{"id":5183,"date":"2022-10-29T08:33:30","date_gmt":"2022-10-29T08:33:30","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=5183"},"modified":"2022-10-29T08:33:34","modified_gmt":"2022-10-29T08:33:34","slug":"paras-vuosi-porsche-911lle","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/paras-vuosi-porsche-911lle\/","title":{"rendered":"Paras vuosi Porsche 911:lle"},"content":{"rendered":"\n

Porsche 911 on yksi maailman parhaista urheiluautoista ja todenn\u00e4k\u00f6isesti kaikkien aikojen ikonisin urheiluauto. Klassisen 911:n resepti koostuu taakse asennetusta 6-sylinterisest\u00e4 tasomoottorista, takavetoisesta voimansiirrosta ja klassisesta siluetista, joka ei ole oikeastaan muuttunut puoleen vuosisataan.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4ydellisen 911-mallivuoden valitseminen on mahdotonta, koska 911-mallivuosia on yksinkertaisesti liian monta. Ensimm\u00e4inen 911 esiteltiin vuonna 1968, ja 911-mallistossa on kymmeni\u00e4 eri alamalleja. Tuomme esiin kolme eri 911-mallivuotta, jotka vaikuttavat nyt todella hyvilt\u00e4 mahdollisilta k\u00e4ytetyilt\u00e4 autoilta.<\/p>\n\n\n\n

Ensimm\u00e4inen 911-mallivuosi, jonka aiomme mainita, on 2018-sukupolvi, sill\u00e4 sit\u00e4 pidet\u00e4\u00e4n yleisesti parhaana 992-virtasukupolven mallina. Syy siihen, miksi aloitamme uusimmasta sukupolvesta, on se, ett\u00e4 se on objektiivisesti katsoen paras 911 t\u00e4h\u00e4n menness\u00e4. Toiseksi paras 911-mallivuosi on malli 1973, erityisesti 911 RS 2.7, joka on yksi kaikkien aikojen halutuimmista 911-malleista.<\/p>\n\n\n\n

Lopuksi vuoden 2011 Porsche 911:n pit\u00e4isi olla my\u00f6s listasi k\u00e4rjess\u00e4, sill\u00e4 vuonna 2011 julkaistut 997-mallit ovat parhaita 911-malleja, joita on olemassa. Valitsemalla n\u00e4m\u00e4 kolme mallivuotta, jotka edustavat kolmea eri aikakautta 911-tuotannossa, voimme vain osoittaa, ett\u00e4 hienoja 911-malleja on yksinkertaisesti liian monta.<\/p>\n\n\n\n

1. 2018 Porsche 911 – luotettavin vuosimalli<\/h2>\n\n\n\n

Vuoden 2018 Porsche 992 911 on paras viimeisimm\u00e4n sukupolven 992-mallivuosi, koska se n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 olevan luotettavin sukupolvi. Lis\u00e4ksi vuoden 2018 992 maksaa v\u00e4hemm\u00e4n rahaa verrattuna sen j\u00e4lkeen tulleisiin 992-malleihin, mik\u00e4 on my\u00f6s syy siihen, miksi vuoden 2018 992 on nimetty parhaaksi 992:ksi niist\u00e4 kaikista.<\/p>\n\n\n\n

On my\u00f6s otettava huomioon, ett\u00e4 vuosi 2018 oli vuosi, jolloin 992 tuli markkinoille. Useimmilla autoilla on tapana kokea kaikenlaisia ongelmia ilmestyess\u00e4\u00e4n, mutta Porsche teki kaikkensa tehd\u00e4kseen 911:st\u00e4 niin hyv\u00e4n kuin mahdollista. 911 on Porschen perusauto, ja Porschen oli varmistettava, ett\u00e4 kaikki I:t on t\u00e4ytetty ja kaikki T:t ylitetty ennen kuin auto tuli markkinoille.<\/p>\n\n\n\n

Porschen 992-sukupolven yleinen asiakastyytyv\u00e4isyysindeksi on todella positiivinen, ja n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 silt\u00e4, ett\u00e4 vuoden 2018 malli ei poikkea t\u00e4st\u00e4. 992-sukupolvi n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 my\u00f6s pit\u00e4v\u00e4n arvonsa todella hyvin, mik\u00e4 on varmasti hyv\u00e4 asia niille, jotka ovat kiinnostuneita ostamaan upouuden mallin.<\/p>\n\n\n\n

2. Vuoden 1973 Porsche 911 – paras klassikko – 997 GT-divisioonan autot ovat upeita<\/h2>\n\n\n\n

Vuosi 1973 oli aika, jolloin Porsche toi markkinoille monia mielenkiintoisia ja eritt\u00e4in haluttuja 911-malleja, joista vuoden 1973 911 Carrera RS 2.7 oli kaikkien aikojen ykk\u00f6nen. T\u00e4m\u00e4n upean metallih\u00e4rvelin rinnalle tuli my\u00f6hemmin ihastuttava RS 3.0, joka on my\u00f6s uskomattoman haluttu 911-malli. T\u00e4m\u00e4 oli my\u00f6s aika, jolloin Porsche esitteli ikonisen 911 3.0 RSR:n.<\/p>\n\n\n\n

Kaikkia n\u00e4it\u00e4 autoja pidet\u00e4\u00e4n Porsche 911:n kuninkaallisina, ja ne ovat s\u00e4\u00e4nn\u00f6llisesti mukana ”kaikkien aikojen parhaiden Porsche 911:ien” listoilla. Syy n\u00e4iden autojen menestykseen on se, ett\u00e4 niit\u00e4 ei todellakaan ole liikaa, mutta ne ovat kuumaa tavaraa, sill\u00e4 l\u00e4hes jokainen Porsche-ker\u00e4ilij\u00e4 haluaa sellaisen.<\/p>\n\n\n\n

