{"id":567,"date":"2021-07-01T07:20:33","date_gmt":"2021-07-01T07:20:33","guid":{"rendered":"https:\/\/fs-7e007be2f2da4aa3.flatsite.io\/instances\/29\/?p=567"},"modified":"2021-07-01T07:20:33","modified_gmt":"2021-07-01T07:20:33","slug":"paras-porsche-911-kattoteline-kuljetusjarjestelma","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/paras-porsche-911-kattoteline-kuljetusjarjestelma\/","title":{"rendered":"Paras Porsche 911 kattoteline kuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4"},"content":{"rendered":"\n

Porsche 911 -mallit ovat melko avok\u00e4tisi\u00e4 kuormatilan suhteen, kun otetaan huomioon Audi R8:n kaltaiset kilpailijat. 911 tarjoaa k\u00e4ytt\u00f6kelpoiset takaistuimet, jotka voivat toimia my\u00f6s ylim\u00e4\u00e4r\u00e4isen\u00e4 kuormatilana. Mutta jos haluat 911:n, jolla voi kuljettaa my\u00f6s polkupy\u00f6r\u00e4\u00e4si tai viel\u00e4 enemm\u00e4n lastia, kattoteline on v\u00e4ltt\u00e4m\u00e4t\u00f6n.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4ydellisen kattotelineen valitseminen 911:\u00e4\u00e4n on t\u00e4rke\u00e4\u00e4, koska haluat pit\u00e4\u00e4 911:n naarmuuntumattomana. Haluat my\u00f6s kattotelineen, joka ei ole liian raskas eik\u00e4 hankala k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 ja joka ei haittaa liikaa n\u00e4kyvyytt\u00e4 tai aerodynaamista profiilia.<\/p>\n\n\n\n

Ensimm\u00e4inen vaihtoehto olisi luultavasti harkita Porsche Tequipmentin p\u00e4\u00e4kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4, koska n\u00e4m\u00e4 telineet on tehty nimenomaan Porschen toimesta Porschea varten. Voit my\u00f6s tutustua muutamiin eri j\u00e4lkimarkkinavaihtoehtoihin, kuten Thule, Yakima tai Pilot, mutta n\u00e4it\u00e4 ei ole tehty erityisesti 911-malleille.<\/p>\n\n\n\n

Ja sinun pit\u00e4isi ehdottomasti valita j\u00e4rjestelm\u00e4, joka on suunniteltu erityisesti 911-mallia varten, koska monet n\u00e4ist\u00e4 j\u00e4rjestelmist\u00e4 ovat suorassa kosketuksessa maalin kanssa, ja maalivaurioiden pit\u00e4isi olla t\u00e4rkein huolenaiheesi, kun ostat kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Porschen OEM-kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4t<\/h2>\n\n\n\n

Jos pid\u00e4t 911 Porsche OEM:st\u00e4, sinun kannattaa ehdottomasti tutustua Porschen vakiomalliseen kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4n p\u00e4\u00e4tukeen. T\u00e4m\u00e4n j\u00e4rjestelm\u00e4n v\u00e4hitt\u00e4ismyyntihinta on 638 dollaria, ja se sopii kaikkiin nykyaikaisiin 911-malleihin. Jos olet huolissasi siit\u00e4, ett\u00e4 sinun 911:ss\u00e4si ei ehk\u00e4 voida k\u00e4ytt\u00e4\u00e4 t\u00e4t\u00e4 j\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4, sinun kannattaa tarkistaa Porsche Tequipmentin verkkosivuilta, onko se todellakin mahdollista.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 j\u00e4rjestelm\u00e4 on tehty kiinnitett\u00e4v\u00e4ksi tiettyihin pulttipisteisiin, jotka eiv\u00e4t ole suorassa kosketuksessa maalin kanssa, mik\u00e4 on aina rauhoittava menetelm\u00e4. T\u00e4m\u00e4 j\u00e4rjestelm\u00e4 tarjoaa 2 lukittavaa alumiinitankoa, joiden maksimikuormituskapasiteetti on 75 kg (165 lbs), mik\u00e4 on enemm\u00e4n kuin tarpeeksi useimpiin tilanteisiin.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 j\u00e4rjestelm\u00e4 on my\u00f6s tehty sopimaan monenlaisiin Porsche Tequipment -kuljetusmoduuleihin, kuten Porschen py\u00f6r\u00e4telineisiin tai kattolaatikoihin. Jos olet valinnut liukukattomekanismin 911:\u00e4\u00e4n, on syyt\u00e4 mainita, ett\u00e4 t\u00e4m\u00e4 j\u00e4rjestelm\u00e4 on saatavana vain tehdaslis\u00e4varusteena, etk\u00e4 voi asentaa sit\u00e4 j\u00e4lkik\u00e4teen.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4nkaltaisia tietoja l\u00f6ytyy yleens\u00e4 Porschen kuljettajan k\u00e4sikirjojen syvyyksist\u00e4, mutta jos sinulla on vaikeuksia lukea useita satoja sivuja, ota yhteys j\u00e4lleenmyyj\u00e4\u00e4n lis\u00e4ohjeiden saamiseksi.<\/p>\n\n\n\n

