{"id":5935,"date":"2023-02-28T12:25:27","date_gmt":"2023-02-28T12:25:27","guid":{"rendered":"https:\/\/autojaa2z.fi\/?p=5935"},"modified":"2023-02-28T12:25:30","modified_gmt":"2023-02-28T12:25:30","slug":"kaikki-vuoden-2023-volvo-v60-faceliftista","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/kaikki-vuoden-2023-volvo-v60-faceliftista\/","title":{"rendered":"Kaikki vuoden 2023 Volvo V60 faceliftist\u00e4"},"content":{"rendered":"\n

Volvo V60 on kompakti luksuskombi, joka esiteltiin ensimm\u00e4isen kerran jo vuonna 2010, ja se korvattiin my\u00f6hemmin toisella sukupolvella vuonna 2018. Vuosimallia 2023 varten Volvo tekee V60:lle hienovaraisen p\u00e4ivityksen, jonka tavoitteena on tehd\u00e4 autosta hieman kilpailukykyisempi t\u00e4ss\u00e4 melko ruuhkaisessa segmentiss\u00e4, jota hallitsevat enimm\u00e4kseen saksalaiset autonvalmistajat.<\/p>\n\n\n\n

Vuoden 2023 V60:n muutoksiin kuuluvat miedot hybridimoottorit, jotka ovat nyt vakiona koko mallistossa, Recharge-mallin suurempi kantama, hieman p\u00e4ivitetty muotoilu, piilotetut pakoputket, uusi Google-pohjainen infotainment-j\u00e4rjestelm\u00e4, varustetasojen uudelleennime\u00e4minen Core-, Plus- ja Ultimate-malleiksi, uudet py\u00f6r\u00e4mallit, p\u00e4ivitetyt ulkov\u00e4rit ja pienet muutokset sis\u00e4tiloissa.<\/p>\n\n\n\n

N\u00e4iden lis\u00e4ksi V60 pysyy samana kuin vuoden 2022 malli, mik\u00e4 ei ole huono asia, sill\u00e4 V60 on todella fiksun n\u00e4k\u00f6inen farmari. Kaikki moottorit perustuvat tuttuun 2,0 litran nelisylinteriseen Volvo-moottoriin, mutta ne ovat saatavilla sek\u00e4 miedohybridin\u00e4 ett\u00e4 PHEV-muodossa.<\/p>\n\n\n\n

Muotoilu on l\u00e4hes sama kuin vuoden 2022 V60:ss\u00e4, ainoastaan puskureihin, v\u00e4reihin, vanteisiin ja pakoputken k\u00e4rjet ovat nyt piilossa. Jos siis haluat tiet\u00e4\u00e4 kaiken 2023 Volvo V60 faceliftist\u00e4, lue ehdottomasti t\u00e4m\u00e4 artikkeli!<\/p>\n\n\n\n

2023 Volvo V60 facelift – Voimansiirtoj\u00e4rjestelm\u00e4<\/h2>\n\n\n\n

Volvo V60:n moottorivalikoima alkaa 2,0 litran 4-sylinterisell\u00e4 B5 250 hv:n moottorilla, joka saa nyt mild-hybriditekniikan, joka auttaa sit\u00e4 olemaan hieman taloudellisempi ja saamaan paremman kaasuvasteen pienen 48 voltin akun ansiosta, joka toimii yhdess\u00e4 moottorin kanssa. T8 Polestar Recharge PHEV -mallissa on 2,0 litran 4-sylinterinen moottori ja s\u00e4hk\u00f6moottori, joiden yhteisteho on 455 hv ja nopeus 0-100 km\/h vain 4,4 sekuntia.<\/p>\n\n\n\n