Ne ovat my\u00f6s yll\u00e4tt\u00e4v\u00e4n luotettavia ik\u00e4ns\u00e4 huomioon ottaen, ja niiden arvo n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 vain nousevan, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 n\u00e4iden legendaaristen 911-mallien arvon alenemisesta ei tarvitse koskaan huolehtia.<\/p>\n\n\n\n

3. 2011 Porsche 911 – 997 GT-divisioonan autot ovat uskomattomia.<\/h2>\n\n\n\n

Vuosi 2011 oli Porsche 911:lle todella menestyksek\u00e4s vuosi, sill\u00e4 tuolloin 997-sukupolvi oli tulossa tiens\u00e4 p\u00e4\u00e4h\u00e4n. T\u00e4m\u00e4 tarkoitti my\u00f6s sit\u00e4, ett\u00e4 997 GT3 tuli markkinoille juuri t\u00e4h\u00e4n aikaan, ja 997 GT3 on uskomaton auto omalla tavallaan. Jos ollaan 100-prosenttisen rehellisi\u00e4, kaikki 997 GT-divisioonan autot ovat uskomattomia ja tulevat aina olemaan uskomattomia.<\/p>\n\n\n\n

Vuoden 2011 Porsche 911 Sport Classic on my\u00f6s uskomattoman hieno 911-auto, sill\u00e4 se on rajoitettu er\u00e4 luonnollisesti imett\u00e4vi\u00e4 takavetoisia 911-malleja, jotka muistuttavat 60- ja 70-luvun 911-malleja. Vuoden 2011 911 GTS on my\u00f6s uskomattoman hieno auto, samoin kuin ”leskentekij\u00e4”, vuoden 2011 GT2 RS.<\/p>\n\n\n\n

Kaiken kukkuraksi vuonna 2011 Porsche valmisti my\u00f6s 911 997 GT3 RS 4.0 -mallin, jota pidet\u00e4\u00e4n nyt yhten\u00e4, ellei jopa kaikkien aikojen parhaana GT3 RS -mallina. Jotkut sanovat jopa, ett\u00e4 vuoden 2011 GT3 RS on kaikkien aikojen paras 911-malli.<\/p>\n\n\n\n

UKK-osio<\/h2>\n\n\n\n

Pit\u00e4isik\u00f6 minun ostaa Porsche 911?<\/h3>\n\n\n\n

Kyll\u00e4, sinun pit\u00e4isi ostaa Porsche 911, koska Porsche 911 on auto, jota on uskomattoman helppo suositella. 911-autot ovat yksi kaikkien aikojen ikonisimmista autoista, ja jos olet jonkinlainen autoharrastaja, pid\u00e4t todenn\u00e4k\u00f6isesti siit\u00e4, mit\u00e4 911 voi tarjota.<\/p>\n\n\n\n

Se ei ehk\u00e4 n\u00e4yt\u00e4 Ferrarilta tai Lamborghinilta, mutta se on hyv\u00e4 asia, sill\u00e4 911 n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 tyylikk\u00e4\u00e4lt\u00e4 ja houkuttelevalta. Se on my\u00f6s auto, joka on nyt t\u00e4ynn\u00e4 uusinta tekniikkaa, niin paljon, ett\u00e4 911 tuntuu nyt luksusautolta ja urheiluautolta.<\/p>\n\n\n\n

Mik\u00e4 Porsche 911 -malli on paras?<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 on todella vaikea kysymys, mutta voimme yritt\u00e4\u00e4 rajata valinnat muutamaan 911-malliin. Porsche 911 GT -divisioona valmistaa tunnetusti joitakin parhaita 911-malleja koskaan, ja 911 RS on todenn\u00e4k\u00f6isesti paras t\u00e4st\u00e4 ryhm\u00e4st\u00e4. Meid\u00e4n on my\u00f6s mainittava ihastuttava 911 R -malli, joka n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 aina olevan paras 911-malli, aina kun se ilmestyy.<\/p>\n\n\n\n

Speedster on uskomaton auto, GT3 on uskomaton auto, GT2 on uskomaton auto ja Turbo S on uskomaton auto.<\/p>\n\n\n\n

Miksi ihmiset rakastavat Porsche 911:\u00e4\u00e4 niin paljon?<\/h3>\n\n\n\n

Ihmiset rakastavat Porsche 911:\u00e4\u00e4, koska se on auto, jolla on sellainen perint\u00f6, jota mik\u00e4\u00e4n muu automalli ei voi saavuttaa. Vuodesta 1968 l\u00e4htien 911:ll\u00e4 on ollut kulttimaine, joka on kehittynyt voimakkaasti, ja nyt on tuhansia ihmisi\u00e4, jotka eiv\u00e4t voi puhua mist\u00e4\u00e4n muusta t\u00e4ll\u00e4 planeetalla kuin jostain muusta kuin Porsche 911:st\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Rehellisesti sanottuna 911 ansaitsee kaiken kunnian, koska sill\u00e4 on niin v\u00e4rik\u00e4s historia. Porsche pysyi uskollisena alkuper\u00e4iselle 911:lle niin paljon kuin mahdollista, ja siksi 911 on nyt todella arvostettu ja rakastettu auto.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Porsche 911 on yksi maailman parhaista urheiluautoista ja todenn\u00e4k\u00f6isesti kaikkien aikojen ikonisin urheiluauto. Klassisen 911:n resepti koostuu taakse asennetusta 6-sylinterisest\u00e4 tasomoottorista, takavetoisesta voimansiirrosta ja klassisesta siluetista, joka ei ole oikeastaan<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":5184,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[12],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5183"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5183"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5183\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5185,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5183\/revisions\/5185"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media\/5184"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5183"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5183"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5183"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}