{"id":603,"date":"2021-07-01T07:35:28","date_gmt":"2021-07-01T07:35:28","guid":{"rendered":"https:\/\/fs-7e007be2f2da4aa3.flatsite.io\/instances\/29\/?p=603"},"modified":"2021-07-01T07:35:28","modified_gmt":"2021-07-01T07:35:28","slug":"paras-bmw-naiselle","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autojaa2z.fi\/paras-bmw-naiselle\/","title":{"rendered":"Paras BMW naiselle"},"content":{"rendered":"\n

Naiset nauttivat tyylist\u00e4, mukavuudesta ja kauneudesta. Jos etsit autoa, jolla voit ajaa kaupunkiliikenteess\u00e4, annamme sinulle BMW i3:n. Se on takavetoinen 5-ovinen viistoper\u00e4, jonka voimanl\u00e4hteen\u00e4 on 125 kW:n s\u00e4hk\u00f6inen BMW eDrive -synkronomagneettiroottori. Keskim\u00e4\u00e4r\u00e4inen toimintas\u00e4de on 150 mailia akun latausta kohden, ja auton mitat ovat kompaktit B-segmentin mitat, joten t\u00e4m\u00e4 auto saattaa sopia sinulle hyvin.<\/p>\n\n\n\n

Paras naisten BMW kaupunkiautoksi – BMW i3<\/h2>\n\n\n\n

BMW i3 on suunniteltu erityisesti kaupunkiajoon. Siit\u00e4 puuttuu paljon tavaratilaa, mutta siin\u00e4 on riitt\u00e4v\u00e4sti tilaa ruokaostoksille, laukuille tai salkulle. Sen akseliv\u00e4li on 101 tuumaa, pituus 157 tuumaa (4 metri\u00e4) ja leveys 70 tuumaa (1,75 metri\u00e4), joten sen kanssa on suhteellisen helppo pys\u00e4k\u00f6id\u00e4.<\/p>\n\n\n\n

BMW i3 on melko korkea ja hyvin kapea, joten jousituksen on oltava melko j\u00e4m\u00e4kk\u00e4, jotta se pysyy vakaana tiell\u00e4, mit\u00e4 se onkin. Tien kuoppia kyll\u00e4 huomaa, mutta se on hallittavissa. K\u00e4sittelyn osalta t\u00e4m\u00e4 pieni BMW tarjoaa johdonmukaisen ohjauksen ja hyv\u00e4n ajoneuvon hallinnan. Sen lis\u00e4ksi sill\u00e4 on my\u00f6s pieni k\u00e4\u00e4nt\u00f6ympyr\u00e4, joten se sopii erinomaisesti kaupunkiliikenteeseen.<\/p>\n\n\n\n

Toisaalta kovemmissa nopeuksissa BMW i3 tuntuu melko hermostuneelta ja tarjoaa v\u00e4hemm\u00e4n pitoa kuin BMW:lt\u00e4 voisi odottaa. T\u00e4t\u00e4 ajoneuvoa ei suositella kaupunkimatkoille.<\/p>\n\n\n\n

Jarru- ja kaasupolkimet ovat molemmat hyvin herkki\u00e4. Toinen etu on, ett\u00e4 t\u00e4t\u00e4 autoa on melko helppo ajaa niin sanotulla ”yhden polkimen tekniikalla” automaattiautona kaupungissa.
Ulkoisen melun vaimentamisesta puheen ollen, s\u00e4hk\u00f6moottori on hiljainen, mutta joitakin jousituksen tuottamia \u00e4\u00e4ni\u00e4 saattaa kuitenkin kuulua usein.<\/p>\n\n\n\n

BMW i3:n moottori ja vaihteisto<\/h3>\n\n\n\n

Vaikka BMW i3 on kaupunkiauto, se voi olla melko nopea, sill\u00e4 se kiihtyy 0:sta 62 mailiin tunnissa vain 7,3 sekunnissa. Ja i3s, tehokkaampi versio, tekee sen 6,9 sekunnissa.<\/p>\n\n\n\n

i3s:n toimintas\u00e4de on 175 mailia, ja tavallisen i3:n toimintas\u00e4de on 181 mailia. T\u00e4m\u00e4 k\u00e4y ilmi asiakirjoista, mutta todellinen toimintas\u00e4de akun latausta kohden on todenn\u00e4k\u00f6isesti 150 mailia.<\/p>\n\n\n\n

