaa toisistaan sis\u00e4puolelta.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 ne jakavat useimmat osat, mukaan lukien moottori, vaihteisto, koko voimansiirto ja enemm\u00e4n tai v\u00e4hemm\u00e4n kaikki mekaaniset komponentit alla. Paras Audi A7 -mallivuosi on 2017-malli, koska se on ulkon\u00e4\u00f6lt\u00e4\u00e4n paras, se tarjoaa parhaan arvon, sill\u00e4 on korkea asiakastyytyv\u00e4isyys ja se on todella luotettava.<\/p>\n\n\n\n

Nykyinen 2022 Audi A7 on kehittynein, halutuin ja ylellisin A7, jonka rahalla saa. Se saattaa olla my\u00f6s kallein, mutta se n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 olevan luotettavampi kuin vuoden 2020 A7, joka esitteli 2. sukupolven A7:n yleisesti.<\/p>\n\n\n\n

Vuoden 2012 Audi A7 on se, josta kaikki enemm\u00e4n tai v\u00e4hemm\u00e4n alkoi. Auto saatettiin paljastaa vuonna 2011, mutta vuoden 2011 mallissa oli melko paljon ongelmia, jotka ratkaistiin vuoden 2012 mallia varten. Vuoden 2012 malli on my\u00f6s todella luotettava, mutta syy, miksi se on t\u00e4ss\u00e4 luettelossa, on se, ett\u00e4 se tarjoaa parhaan arvon kaikista A7-malleista.<\/p>\n\n\n\n

2017 Audi A7<\/h2>\n\n\n\n

Vuoden 2017 Audi A7 on faceliftin j\u00e4lkeinen A7:n 1. sukupolvi, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 se on monien mielest\u00e4 kaikkien aikojen parhaimman n\u00e4k\u00f6inen A7. Olen t\u00e4st\u00e4 samaa mielt\u00e4, koska mielest\u00e4ni 1. sukupolven post-facelift A7 on jotenkin siistimm\u00e4n n\u00e4k\u00f6inen ja virtaviivaisempi kuin 2. sukupolven A7, joka on hieman liian ylityylitelty.<\/p>\n\n\n\n

Sin\u00e4ns\u00e4 Matrix-ajovaloilla, hienoilla vanteilla ja ulkoisella S-Line-paketilla varustettu vuoden 2017 malli on mielest\u00e4ni kaikkien aikojen komein Audi sedan. Asiaa auttaa my\u00f6s se, ett\u00e4 vuoden 2017 malli saa uskomattoman laadukkaat sis\u00e4tilat, jotka eiv\u00e4t ole t\u00e4ynn\u00e4 kasap\u00e4in n\u00e4ytt\u00f6j\u00e4 ja jotka ovat edelleen vanhojen hyvien napsautettavien painikkeiden varassa.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 my\u00f6s olevan 2017-mallin vahvuus, koska t\u00e4m\u00e4 alusta on ollut k\u00e4yt\u00f6ss\u00e4 vuodesta 2011 l\u00e4htien ja Audi ratkaisi useimmat ongelmat ennen 2017-mallin julkaisua. Lopuksi n\u00e4iden 2017-mallien arvot ovat todella vahvat, ja niiden ostaminen on j\u00e4rkev\u00e4\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

2022 Audi A7<\/h2>\n\n\n\n

Jos haluat uusimman, j\u00e4nnitt\u00e4vimm\u00e4n ja ylellisimm\u00e4n Audi A7:n, jonka rahalla saa, vuoden 2022 malli on oikea valinta. Vuoden 2022 malli vaikuttaa my\u00f6s luotettavammalta autolta verrattuna vuosimalliin 2020\/2019, joka esitteli uuden Audi A7-malliston.<\/p>\n\n\n\n

Vuoden 2022 Audi A7 on Audin keskikokoisen sedan-tarjonnan aivan k\u00e4rkip\u00e4\u00e4ss\u00e4, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 n\u00e4m\u00e4 ovat tyypillisesti hyvin varusteltuja suoraan tehtaalta. Uusi A7 ei ole miss\u00e4\u00e4n nimess\u00e4 huonon n\u00e4k\u00f6inen auto, mutta monet pit\u00e4v\u00e4t sit\u00e4 huonompana kuin vuoden 2017 mallia, ja olen siit\u00e4 samaa mielt\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Hyvin varusteltu vuoden 2022 A7 n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 kuitenkin sis\u00e4lt\u00e4 ja ulkoa todelliselta avaruusalukselta, ja tekniikka ja ominaisuudet, joita n\u00e4iss\u00e4 on mukana, ovat kaukana vuoden 2017 mallin vastaavista. Suorituskyky on huippuluokkaa, moottorit ovat hienostuneita, tehokkaita ja todella saumattomia.<\/p>\n\n\n\n

2012 Audi A7<\/h2>\n\n\n\n

Vuoden 2012 Audi A7 on A7:n toinen vuosimalli, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 t\u00e4m\u00e4 on yksi varhaisimmista A7-malleista. Monet omistajat eiv\u00e4t pit\u00e4neet vuoden 2011 vuosimallista erityisen paljon erilaisten luotettavuusongelmien vuoksi, mutta 2012 n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 olevan huomattavasti parempi. Lis\u00e4ksi ennen faceliftia oleva 1. sukupolven A7 ei eroa liikaa faceliftin j\u00e4lkeisest\u00e4 A7:st\u00e4, eiv\u00e4tk\u00e4 monet ihmiset pysty huomaamaan eroa.<\/p>\n\n\n\n

