{"id":530,"date":"2021-06-28T13:34:17","date_gmt":"2021-06-28T13:34:17","guid":{"rendered":"https:\/\/fs-7e007be2f2da4aa3.flatsite.io\/instances\/29\/?p=530"},"modified":"2021-06-28T13:34:17","modified_gmt":"2021-06-28T13:34:17","slug":"15-luksusautot-ja-maasturit-halvimmilla-hinnoilla-vuonna-2021","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/15-luksusautot-ja-maasturit-halvimmilla-hinnoilla-vuonna-2021\/","title":{"rendered":"15 Luksusautot ja maasturit halvimmilla hinnoilla vuonna 2021"},"content":{"rendered":"\n
Voit saada tyylikk\u00e4\u00e4n ulkon\u00e4\u00f6n, ylelliset ohjaamot ja ainutlaatuisen lis\u00e4varusteen jo 27 125 dollarista alkaen.
Vaikka luksusmerkkinen auto on haluttu, se voi olla useimmille autonostajille my\u00f6s kohtuuttoman kallis. Olemme nostaneet esiin luksusautoja luksusautovalmistajien jokaiselta listalta hinnoilla, jotka kilpailevat muiden hyvin varusteltujen kompaktien katumaastureiden ja valtavirran sedanien kanssa. Kaikki t\u00e4m\u00e4n luettelon mallit ovat alle 38 000 dollaria, mukaan lukien BMW:n, Mercedes-Benzin ja Infinitin ajoneuvot.
T\u00e4m\u00e4 luettelo ei sis\u00e4ll\u00e4 t\u00e4ysvarusteltuja varustetasoja, joita ei pidet\u00e4 ”halpoina”. Niist\u00e4 l\u00f6ytyy silti hyvi\u00e4 tarjouksia, joten jos luksus on tavoitteesi, t\u00e4m\u00e4 luettelo ei ole sinua varten. T\u00e4m\u00e4 luettelo on j\u00e4rjestetty kalleimmasta halvimpaan. Jos et aluksi l\u00f6yd\u00e4 budjettiisi sopivaa autoa, ole k\u00e4rsiv\u00e4llinen.<\/p>\n\n\n\n
Vuoden 2021 Infiniti on lis\u00e4tty t\u00e4h\u00e4n listaan, koska sen luksuskollegoiden hinnat ovat nousseet vuodelle 2021. Q50 ei ole kaikkein urheilullisin auto, mutta siin\u00e4 on vakiona 300-hevosvoimainen V6-moottori. Siin\u00e4 on my\u00f6s 400-hevosvoimainen V-6-moottori. Vaikka Q50 tarjoaa mukavan ajomukavuuden, sis\u00e4tiloista puuttuu ylellisyys. Q50:n kaksois-infotainment-n\u00e4ytt\u00f6\u00e4 on my\u00f6s vaikea k\u00e4ytt\u00e4\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Vuodelle 2021 Mercedes-Benz GLA-luokan crossover on t\u00e4ysin uusi. GLA-luokka on mukavampi ajoneuvo, jossa on parempaa tekniikkaa ja jonka mittasuhteet muistuttavat enemm\u00e4n crossoveria, mik\u00e4 auttaa sit\u00e4 erottumaan t\u00e4ss\u00e4 segmentiss\u00e4. Lis\u00e4varusteena on neliveto. Ainoa voimansiirto on turboahdettu 2,0-litrainen nelisylinteri, jossa on 221 hevosvoimaa. Uusi GLA250 tuntuu nopeammalta kuin vuoden 2020 malli, mutta sen aika 0-100 km\/h on yli puoli sekuntia hitaampi.<\/p>\n\n\n\n
Moottori: 2,0-litrainen turboahdettu 221-hevosvoimainen nelosnelonen.
