{"id":5505,"date":"2022-12-18T09:40:13","date_gmt":"2022-12-18T09:40:13","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=5505"},"modified":"2022-12-18T09:40:16","modified_gmt":"2022-12-18T09:40:16","slug":"kaikki-vuoden-2023-jeep-grand-cherokee-4xesta","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/kaikki-vuoden-2023-jeep-grand-cherokee-4xesta\/","title":{"rendered":"Kaikki vuoden 2023 Jeep Grand Cherokee 4xe:st\u00e4"},"content":{"rendered":"\n
Jeep Grand Cherokee 4xe on pistokehybridimaasturi, jossa on mukavat sis\u00e4tilat ja erinomainen suorituskyky. Lis\u00e4ksi siin\u00e4 on samat ominaisuudet kuin perinteisiss\u00e4 pelk\u00e4ll\u00e4 bensiinill\u00e4 toimivissa 2023 Jeep Grand Cherokee -malleissa. T\u00e4ss\u00e4 on kaikki, mit\u00e4 sinun on tiedett\u00e4v\u00e4, ennen kuin investoit 2023 Jeep Grand Cherokee 4xe -malliin.<\/p>\n\n\n\n
Jeep Grand Cherokee on ollut tuotannossa vuodesta 1993 t\u00e4h\u00e4n p\u00e4iv\u00e4\u00e4n asti. T\u00e4ll\u00e4 hetkell\u00e4 malli on viidenness\u00e4 sukupolvessa eri moottorivaihtoehdoilla. Yksi n\u00e4ist\u00e4 vaihtoehdoista on Jeep Grand Cherokee 4xe, joka on plug-in-hybridi. Muiden voimansiirtojen tavoin 4xe k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 unibody-alustaa ja 5-ovista.<\/p>\n\n\n\n
Vuoden 2023 Jeep Grand Cherokee 4xe n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 n\u00e4ytt\u00e4v\u00e4lt\u00e4 ja modernilta. Se on yksi luokkansa parhaimman n\u00e4k\u00f6isist\u00e4 malleista. Sek\u00e4 sis\u00e4tilat ett\u00e4 ulkopuoli ovat eritt\u00e4in houkuttelevat. Joitakin merkitt\u00e4vi\u00e4 ominaisuuksia, joita t\u00e4ss\u00e4 autossa on, ovat 18-tuumaiset kevytmetallivanteet, l\u00e4mmitett\u00e4v\u00e4 ohjauspy\u00f6r\u00e4, nahka- ja simuloitu kevytmetalliohjauspy\u00f6r\u00e4, Alpine premium-merkkiset kaiuttimet, ensiluokkainen nahka, l\u00e4mp\u00f6s\u00e4\u00e4dett\u00e4v\u00e4t istuimet ja paljon muuta.<\/p>\n\n\n\n
Vuoden 2023 Jeep Grand Cherokee 4xe:n akseliv\u00e4li on 116,7 tuumaa, pituus 193,5 tuumaa, leveys 77,5 tuumaa ja korkeus 70,9 tuumaa.<\/p>\n\n\n\n
Suorituskyvylt\u00e4\u00e4n 2023 Jeep Grand Cherokee 4xe on paljon parempi kuin pelkk\u00e4\u00e4 bensiini\u00e4 k\u00e4ytt\u00e4v\u00e4 vaihtoehto. T\u00e4m\u00e4 johtuu siit\u00e4, ett\u00e4 siin\u00e4 hy\u00f6dynnet\u00e4\u00e4n sek\u00e4 2,0-litraista nelosrivimoottoria ett\u00e4 14,0 kWh:n akkua ja 135-hevosvoimaista s\u00e4hk\u00f6moottoria. Auto tuottaa siis yhteens\u00e4 375 hv ja 470 lb-ft v\u00e4\u00e4nt\u00f6\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Kuten aiemmin todettiin, vuoden 2023 Jeep Grand Cherokee 4xe PHEV:ss\u00e4 on samanlaiset ominaisuudet kuin vuoden 2023 Jeep Grand Cherokee -malleissa. Ainoa ero on voimansiirto. Vastaaviensa tavoin t\u00e4m\u00e4 auto on tilava, ja siihen mahtuu jopa viisi henkil\u00f6\u00e4. Kolmannesta rivist\u00e4 kiinnostuneiden kannattaa kuitenkin harkita 2023 Jeep Grand Cherokee L 4xe -mallin hankkimista.<\/p>\n\n\n\n