Varsinkin sis\u00e4puolella, jossa n\u00e4m\u00e4 kaksi ovat enemm\u00e4n tai v\u00e4hemm\u00e4n identtisi\u00e4. T\u00e4m\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 voit saada vuoden 2012 Audi A7:n, jossa on enemm\u00e4n tai v\u00e4hemm\u00e4n identtiset sis\u00e4tilat kuin vuoden 2018 mallissa, mutta hintaero n\u00e4iden kahden v\u00e4lill\u00e4 on merkitt\u00e4v\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Meill\u00e4 varustetut, v\u00e4hemm\u00e4n kilometrej\u00e4 ajetut autot Matrix LEDeill\u00e4, S-Line-paketeilla ja muilla huippuluokan lis\u00e4varusteilla eiv\u00e4t silti ole l\u00e4hell\u00e4k\u00e4\u00e4n kunnolla varustellun 2017-mallin hintaa, puhumattakaan 2022-mallista. N\u00e4in ollen vuoden 2012 Audi A7 on joukon arvokkain valinta, koska saat eniten vastinetta kovalla ty\u00f6ll\u00e4 ansaitsemillesi rahoille.<\/p>\n\n\n\n

UKK-osio<\/h2>\n\n\n\n

Pit\u00e4isik\u00f6 minun ostaa Audi A7?<\/h3>\n\n\n\n

Jos olet kiinnostunut keskikokoisista luksussedaneista, sinun kannattaa ehdottomasti harkita Audi A7:n ostamista, sill\u00e4 se on yksi t\u00e4m\u00e4n segmentin mielenkiintoisimmista autoista. Se tarjoaa paljon tilaa jopa nelj\u00e4lle aikuiselle, valtavan viistoper\u00e4isen tavaratilan, upean ulkon\u00e4\u00f6n ja sis\u00e4tilat, jotka sek\u00e4 n\u00e4ytt\u00e4v\u00e4t upeilta ett\u00e4 tarjoavat kaikki toiminnot, joita voit odottaa premium-sedanilta.<\/p>\n\n\n\n

Toisaalta A7 on suhteellisen suuri auto, eik\u00e4 sen n\u00e4kyvyys ole v\u00e4ltt\u00e4m\u00e4tt\u00e4 paras mahdollinen, mik\u00e4 voi olla hankalaa monille, erityisesti ahtaissa kaupunkikeskustoissa asuville. Lis\u00e4ksi n\u00e4iden autojen yll\u00e4pito maksaa melko paljon enemm\u00e4n rahaa kuin useimpien autojen, mik\u00e4 on varmasti syyt\u00e4 pit\u00e4\u00e4 mieless\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Mik\u00e4 Audi A7 -malli on paras?<\/h3>\n\n\n\n

Jos haluat diesel-A7:n, kannattaa tutustua 3.0L TDI Competition -malliin, jossa on yli 300 hv, mutta joka on kuitenkin vaikuttavan polttoainetehokas. T\u00e4m\u00e4 auto sopii t\u00e4ydellisesti pitk\u00e4n matkan ajeluun. Jos haluat saumattoman moottorin, jolla voi my\u00f6s ajaa todella hyvin cruisingia, S7-mallia kannattaa harkita.<\/p>\n\n\n\n

Jos haluat menn\u00e4 t\u00e4ysill\u00e4, RS7 Sportback on villein ja j\u00e4nnitt\u00e4vin A7. Siin\u00e4 on 4,0 litran V8-moottori, jonka teho on 500-600 hv, Audin ikoninen Quattro AWD, laukaisunesto ja joukko suorituskykyyn liittyvi\u00e4 herkkuja.<\/p>\n\n\n\n

Onko Audi A7 parempi kuin Mercedes CLS?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes CLS oli auto, joka keksi t\u00e4m\u00e4n markkinaraon, sill\u00e4 se oli ensimm\u00e4inen, joka tarjosi neliovisia coup\u00e9-autoja, joissa oli kalteva kattolinja. Uusin CLS on h\u00e4mm\u00e4stytt\u00e4v\u00e4 auto, ja valinta A7:n ja CLS:n v\u00e4lill\u00e4 riippuu l\u00e4hinn\u00e4 merkin mieltymyksist\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

On kuitenkin mainittava, ett\u00e4 CLS:\u00e4\u00e4 ei saa V8-moottorilla, koska V8 on tiukasti varattu korkeatasoisempaan GT 4-Door 63 AMG -malliin.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Audi A7 on tyylik\u00e4s 4-ovinen coupe, joka perustuu Audi A6:n alustaan. A7 eroaa A6:sta, koska se saa viistomman kattolinjan, kehyksett\u00f6m\u00e4t ovet ja kaiken kaikkiaan tyylikk\u00e4\u00e4mm\u00e4n muotoilun. A7:n sis\u00e4tilat ovat samat<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":4504,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[4],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5042"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5042"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5042\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5043,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5042\/revisions\/5043"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media\/4504"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5042"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5042"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5042"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}