Alkutason malleissa on FWD, kun taas korkeamman hintaluokan malleissa on AWD. Kaikki moottorivaihtoehdot yhdistet\u00e4\u00e4n tuttuun 8-vaihteiseen automaattivaihteistoon, joka vaihtaa vaihteita pehme\u00e4sti ja saumattomasti ja sopii t\u00e4ydellisesti V60:n luonteeseen. Voit odottaa saavuttavasi 22\/31MPG:t\u00e4 250 hv:n mallilla, kun taas Recharge PHEV -mallilla saavutetaan 74MPGe jopa 41 mailin puhtaalla s\u00e4hk\u00f6ajolla.<\/p>\n\n\n\n

V60:n voimansiirtovaihtoehtoja on v\u00e4h\u00e4n, mutta ne ovat kaikki mukavan tehokkaita, enemm\u00e4n kuin jotkut saksalaiset kilpailijat.<\/p>\n\n\n\n

2023 Volvo V60 facelift – muotoilu ja ajaminen<\/h2>\n\n\n\n

Kuten alussa mainittiin, V60 saa muutamia uusia p\u00e4ivityksi\u00e4 koko mallivalikoimassa mallivuodelle 2023, ja ulkoisesti huomattavimmat p\u00e4ivitykset ovat uudet v\u00e4rit, uudet py\u00f6r\u00e4mallit, hieman erilaiset puskurit ja piilotetut pakoputken k\u00e4rjet. Sis\u00e4tilat ovat yht\u00e4 \u00e4lykk\u00e4\u00e4n n\u00e4k\u00f6iset kuin ennenkin, mutta nyt saat my\u00f6s Googlen tukeman infotainment-j\u00e4rjestelm\u00e4n, joka on paljon aiempaa parempi.<\/p>\n\n\n\n

Ajokokemus on klassinen Volvo, auto ei yrit\u00e4 olla liian urheilullinen, mutta se on kuitenkin mukautuva, viile\u00e4 ja todella mukava. Melueristys on todella hyv\u00e4, ja autoa on todella helppo ajaa. Se tuntuu parhaalta moottoritiell\u00e4, mutta se ei ole liian iso, ettei sill\u00e4 voisi ajaa kaupungissa.<\/p>\n\n\n\n

2023 Volvo V60 facelift – Luotettavuus ja yleiset kysymykset<\/h2>\n\n\n\n

Vuoden 2023 Volvo V60 ei ole viel\u00e4 ulkona, mik\u00e4 tarkoittaa, ett\u00e4 emme voi arvioida, kuinka luotettava se todella on. Koska V60 on kuitenkin vain facelift edellisest\u00e4 2022-mallista, se tarkoittaa, ett\u00e4 sen pit\u00e4isi p\u00e4rj\u00e4t\u00e4 melko lailla samalla tavalla kuin 2022-mallin. Useimmissa luotettavuustaulukoissa ja -tutkimuksissa V60:n luokitus on ihan hyv\u00e4, mutta ei mit\u00e4\u00e4n erikoista.<\/p>\n\n\n\n

V60:n yleisimm\u00e4t ongelmat liittyv\u00e4t ohjelmistoon, l\u00f6ys\u00e4\u00e4n jousitukseen, automaattisen h\u00e4t\u00e4jarrutusj\u00e4rjestelm\u00e4n ongelmiin, turvaj\u00e4rjestelm\u00e4n ongelmiin ja mahdollisesti my\u00f6s erilaisiin s\u00e4hk\u00f6ongelmiin.<\/p>\n\n\n\n

2023 Volvo V60 facelift – Arvo ja k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisyys<\/h2>\n\n\n\n

Vuoden 2023 Volvo V60 facelift alkaa 49 895 dollarista Core-varustetasolla, kun taas Ultimate-mallit maksavat 55 195 dollaria. Huipputason V60 Cross Country Polestar Engineered -malli maksaa 71 645 dollaria, mutta siin\u00e4 on tarjolla l\u00e4hes kaikki, mit\u00e4 V60:st\u00e4 voi saada. Kaiken kaikkiaan V60:ll\u00e4 on vastassaan kovaa saksalaista kilpailua, ja hinnan osalta niiden v\u00e4lill\u00e4 ei ole juuri mit\u00e4\u00e4n eroa.<\/p>\n\n\n\n