Tavaratila: 15 kuutiometri\u00e4<\/p>\n\n\n\n
Vuodeksi 2020 Corsair sai upouuden sisustuksen ja p\u00e4ivitetty\u00e4 tekniikkaa. T\u00e4m\u00e4 kuvastaa Lincolnin pyrkimyst\u00e4 ylellisyyteen. Voimansiirtovaihtoehtoihin kuuluu nyt , plug-in-hybridi, joka yhdist\u00e4\u00e4 2,5-litraisen nelisylinterisen moottorin ja s\u00e4hk\u00f6moottorin. Lincolnin perusversiotaso tarjoaa edelleen 2,0-litraisen nelisylinterisen turbomoottorin ja etuvetoa. Corsair on kalliimpi ja tarjoaa nelivedon sek\u00e4 2,3-litraisen, tehokkaamman turbomoottorin. Siin\u00e4 on my\u00f6s useita ylellisi\u00e4 ominaisuuksia.<\/p>\n\n\n\n
Genesis G70 on valmis ottamaan mittaa BMW 3-sarjasta. Sen alhainen perushinta ja suorituskyky tekev\u00e4t siit\u00e4 pelottavan vastustajan. Vakiovarusteisiin kuuluvat takaveto ja kahdeksanvaihteinen automaattivaihteisto. Saatavana on my\u00f6s kuusivaihteinen manuaalivaihteisto. Saatavana on my\u00f6s nelivetovaihtoehto, mutta se on saatavana vain automaattivaihteiston kanssa. Voimansiirron 10 vuoden ja 100 000 kilometrin takuu tekee t\u00e4st\u00e4 kaupasta makean. Oletko huolissasi luotettavuudesta? 40 000 mailin pitk\u00e4aikaistestimme.<\/p>\n\n\n\n
Vaikka se ei olekaan halvin BMW, sinivalkoisella py\u00f6re\u00e4ll\u00e4 ympyr\u00e4ll\u00e4 varustettuja autoja on kaksi muutakin. 2-sarjan coupe on kuitenkin varmasti yksi miellytt\u00e4vimmist\u00e4 ajettavista. Perusmallin 230i:n turboahdettu 2,0-litrainen nelisylinterinen moottori on innokas ja innokas. Takavetoinen alusta mahdollistaa tasapainoisen ja eloisan k\u00e4sitelt\u00e4vyyden. Saat sen jopa kuusivaihteisella manuaalivaihteistolla ilmaiseksi.
Moottorit: 248 hv:n turboahdettu 2,0-litrainen nelosrivimoottori; 335 hv:n turboahdettu 3,0-litrainen rivikuutonen.
Tavaratila: 10-14 kuutiometri\u00e4<\/p>\n\n\n\n
XT4-crossover on Cadillacin uusin l\u00e4ht\u00f6tason malli. Se on paljon edistyneempi kuin alkuper\u00e4inen Cadillac-alkutason malli, joka oli Chevy Cavalieriin perustuva Cimarron 1980-luvulla. XT4 on pieni katumaasturi, jolla on premium-aikeet. Siin\u00e4 on my\u00f6s vakiona mekaaninen paketti. Vakiona oleva 2,0-litrainen turboahdettu rivinelonen antaa voimaa etupy\u00f6rille. Lis\u00e4varusteena on neliveto. Vaikka perus-XT4:n hintalappu on houkutteleva, se ei ole kovin hyvin varusteltu. Ylellisyysominaisuuksia voi ostaa noin 40 000 dollarilla.<\/p>\n\n\n\n
Uuden etuvetoisen voimansiirron ansiosta, joka on vakiovarusteena sedanissa, BMW 2-sarjan Gran Coupe p\u00e4\u00e4see nyt osaksi t\u00e4t\u00e4 listaa. 