Jos matkustat usein kaupungin ulkopuolella pidemmill\u00e4 matkoilla, \u00e4l\u00e4 osta i3:a, sill\u00e4 sen toimintas\u00e4de on lyhyempi kuin useimpien t\u00e4yss\u00e4hk\u00f6autojen.<\/p>\n\n\n\n

BMW i3:n sis\u00e4tilat ja ominaisuudet<\/h3>\n\n\n\n

BMW i3:n ajoasento on h\u00e4mm\u00e4stytt\u00e4v\u00e4. Istuimen s\u00e4hk\u00f6inen s\u00e4\u00e4t\u00f6 on siin\u00e4, mit\u00e4 odottaa, ja my\u00f6s ohjauspy\u00f6r\u00e4\u00e4 voi manipuloida, jotta se sopii t\u00e4ydellisesti kenelle tahansa kuljettajalle. Valitettavasti s\u00e4\u00e4dett\u00e4v\u00e4\u00e4 lannerangan tukea ei ole, mik\u00e4 saattaa aiheuttaa valituksia, jos p\u00e4\u00e4t\u00e4t l\u00e4hte\u00e4 pitk\u00e4lle matkalle. BMW i3:ssa on kapeat sivupylv\u00e4\u00e4t ja korkea n\u00e4k\u00f6kentt\u00e4 sek\u00e4 eteen ett\u00e4 sivuille.<\/p>\n\n\n\n

Vastoin yleist\u00e4 uskomusta BMW i3:ssa on runsaasti tilaa edess\u00e4, ja se on varustettu upealla keskikonsolilla. T\u00e4m\u00e4 johtuu paljolti vaihteenvalitsimen sijainnista, joka on sijoitettu l\u00e4helle ohjauspylv\u00e4st\u00e4 sen sijaan, ett\u00e4 se olisi ollut alkuper\u00e4isess\u00e4 paikassa, istuinten v\u00e4liss\u00e4. Jalkatila on my\u00f6s vankka, eik\u00e4 etumatkustamon p\u00e4\u00e4ntilassa ole ongelmia.<\/p>\n\n\n\n

Toisaalta takapenkit ovat hyvin pienet, eik\u00e4 yli 180-senttisten kannata istua pitk\u00e4\u00e4n BMW i3:n takapenkill\u00e4, sill\u00e4 he saavat pitk\u00e4ll\u00e4 aikav\u00e4lill\u00e4 selk\u00e4ongelmia, koska istuvat hieman kaarevasti. Lis\u00e4ksi takapilarit ovat hyvin paksut ja saattavat aiheuttaa klaustrofobisia tunteita niin lapsille kuin aikuisillekin.<\/p>\n\n\n\n

Auton takapenkill\u00e4 on vain kaksi istuinta kolmen sijasta, mik\u00e4 on ymm\u00e4rrett\u00e4v\u00e4\u00e4, kun otetaan huomioon auton mitat. Yll\u00e4tyksen\u00e4 tulee se, ett\u00e4 etuovet on avattava, jotta my\u00f6s takaovet voi avata.<\/p>\n\n\n\n

Digitaalinen n\u00e4ytt\u00f6 on l\u00e4hell\u00e4 ohjauspy\u00f6r\u00e4\u00e4, ja sen k\u00e4ytt\u00f6 on varsin intuitiivista. Pys\u00e4k\u00f6intianturit ovat vakiovarusteena mukana. Etutunnistimet, automaattinen itsepys\u00e4k\u00f6intitoiminto ja peruutuskamera ovat kaikki saatavana niin sanotussa Park Assist -paketissa.<\/p>\n\n\n\n