K\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisyys on erinomaista, sill\u00e4 V60 on kompakti tai keskikokoinen perhekombi, jossa on riitt\u00e4v\u00e4sti tilaa perheelle ja koiralle. N\u00e4kyvyys on todella hyv\u00e4, sis\u00e4tilojen lokerotilat ovat todella hyv\u00e4t, autossa on paljon USB-portteja, ja se on todella helppok\u00e4ytt\u00f6inen ja helppo navigoida kaupungissa.<\/p>\n\n\n\n

UKK-osio<\/h2>\n\n\n\n

Pit\u00e4isik\u00f6 minun ostaa 2023 Volvo V60 facelift?<\/h3>\n\n\n\n

Jos etsit perheautoa, voit valita melko monen auton joukosta. Syy, miksi sinun kannattaa valita Volvo, on se, jos haluat plug-in-mallin, joka on my\u00f6s tehokas ja hienostunut. Volvo valmistaa t\u00e4m\u00e4n luokan parhaita hybridimalleja, mink\u00e4 vuoksi se vie voiton useimmille perheille, sill\u00e4 se on edullinen ajaa ja sill\u00e4 on kunnollinen EV-ajomatkav\u00e4li.<\/p>\n\n\n\n

Toisaalta, jos et pid\u00e4 Volvon muotoilusta etk\u00e4 pid\u00e4 Volvon merkki\u00e4 tarpeeksi premium-luokan autona, voit valita jonkin saksalaisen mallin, kuten monilla on tapana tehd\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

Mitk\u00e4 autot kilpailevat vuoden 2023 Volvo V60:n kanssa?<\/h3>\n\n\n\n

Audi A4 Avant on todenn\u00e4k\u00f6isesti V60:n tiukin kilpailija samalla tavalla kuin V60 Cross Country kilpailee Audi A4 Allroadin kanssa. Muita kilpailijoita ovat BMW 3-sarjan Touring, Mercedes-Benz C-luokan Wagon, Volkswagen Passat Variant ja mahdollisesti jopa Jaguar XF-kombi.<\/p>\n\n\n\n

Kaikista n\u00e4ist\u00e4 Mercedes C-luokka on uusin ja ylellisin, Volvolla on parhaat hybridimoottorit, Audi on k\u00e4yt\u00e4nn\u00f6llisin, kun taas BMW ja Jaguar ovat hauskimpia ajaa.<\/p>\n\n\n\n

Milloin seuraavan sukupolven Volvo V60 tulee markkinoille?<\/h3>\n\n\n\n

Volvo V60 perustuu S60-sedaniin, joka ei ole ollut myynniss\u00e4 niin kauan, ett\u00e4 Volvo voisi tarjota sit\u00e4 t\u00e4ysin uudessa muodossa. On todenn\u00e4k\u00f6ist\u00e4 uskoa, ett\u00e4 Volvo tuo uuden V60:n ulos joskus kolmen seuraavan vuoden aikana, ja n\u00e4ytt\u00e4\u00e4 silt\u00e4, ett\u00e4 seuraavan sukupolven V60-mallit tulevat olemaan kaikki hybridi- ja s\u00e4hk\u00f6k\u00e4ytt\u00f6isi\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

N\u00e4in ollen on j\u00e4rkev\u00e4\u00e4 ostaa V60 nyt, sill\u00e4 se ei menet\u00e4 merkitt\u00e4v\u00e4sti arvoaan l\u00e4hiaikoina, ainakaan ennen uuden mallin tuloa.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Volvo V60 on kompakti luksuskombi, joka esiteltiin ensimm\u00e4isen kerran jo vuonna 2010, ja se korvattiin my\u00f6hemmin toisella sukupolvella vuonna 2018. Vuosimallia 2023 varten Volvo tekee V60:lle hienovaraisen p\u00e4ivityksen, jonka tavoitteena<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":5936,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[18],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5935"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5935"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5935\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5937,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5935\/revisions\/5937"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media\/5936"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5935"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5935"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5935"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}