2-sarjan Gran Coupen hintaa on alennettu 2000 dollaria. Sek\u00e4 etuveto- ett\u00e4 nelivetoversio 2,0-litraisesta turboahdetusta nelisylinterisest\u00e4 228 hevosvoiman voimanl\u00e4hteest\u00e4 on kuitenkin sama. T\u00e4m\u00e4n neliovisen sedanin, joka jakaa nimens\u00e4 2-sarjan coupen, avoauton ja 2-sarjan neliovisen sedanin kanssa, alusta on yhteinen Minin kanssa. T\u00e4m\u00e4 seikka m\u00e4\u00e4ritt\u00e4\u00e4 usein sen ajotyyli\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Toisen sukupolven X1 otettiin BMW-uskovaiset huokaisten vastaan. Heid\u00e4n mielest\u00e4\u00e4n oli jo tarpeeksi paha, ett\u00e4 X1 oli katumaasturi. Mutta crossoverin poikittain asennettu moottori, vakiovarusteena oleva etuveto ja muhkea hintalappu tekiv\u00e4t siit\u00e4 viel\u00e4 pahemman. Mutta melusta voi olla v\u00e4litt\u00e4m\u00e4tt\u00e4. X1 on pieni, k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llinen crossover, joka tarjoaa miellytt\u00e4v\u00e4\u00e4 ajodynamiikkaa. Se nimettiin vuoden 2018 10Best SUVs and Trucks Awards -kilpailussa parhaaksi pienikokoiseksi luksuscrossoveriksi. Houkutteleva perushinta lis\u00e4\u00e4 jo ennest\u00e4\u00e4n houkuttelevaa pakettia.<\/p>\n\n\n\n
Audin Q3 tulee mallivuoteen 2021 yhdell\u00e4 merkitt\u00e4v\u00e4ll\u00e4 muutoksella. Se on ajanut 600 dollaria alkuper\u00e4isest\u00e4 hinnasta. Uusi perusmoottori on turboahdettu 2,0-litrainen nelisylinterinen rivinelonen, joka tuottaa 184 hevosvoimaa. Q3:sta on nyt saatavana vain Premium- ja Premium Plus -mallistot. Alkuper\u00e4inen 2,5-litrainen turboahdettu 228 hevosvoiman nelisylinterinen on kuitenkin edelleen saatavilla molempiin varusteluihin. Jotta Q3 olisi entist\u00e4kin houkuttelevampi, siin\u00e4 on my\u00f6s lis\u00e4tekniikkaa, kuten 12,3-tuumainen kojelaudan n\u00e4ytt\u00f6 (10,1-tuumainen infotainment-n\u00e4ytt\u00f6) ja p\u00e4ivitetty 12,3-tuumainen n\u00e4ytt\u00f6 mittaristoa varten.
Moottorit: 2,0-litrainen turboahdettu 2,0 hv:n neliveto; 2,0-litrainen turboahdettu 2,0 hv:n neliveto.
Tavaratila: 24 kuutiota<\/p>\n\n\n\n
Volvon pienin katumaasturi on vieh\u00e4tt\u00e4v\u00e4 ja ainutlaatuinen muotoilu, jossa on jykev\u00e4 muotoilu ja laaja valikoima varustelu- ja v\u00e4rivaihtoehtoja. Volvo XC40:n perushinta on laskenut 35 000 dollariin. Volvo lis\u00e4si hiljattain Volvo XC40 -mallistoonsa T4-varustuksen, joka on arvokulutuspainotteinen. Sen perushinta on alle 35 000 dollaria. Siin\u00e4 on my\u00f6s 187-hevosvoimainen 2,0-litrainen nelisylinterinen turbomoottori. T\u00e4m\u00e4 moottori antaa voiman kalliimpaan T5-malliin. T4-malli on saatavana kalliimmilla R-Design- tai Inscription-versioilla, jos olet valmis maksamaan hieman enemm\u00e4n.<\/p>\n\n\n\n
Mercedes-Benzin A-luokka on pienin ostettava. Se on my\u00f6s edullisin, 34 700 dollaria. A-luokka tuntuu aivan Mercedekselt\u00e4, mutta on pienempi kuin Benzin alkuper\u00e4inen kokeilu edullisesta sedanista Yhdysvaltoihin. Alkuper\u00e4isess\u00e4 CLA-luokassa oli keskinkertaiset sisustusmateriaalit ja toisinaan hiomattomat ajo-ominaisuudet. A-luokassa on sis\u00e4tiloissa premium-materiaalit ja uusi infotainment-j\u00e4rjestelm\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Audi S8 saattaa n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 isolta ja tyylikk\u00e4\u00e4lt\u00e4, mutta t\u00e4m\u00e4 563-hevosvoimaisella V8-turbomoottorilla varustettu Audi S8 saavuttaa nopeuden 100 km\/h 3,2 sekunnissa. T\u00e4m\u00e4 on melkoinen huimaus, kun otetaan huomioon, ett\u00e4 auto painaa 5256 kiloa. Se on l\u00e4hes 500 kiloa enemm\u00e4n kuin Toyota 4Runner. 