Thulen kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4t<\/p>\n\n\n\n

Kuten aiemmin mainittiin, 911 on aina arvokas omaisuus, jota on pidett\u00e4v\u00e4 kunnossa ja huollettava asianmukaisesti, jotta kaikki 911:n tarjoamat upeat ominaisuudet eiv\u00e4t k\u00e4rsi huonokuntoisista j\u00e4lkimarkkinavarusteista ja lis\u00e4varusteista.<\/p>\n\n\n\n

Thule on kuitenkin jonkinlainen legenda kyseenalaisten j\u00e4lkimarkkinoiden kattokuljetusratkaisujen valmistajien maassa. T\u00e4m\u00e4 johtuu siit\u00e4, ett\u00e4 t\u00e4m\u00e4 ruotsalainen valmistaja on ollut olemassa jo melko kauan, ja se on aina toimittanut asianmukaisen ratkaisun moniin kuljetusongelmiin.<\/p>\n\n\n\n

On siis melko turvallista sanoa, ett\u00e4 Thule on valmistaja, johon voi t\u00e4ss\u00e4 tapauksessa luottaa. Jotkin Thulen ratkaisut, kuten 256 dollarin hintainen Thule steel SquareBars -paketti, sopivat useisiin 911-malleihin, mutta eiv\u00e4t kaikkiin. Varmista siis ehdottomasti, ett\u00e4 valitset oikean, kun selaat kauppoja.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 Thule-j\u00e4rjestelm\u00e4 on melko suosittu useiden eri mallien kanssa, se on valmistettu ter\u00e4ksest\u00e4, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 t\u00e4m\u00e4 j\u00e4rjestelm\u00e4 on huomattavasti painavampi kuin Porschen OEM-j\u00e4rjestelm\u00e4, mutta se tarjoaa suuremman maksimikuormituskapasiteetin 220lbs (100kg) useimmille malleille. Varmista siis, ett\u00e4 tied\u00e4t oman 911-tietosi maksimikuormituskapasiteetin.<\/p>\n\n\n\n

Porschen OEM-j\u00e4rjestelmien edut<\/h2>\n\n\n\n

Menem\u00e4tt\u00e4 sen enemp\u00e4\u00e4 j\u00e4lkimarkkinoiden kattokiskovalmistajien laajoihin valtakuntiin, Porsche tai joskus Thule pit\u00e4isi olla ensisijaisia vaihtoehtoja. Porsche OEM-j\u00e4rjestelm\u00e4 on kuitenkin aina paljon parempi, jopa Thuleen verrattuna.<\/p>\n\n\n\n

T\u00e4m\u00e4 johtuu siit\u00e4, ett\u00e4 n\u00e4m\u00e4 j\u00e4rjestelm\u00e4t on kirjaimellisesti suunniteltu 911-mallia varten, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 sinun ei tarvitse huolehtia maksimikuormituskapasiteettiongelmista tai t\u00e4ydellisen istuvuuden saavuttamisesta tai mahdollisista maalivaurioista, naarmuista ja naarmuista.<\/p>\n\n\n\n

Porschen kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4 on hieman kalliimpi verrattuna useimpiin muihin tarjolla oleviin vaihtoehtoihin. Mutta t\u00e4m\u00e4 ei ole n\u00e4k\u00f6kohta, jonka vuoksi pit\u00e4isi pyrki\u00e4 s\u00e4\u00e4st\u00e4m\u00e4\u00e4n pari taalaa, koska on paljon mahdollisia ongelmia, joita voi synty\u00e4, kun kuljetat 200 kiloa lastia p\u00e4\u00e4si yli.<\/p>\n\n\n\n

Porsche-j\u00e4rjestelm\u00e4t ovat, kuten gen-z kutsuisi niit\u00e4 – rakennettu eri tavalla. T\u00e4m\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 n\u00e4m\u00e4 j\u00e4rjestelm\u00e4t tarjoavat samat kest\u00e4vyys- ja luotettavuusominaisuudet kuin itse autot. Vaikka ne maksavat enemm\u00e4n kuin j\u00e4lkimarkkinaj\u00e4rjestelm\u00e4t, hintaero on perusteltu, koska voit olla varma, ett\u00e4 k\u00e4yt\u00e4t luotettavaa Porsche-tuotetta.<\/p>\n\n\n\n