Kuten pelk\u00e4n bensiinimoottorin versioissa, my\u00f6s t\u00e4ss\u00e4 vaihtoehdossa tavaratilaa on v\u00e4h\u00e4n verrattuna useimpiin kilpailijoihinsa. Siin\u00e4 on yhteens\u00e4 38 kuutiometri\u00e4 tilaa toisen rivin takana ja 70,8 kuutiometri\u00e4 tilaa kaikkien istuinten ollessa taitettuna.<\/p>\n\n\n\n
Jeep Grand Cherokee 4xe on tehokkaampi kuin pelkk\u00e4\u00e4 bensiini\u00e4 k\u00e4ytt\u00e4v\u00e4t versiot. Pelk\u00e4st\u00e4\u00e4n kaasulla toimivien versioiden EPA-luokitus on 19 mpg kaupungissa ja 26 mpg maantiell\u00e4, kun taas pistokehybridivaihtoehdon luokitus on 23 mpg kaupungissa ja 24 mpg maantiell\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Toisin kuin hybridimallit, plug-in-hybridimallit tarjoavat suuremman toimintas\u00e4teen ja niiss\u00e4 on regeneratiivinen jarrutus. Vuoden 2023 Jeep Grand Cherokee 4xe PHEV:n toimintas\u00e4de on erinomainen, jopa 26 mailia t\u00e4ydell\u00e4 latauksella. Yhdistettyn\u00e4 kaasumoottorin kanssa se tuottaa jopa 500 mailia, mik\u00e4 saattaa olla suuri.<\/p>\n\n\n\n
2023 Jeep Grand Cherokee 4x maksaa enemm\u00e4n kuin tavallinen 2023 Jeep Grand Cherokee. Esimerkiksi pelk\u00e4n kaasun Limited-versio maksaa 48 815 dollaria, 4xe PHEV Limited -versio 61 660 dollaria, Summit-versio maksaa 62 670 dollaria ja Summit 4xe PHEV -versio 74 390 dollaria. K\u00e4yt\u00e4t siis enemm\u00e4n rahaa pistokehybridiversioon verrattuna polttomoottoriversioon.<\/p>\n\n\n\n
Jeep tarjoaa rajoitetun 3 vuoden tai 36 000 mailin takuun, 5 vuoden tai 60 000 mailin voimansiirtotakuun ja 3 vuoden ilmaisen m\u00e4\u00e4r\u00e4aikaishuoltotakuun. T\u00e4m\u00e4 on kuitenkin kilpailijoita alhaisempi, sill\u00e4 useimmat kilpailijat, kuten Hyundai Santa Fe ja Toyota Highlander Hybrid, tarjoavat paremman takuun.<\/p>\n\n\n\n
2023 Jeep Grand Cherokee 4xe voi olla tehokas, tehokas ja mukava auto, mutta sill\u00e4 on my\u00f6s kova kilpailu markkinoilla. Joitakin sen l\u00e4himpi\u00e4 kilpailijoita ovat Honda CR-V Hybrid, Hyundai Tucson Hybrid, Hyundai Santa Fe Hybrid ja Toyota Highlander Hybrid.<\/p>\n\n\n\n
Kyll\u00e4, 2023 Jeep Grand Cherokee plug-in-hybridimalli on luotettavampi kuin pelkk\u00e4\u00e4 kaasua k\u00e4ytt\u00e4v\u00e4 malli. T\u00e4m\u00e4 johtuu siit\u00e4, ett\u00e4 jotkin osat, kuten k\u00e4ynnistinmoottori, generaattori ja kytkin, on poistettu. T\u00e4m\u00e4n seurauksena se v\u00e4hent\u00e4\u00e4 k\u00e4ytt\u00e4j\u00e4n kokemia ongelmia.<\/p>\n\n\n\n
Jeep Grand Cherokee 4xe -hybridiss\u00e4 on useita ongelmia, joita pelk\u00e4ll\u00e4 kaasulla toimiva malli ei koe. Joitakin n\u00e4ist\u00e4 ongelmista ovat muun muassa heikot akut, alhainen kulutus maantiell\u00e4, happianturiongelmat, katalysaattoriongelmat ja haihtumisp\u00e4\u00e4st\u00f6j\u00e4rjestelm\u00e4n ongelmat.<\/p>\n\n\n\n