131 945 dollarin hintalappu on hieman korkea, joten S8:n todellisen potentiaalin vapauttamiseen on k\u00e4ytett\u00e4v\u00e4 enemm\u00e4n rahaa. Kaikissa S8-malleissa on V8-moottori, neliveto, neliveto, 17-kaiutin Bang & Olufsen -\u00e4\u00e4nentoistoj\u00e4rjestelm\u00e4, head up -n\u00e4ytt\u00f6 ja kaksilasiset akustiset lasit. Lis\u00e4\u00e4 5400 dollaria maksava S8 Executive -paketti, niin saat Audin Matrix design LED-ajovalot ja OLED-takavalot. Mukana on my\u00f6s nahkaa. Adaptiivinen vakionopeudens\u00e4\u00e4din tekee pys\u00e4htymisest\u00e4 ja liikenteeseen l\u00e4htemisest\u00e4 helppoa. Voit lis\u00e4t\u00e4 2300 dollarin Night Vision -avustajapaketin, joka havaitsee jalankulkijat ja el\u00e4imet pime\u00e4ss\u00e4 l\u00e4mp\u00f6kuvan avulla. 2750 dollarin Driver Assistance -turvapaketti, joka nostaa jousitusta yhdell\u00e4 sivulla per\u00e4ti 3,1 tuumaa, auttaa suojaamaan matkustajia onnettomuustilanteessa. Kaikki t\u00e4m\u00e4 ja paljon muuta t\u00e4ss\u00e4 yksinkertaisessa Audi sedanissa.<\/p>\n\n\n\n
Genesis G90 ei p\u00e4ihit\u00e4 Audi S8:a nopeudella 155 km\/h tai kilpaile Mercedes-Benzin S-luokan kosketusn\u00e4ytt\u00f6jen seinien kanssa. Ottaen huomioon sen edullisen l\u00e4ht\u00f6hinnan se on kuitenkin vakavasti harkitsemisen arvoinen. Sill\u00e4 on monia yht\u00e4l\u00e4isyyksi\u00e4 paljon kalliimpien mallien kanssa: Se on hiljainen, suuri ja mukava. Voi jopa tuntua silt\u00e4 kuin ajaisit tyynyjen p\u00e4\u00e4ll\u00e4, kun ajat kuoppaisilla teill\u00e4. Sen steampunk-ilmeest\u00e4 jotkut pit\u00e4v\u00e4t enemm\u00e4n kuin toiset. Se kuitenkin ajaa hyvin, eik\u00e4 se vaadi monen tuhannen dollarin lis\u00e4varusteita. Vakiovarusteisiin kuuluu takaveto, mutta voit my\u00f6s lis\u00e4t\u00e4 nelivedon vain 2500 dollarilla. Voit valita joko 365 hevosvoiman kaksoisturboahdetun V6-moottorin tai 420 hevosvoiman V8-moottorin. Molemmissa k\u00e4ytet\u00e4\u00e4n kahdeksanvaihteista automaattivaihteistoa. 12,3-tuumainen kosketusn\u00e4ytt\u00f6 on helpompi k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 kuin Mercedes S-luokan valikot. G90 sai IIHS:n Top Safety Pick+ -palkinnon vuonna 2021, aivan kuten Volvo S90.<\/p>\n\n\n\n
