{"id":5543,"date":"2022-12-23T08:49:03","date_gmt":"2022-12-23T08:49:03","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=5543"},"modified":"2022-12-23T08:49:06","modified_gmt":"2022-12-23T08:49:06","slug":"kaikki-vuoden-2023-peugeot-e-travellerista","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/kaikki-vuoden-2023-peugeot-e-travellerista\/","title":{"rendered":"Kaikki vuoden 2023 Peugeot E-Travellerista"},"content":{"rendered":"\n

Peugeot Traveller\/Jumpy on yksi suosituimmista Peugeot-pakettiautoista\/MPV:ist\u00e4, koska se on suuri, mutta ei kuitenkaan liian suuri, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 sen kanssa ei ole liian vaikea el\u00e4\u00e4. Travellerin ensimm\u00e4inen sukupolvi esiteltiin vuonna 1994, kun taas uusin sukupolvi esiteltiin vuonna 2016. S\u00e4hk\u00f6inen e-Traveller-versio tuli markkinoille kolme vuotta my\u00f6hemmin vuonna 2019.<\/p>\n\n\n\n

Jos siis haluat tiet\u00e4\u00e4 kaiken vuoden 2023 Peugeot e-Travellerista, kannattaa pysy\u00e4 mukana ja ottaa selv\u00e4\u00e4. Vuodelle 2023 mallivuosi, Peugeot toivottavasti tulee ulos uusi tai uudistettu versio e-Traveller, mutta se ei ole 100% varma, koska he tarjoavat jo Traveller EV-muodossa, kun taas jotkut mallit eiv\u00e4t viel\u00e4k\u00e4\u00e4n tule hybridi, ja s\u00e4hk\u00f6moottorit.<\/p>\n\n\n\n

Peugeot tuli hiljattain ulos ja sanoi, ett\u00e4 kaikki heid\u00e4n mallinsa ovat s\u00e4hk\u00f6istettyj\u00e4 tavalla tai toisella vuoteen 2023 menness\u00e4, mik\u00e4 tarkoittaa my\u00f6s sit\u00e4, ett\u00e4 dieselmoottorit poistuvat lopullisesti. Oli miten oli, e-Traveller n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 edelleen melko kunnolliselta sis\u00e4lt\u00e4 ja ulkoa, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 se ei n\u00e4yt\u00e4 liian vanhentuneelta.<\/p>\n\n\n\n

Luotettavuus on paljon parempi kuin tavallisessa Travellerissa, sill\u00e4 s\u00e4hk\u00f6autot ovat luonnostaan luotettavampia. Traveller-mallisto on my\u00f6s hinnaltaan kilpailukykyinen, ja k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisyys on niin hyv\u00e4 kuin sen voi toivoa olevan, sill\u00e4 t\u00e4ss\u00e4 pakettiautossa voi istua jopa yhdeks\u00e4n ihmist\u00e4 ja sen taakse voi pakata paljon tavaraa.<\/p>\n\n\n\n

2023 Peugeot e-Traveller – Voimansiirtoj\u00e4rjestelm\u00e4<\/h2>\n\n\n\n

Peugeot e-Traveller k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 t\u00e4sm\u00e4lleen samaa voimansiirtoa, joka l\u00f6ytyy muutamasta muusta luokkansa monik\u00e4ytt\u00f6isest\u00e4 pakettiautosta, sill\u00e4 alustan on kehitt\u00e4nyt Stellantis, joka omistaa Peugeotin, Citroenin, Vauxhallin ja joitakin muita merkkej\u00e4. T\u00e4m\u00e4 voimansiirto koostuu kahdesta eri kokoisesta akusta. Pienempi tarjoaa 50 kWh:n kapasiteetin, kun taas suurempi tarjoaa 75 kWh:n kapasiteetin.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 riitt\u00e4\u00e4 noin 110 mailin toimintas\u00e4teeseen todellisessa maailmassa pienemm\u00e4ll\u00e4 akulla ja jopa 165 mailin toimintas\u00e4teeseen suuremmalla akulla. Peugeot aikoo todenn\u00e4k\u00f6isesti s\u00e4ilytt\u00e4\u00e4 n\u00e4m\u00e4 kaksi akkua toistaiseksi, mutta se aikoo todenn\u00e4k\u00f6isesti my\u00f6s pident\u00e4\u00e4 toimintas\u00e4dett\u00e4 paremman ohjelmiston ja energianhallinnan avulla.<\/p>\n\n\n\n