FAQ-osio<\/h2>\n\n\n\n

Voinko asentaa rahtilaatikon 911:n katolle ilman p\u00e4\u00e4kuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4?<\/h3>\n\n\n\n

Jotkut 911-omistajat k\u00e4ytt\u00e4v\u00e4t erityisi\u00e4 imukuppeja, jotka on kiinnitetty suoraan 911-malliensa maali-\/lasikaton pintaan, kattolaatikon kiinnitt\u00e4miseen. T\u00e4m\u00e4 menetelm\u00e4 saattaa osoittautua halvemmaksi ja k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisemm\u00e4ksi kuin ostaa erityinen kiinnityskisko vain kattolaatikon kiinnitt\u00e4miseksi siihen.<\/p>\n\n\n\n

Mutta t\u00e4ll\u00e4 menetelm\u00e4ll\u00e4 on my\u00f6s paljon haittoja, koska on eritt\u00e4in ep\u00e4todenn\u00e4k\u00f6ist\u00e4, ett\u00e4 t\u00e4m\u00e4 asennus kest\u00e4\u00e4 pitk\u00e4\u00e4n, eik\u00e4 sill\u00e4 koskaan saavuteta m\u00e4\u00e4r\u00e4tyn kuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4n kuormituskapasiteettia. Maalin naarmut ja naarmut ovat my\u00f6s asia, josta on syyt\u00e4 olla huolissaan.<\/p>\n\n\n\n

Paljonko Porschen kuljetusmoduulit maksavat?<\/h3>\n\n\n\n

Jos p\u00e4\u00e4t\u00e4t ostaa Porschen kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4n p\u00e4\u00e4tuen, sinun kannattaa my\u00f6s tutustua kaikkiin erilaisiin Porschen kuljetusmoduuleihin, jotka kiinnitet\u00e4\u00e4n kuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4n. Koosta riippuen nimetty Porsche-kattoboxi voi maksaa yli 1000 dollaria.<\/p>\n\n\n\n

Polkupy\u00f6r\u00e4n\/kilpapy\u00f6r\u00e4n kattoteline maksaa noin 250-300 dollaria ja suksien\/lumilautojen asennus maksaa noin 311 dollaria. Kattoboxien hinnat ovat melko paisuneet, ja voit ehk\u00e4 s\u00e4\u00e4st\u00e4\u00e4 muutaman taalan valitsemalla Thule-kattoboxin, jos se todellakin sopii Porschen kuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4n.<\/p>\n\n\n\n

Voinko asentaa Porschen kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4n p\u00e4\u00e4tuen j\u00e4lkik\u00e4teen?<\/p>\n\n\n\n

Jos omistat vanhemman 911-mallin, voit my\u00f6s yritt\u00e4\u00e4 asentaa Porsche-kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4n p\u00e4\u00e4tuen j\u00e4lkiasennuksen 911-malliisi. T\u00e4m\u00e4 on mahdollista useimpien 911-mallien osalta, mutta sinun kannattaa aina k\u00e4\u00e4nty\u00e4 ammattilaisen puoleen varmistaaksesi, ettet tuhlaa rahojasi johonkin, joka ei sovi juuri sinun 911-malliisi.<\/p>\n\n\n\n

Voit my\u00f6s tarkistaa k\u00e4ytetyn Porschen kattokuljetusj\u00e4rjestelm\u00e4n p\u00e4\u00e4tuen netist\u00e4, sill\u00e4 joskus voit s\u00e4\u00e4st\u00e4\u00e4 muutaman taalan. Sinun on kuitenkin my\u00f6s varmistettava, ett\u00e4 Porsche-mekaanikko tarkastaa j\u00e4rjestelm\u00e4n huolellisesti ennen asennusta.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Porsche 911 -mallit ovat melko avok\u00e4tisi\u00e4 kuormatilan suhteen, kun otetaan huomioon Audi R8:n kaltaiset kilpailijat. 911 tarjoaa k\u00e4ytt\u00f6kelpoiset takaistuimet, jotka voivat toimia my\u00f6s ylim\u00e4\u00e4r\u00e4isen\u00e4 kuormatilana. Mutta jos haluat 911:n, jolla<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":568,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[12],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/567"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=567"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/567\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media\/568"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=567"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=567"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=567"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}