Saatat olla utelias, miksi 563-hevosvoimainen Audi S8 sijoittuu luokassa alemmas. A8:aan saatavissa oleva 453 hv:n kaksoisturbovoimainen V8 on nopea ja 30 000 dollaria perus-S8:aa halvempi. Vakiovarusteisiin kuuluu 335 hv:n turboahdettu V-6 ja kahdeksanvaihteinen automaattivaihteisto. Molempiin voimansiirtoihin on saatavana my\u00f6s neliveto ja 8-vaihteinen automaattivaihteisto. Saatavana on my\u00f6s valinnainen 443 hevosvoiman plug-in-hybridimalli, jonka yhdistetty kulutus on EPA:n mukaan 53 MPGe. Vaikka se on tehokkaampi kuin V6-bensiinimoottori, ero on silti pieni n\u00e4in kalliille ajoneuvolle. Vakiovarusteisiin kuuluu 10,3-tuumainen n\u00e4ytt\u00f6 infotainment-j\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4 varten, mutta 12,3-tuumaisten Virtual Cockpit -mittareiden ryp\u00e4s sopii erinomaisesti navigointiin. Vaikka infotainment-j\u00e4rjestelm\u00e4ss\u00e4 voisi olla muutama nuppi enemm\u00e4n, se reagoi nopeasti ja sit\u00e4 voi mukauttaa n\u00e4ytt\u00e4m\u00e4\u00e4n sen, mit\u00e4 tarvitset.<\/p>\n\n\n\n
Uusin Mercedes Benz S-luokka on saapunut cr\u00e8me de la cr\u00e8me. Uusi malli on yli tuuman pidempi kuin edelt\u00e4j\u00e4ns\u00e4 ja sen akseliv\u00e4li on kaksi tuumaa leve\u00e4mpi. T\u00e4m\u00e4 ajoneuvo on segmentin ainoa, jossa on l\u00e4hestytt\u00e4ess\u00e4 esiin ty\u00f6ntyv\u00e4t ovenkahvat. Sis\u00e4tilojen 12,8-tuumainen OLED-kosketusn\u00e4ytt\u00f6 toimii j\u00e4ttim\u00e4isen\u00e4 kioskina ja n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 useimmat ajoneuvon toiminnot. Vaikka konepellin koriste on edelleen tallella, vanhanaikaiset nupit ja painikkeet on korvattu virtuaalisilla render\u00f6inneill\u00e4. Vakiovarusteena on turboahdettu 429-hevosvoimainen rivikuutonen, jossa on hybridiavustin. S580-malleihin on kuitenkin saatavana lis\u00e4varusteena my\u00f6s 496-hevosvoimainen twinturbo V8. Ajonautinto on erinomainen, vaikka iso Mersu vaihtaisi Sport Plus -tilaan. Taka-akseliohjausj\u00e4rjestelm\u00e4n ansiosta sill\u00e4 voi man\u00f6\u00f6ver\u00f6id\u00e4 k\u00e4\u00e4nt\u00e4m\u00e4ll\u00e4 takapy\u00f6ri\u00e4 jopa 10 astetta. T\u00e4m\u00e4 auto on my\u00f6s ainoa t\u00e4ll\u00e4 listalla, joka alkaa hieroa sinua, kun huudat ”Olen stressaantunut!” sen \u00e4\u00e4niavustajalle. Se tekee mit\u00e4 tahansa, jos kerrot sille, kuinka varakas ja yksin\u00e4inen olet. AMG-versiota ei ole viel\u00e4 testattu, joten emme voi asettaa sit\u00e4 paremmuusj\u00e4rjestykseen. Jos vakiomalleista on kuitenkin apua, S-luokan pit\u00e4isi olla hyv\u00e4 valinta.<\/p>\n\n\n\n
Voit saada tyylikk\u00e4\u00e4n ulkon\u00e4\u00f6n, ylelliset ohjaamot ja ainutlaatuisen lis\u00e4varusteen jo 27 125 dollarista alkaen.Vaikka luksusmerkkinen auto on haluttu, se voi olla useimmille autonostajille my\u00f6s kohtuuttoman kallis. Olemme nostaneet esiin luksusautoja<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[10],"tags":[22],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/530"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=530"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/530\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=530"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=530"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=530"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}