Moottorin teho on 134 hv ja v\u00e4\u00e4nt\u00f6momentti 192 lb-ft, mik\u00e4 on luokassaan kohtuullinen. Pikalataus on mahdollista 100 kW:iin asti, mik\u00e4 riitt\u00e4\u00e4 lataamaan e-Travellerin 20 prosentista 80 prosenttiin noin 26 minuutissa 50 kWh:n mallissa ja 38 minuutissa 75 kWh:n mallissa.<\/p>\n\n\n\n

Kaiken kaikkiaan voimansiirto s\u00e4ilyy todenn\u00e4k\u00f6isesti samana vuoden 2023 mallissa, mutta siin\u00e4 on joitakin tehokkuusparannuksia ja parempi energianhallinta.<\/p>\n\n\n\n

2023 Peugeot e-Traveller – muotoilu ja ajaminen<\/h2>\n\n\n\n

Kuten alussa mainittiin, e-Travellerin nykyinen malli esiteltiin mallivuodeksi 2016, eli melko kauan sitten. e-Traveller tuli markkinoille kolme vuotta my\u00f6hemmin, mutta se ei n\u00e4ytt\u00e4nyt kovinkaan paljon erilaiselta kuin tavallinen Traveller. N\u00e4in ollen e-Traveller ei n\u00e4yt\u00e4 ulkoisesti erityisen vanhentuneelta, mutta se kaipaisi p\u00e4ivityst\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Sis\u00e4tilat ovat hyvin pitk\u00e4lti samat. Kaikki on siell\u00e4, miss\u00e4 sen odottaakin olevan, ja rakennusmateriaalit ovat mukavia. On hieman virkist\u00e4v\u00e4\u00e4 istua autoon, jossa on normaalikokoiset n\u00e4yt\u00f6t, mutta se ei ole nyky\u00e4\u00e4n trendi, joten voimme odottaa, ett\u00e4 seuraavan sukupolven Travellerissa on suuremmat n\u00e4yt\u00f6t.<\/p>\n\n\n\n

Ajokokemus ei ole mitenk\u00e4\u00e4n erikoinen, koska kyseess\u00e4 on kuitenkin pakettiauto. Se kulkee kuten pakettiauto, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 se ei ole dynaaminen, ja se on suhteellisen j\u00e4ykk\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

2023 Peugeot e-Traveller – Luotettavuus ja yleiset kysymykset<\/h2>\n\n\n\n

Luotettavuuden osalta 2023 e-Traveller pysyy todenn\u00e4k\u00f6isesti samana kuin sen aiemmat versiot, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 sen pit\u00e4isi olla suurimmaksi osaksi kohtuullisen luotettava. e-Travellerissa oli joitakin ongelmia korkeaj\u00e4nnitejohtojen kanssa, ja jotkut huomauttivat my\u00f6s, ett\u00e4 hidas lataus oli ongelma.<\/p>\n\n\n\n

Verkossa ei kuitenkaan ole liikaa tietoa e-Travellerin luotettavuudesta, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 ihmiset eiv\u00e4t ole valittaneet e-Travellerista kovinkaan paljon.<\/p>\n\n\n\n