Se riippuu siit\u00e4, kuinka hyvin omistaja huoltaa ja korjaa autoa. Mutta asianmukaisella huollolla ja hoidolla hybridiakun pit\u00e4isi kest\u00e4\u00e4 yli 100 000 kilometri\u00e4. Kuitenkin kun akkua on ladattu useita vuosia, sen kapasiteetti voi pienenty\u00e4 ja se voi tyhjenty\u00e4 nopeammin kuin uutena.<\/p>\n\n\n\n
On suositeltavaa vaihtaa Jeep Grand Cherokee 4x:n hybridiakku 150 000 kilometrin v\u00e4lein. T\u00e4m\u00e4 johtuu siit\u00e4, ett\u00e4 akku ei en\u00e4\u00e4 toimi optimaalisesti, kun se on ajanut yli 150 000 kilometri\u00e4. Huomaa, ett\u00e4 hybridiakun vaihtaminen ei ole halpaa, ja saatat joutua maksamaan siit\u00e4 3 000-8 000 dollaria.<\/p>\n\n\n\n
Vuoden 2023 Jeep Grand Cherokeen perusmoottori on 3,6-litrainen Pentastar V6 -bensiinimoottori. Pistokehybridi eli 4xe on kuitenkin lis\u00e4varuste, ja se l\u00f6ytyy useista varustevaihtoehdoista, kuten Limited-, Trailhawk-, Overland-, Summit- ja Summit Reserve -versioista.<\/p>\n\n\n\n
Vuoden 2023 Jeep Grand Cherokee 4xe on plug-in-hybridimalli, jossa on poikkeukselliset ominaisuudet ja erinomainen suorituskyky. Polttomoottorisen vastineensa tavoin t\u00e4m\u00e4 voimansiirto toimii my\u00f6s maastossa poikkeuksellisen hyvin ja on hauska ajaa. Lis\u00e4ksi se tekee t\u00e4st\u00e4 autosta polttoainetaloudellisemman ja pienent\u00e4\u00e4 ymp\u00e4rist\u00f6\u00f6n kohdistuvaa hiilijalanj\u00e4lke\u00e4.<\/p>\n\n\n\n
Vaikka Jeep Grand Cherokee 4xe:ss\u00e4 on ongelmia, niit\u00e4 ei ole yht\u00e4 paljon kuin sen polttomoottorik\u00e4ytt\u00f6isess\u00e4 vastineessa. Se on siis tehokkaampi ja halvempi yll\u00e4pit\u00e4\u00e4. Huomaa, ett\u00e4 pistokehybridivaihtoehdot ovat kalliimpia kuin pelkk\u00e4\u00e4 bensiini\u00e4 k\u00e4ytt\u00e4v\u00e4t vaihtoehdot.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Jeep Grand Cherokee 4xe on pistokehybridimaasturi, jossa on mukavat sis\u00e4tilat ja erinomainen suorituskyky. Lis\u00e4ksi siin\u00e4 on samat ominaisuudet kuin perinteisiss\u00e4 pelk\u00e4ll\u00e4 bensiinill\u00e4 toimivissa 2023 Jeep Grand Cherokee -malleissa. T\u00e4ss\u00e4 on<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":5506,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[40],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5505"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5505"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5505\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5507,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5505\/revisions\/5507"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media\/5506"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5505"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5505"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5505"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}