2023 Peugeot e-Traveller – Arvo ja k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisyys<\/h2>\n\n\n\n

Mit\u00e4 tulee arvoon, vuoden 2022 e-Traveller maksaa 49 100 puntaa 50 kWh:n mallin osalta, kun taas 75 kWh:n malli maksaa muutaman tuhat puntaa enemm\u00e4n. T\u00e4m\u00e4 on kova hinta pakettiautosta, mutta s\u00e4hk\u00f6pakettiautot ovat kalliimpia kuin niiden likaisemmat polttomoottorik\u00e4ytt\u00f6iset vastineet.<\/p>\n\n\n\n

K\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisyys on erinomaista, sill\u00e4 autossa on istumapaikkoja jopa yhdeks\u00e4lle henkil\u00f6lle ja paljon tilaa kaikelle muulle. Etuosan ulkonema on l\u00e4hes olematon, joten etukulmat ovat melko hyvin havaittavissa, mik\u00e4 tekee pys\u00e4k\u00f6innist\u00e4 niin helppoa kuin se vain voi olla.<\/p>\n\n\n\n

UKK-osio<\/h2>\n\n\n\n

Pit\u00e4isik\u00f6 minun ostaa 2023 Peugeot e-Traveller?<\/h3>\n\n\n\n

Jos etsit suurta, mutta ei kuitenkaan liian suurta pakettiautoa, joka pystyy hoitamaan kaikki kaupalliset ja henkil\u00f6kohtaiset tarpeesi, e-Traveller on todellakin todella kilpailukykyinen vaihtoehto. Kannattaisi odottaa vuoden 2023 mallia, sill\u00e4 se on todenn\u00e4k\u00f6isesti huomattavasti parempi kuin vuoden 2022 malli.<\/p>\n\n\n\n

Jos et kuitenkaan ole pakettiautojen yst\u00e4v\u00e4 ja jos et oikeasti tarvitse pakettiautoa, maasturi tai sedan on parempi valinta, sill\u00e4 ne ovat yleens\u00e4 tehokkaampia, n\u00e4ytt\u00e4v\u00e4t paremmilta, ovat mukavampia ja paljon ylellisempi\u00e4, varsinkin t\u00e4ss\u00e4 hintaluokassa.<\/p>\n\n\n\n

Mitk\u00e4 autot kilpailevat Peugeot e-Travellerin kanssa?<\/h3>\n\n\n\n

Peugeot e-Travellerin suurimmat kilpailijat ovat muut Stellantin omistamat s\u00e4hk\u00f6pakettiautot, joissa on sama voimansiirto. N\u00e4it\u00e4 ovat Citroen e-Dispatch, Vauxhall e-Vivaro ja Toyota Proace VERSO, jotka kaikki k\u00e4ytt\u00e4v\u00e4t samaa alustaa. Stellantis ei omista Toyotaa, mutta se onnistui saamaan alustan haltuunsa tehd\u00e4kseen oman versionsa s\u00e4hk\u00f6pakettiautosta.<\/p>\n\n\n\n

Onko uusi Peugeot e-Traveller tulossa markkinoille vuonna 2023?<\/h3>\n\n\n\n

Ei ole 100-prosenttisen varmaa, ett\u00e4 uusi e-Traveller debytoi ensi vuonna, sill\u00e4 Peugeot on todella kiireinen kaikkien nykyisten malliensa s\u00e4hk\u00f6ist\u00e4misess\u00e4 ja koska e-Traveller on viel\u00e4 melko kilpailukykyinen, koska s\u00e4hk\u00f6pakettiautoja ei ole markkinoilla yleisesti ottaen riitt\u00e4v\u00e4sti. Voimme odottaa uuden e-Travellerin saapuvan markkinoille joko vuonna 2023 tai 2024.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Peugeot Traveller\/Jumpy on yksi suosituimmista Peugeot-pakettiautoista\/MPV:ist\u00e4, koska se on suuri, mutta ei kuitenkaan liian suuri, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 sen kanssa ei ole liian vaikea el\u00e4\u00e4. Travellerin ensimm\u00e4inen sukupolvi esiteltiin vuonna<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":5544,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[57],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5543"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5543"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5543\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5545,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5543\/revisions\/5545"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media\/5544"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5543"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5543"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5543"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}