Infotainment on vakiona 10,25 tuuman n\u00e4ytt\u00f6, ja siin\u00e4 on USB, Bluetooth ja DAB-radio. J\u00e4rjestelm\u00e4 on intuitiivisen helppok\u00e4ytt\u00f6inen, ja se tarjoaa monia pikavalintoja, jotta kuljettaja ei joutuisi h\u00e4iritsem\u00e4\u00e4n ajamista. BMW i3:n navigointi on suunniteltu erityisesti osoittamaan l\u00e4hell\u00e4 olevat s\u00e4hk\u00f6latauspisteet, jotta akku ei p\u00e4\u00e4se loppumaan kesken.
Valitettavasti Android Auto ei ole saatavilla, ja tarvitset iPhonen, jotta voit yhdist\u00e4\u00e4 sen ajoneuvon Apple CarPlay -j\u00e4rjestelm\u00e4\u00e4n. Kaiken kaikkiaan ajoneuvo on hyvin tehty, ja se sopisi t\u00e4ydellisesti liikemiesnaisen tarpeisiin, joka ajaa usein kaupungilla.<\/p>\n\n\n\n

Lis\u00e4tietoja BMW:st\u00e4<\/h2>\n\n\n\n

Onko BMW:ll\u00e4 t\u00e4ysin s\u00e4hk\u00f6inen katumaasturi?<\/h3>\n\n\n\n

Kyll\u00e4, BMW esitteli hiljattain iX-maasturin, jonka arvioitu vaikuttava toimintas\u00e4de on 300 mailia. Ensimm\u00e4isten tuotettujen yksik\u00f6iden odotetaan saapuvan Yhdysvaltoihin vuoteen 2022 menness\u00e4, ja tuotanto alkaa vuonna 2021.<\/p>\n\n\n\n

BMW iX3 on t\u00e4ysin s\u00e4hk\u00f6inen katumaasturi, jonka voit ostaa jo nyt ja jonka toimintas\u00e4de on 285 mailia.<\/p>\n\n\n\n

Onko BMW i3 t\u00e4yss\u00e4hk\u00f6auto?<\/h3>\n\n\n\n

BMW i3:a pidet\u00e4\u00e4n t\u00e4yss\u00e4hk\u00f6autona, mutta siihen on my\u00f6s mahdollista sis\u00e4llytt\u00e4\u00e4 kaasugeneraattori, joka pident\u00e4\u00e4 jonkin verran auton toimintas\u00e4dett\u00e4 h\u00e4t\u00e4tilanteessa. Kaasus\u00e4ili\u00f6ss\u00e4 on 7-9 litraa eli 4 gallonaa polttoainetta, jonka avulla p\u00e4\u00e4set l\u00e4himm\u00e4lle lataus- tai huoltoasemalle.<\/p>\n\n\n\n

Mik\u00e4 on paras BMW-maasturi naiselle?<\/h3>\n\n\n\n

Paras BMW-maasturi, jota nainen voi mielell\u00e4\u00e4n ajaa, on BMW X1, melko luotettava ajoneuvo, jonka mitat eiv\u00e4t ole ylivoimaisen suuret, mutta joka on kuitenkin eritt\u00e4in miellytt\u00e4v\u00e4 ajaa ja tuo tyyli\u00e4 p\u00f6yt\u00e4\u00e4n. BMW X1:ll\u00e4 on hauska ajaa sek\u00e4 kaupunkiliikenteess\u00e4 ett\u00e4 pitkill\u00e4 automatkoilla. Siin\u00e4 on urheilullinen k\u00e4yt\u00f6s, riitt\u00e4v\u00e4sti tavaratilaa ja eritt\u00e4in luotettavat pys\u00e4k\u00f6intiavustimet, joten se on hyv\u00e4 valinta useimmille naisille.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Naiset nauttivat tyylist\u00e4, mukavuudesta ja kauneudesta. Jos etsit autoa, jolla voit ajaa kaupunkiliikenteess\u00e4, annamme sinulle BMW i3:n. Se on takavetoinen 5-ovinen viistoper\u00e4, jonka voimanl\u00e4hteen\u00e4 on 125 kW:n s\u00e4hk\u00f6inen BMW eDrive<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":604,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[6],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/603"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=603"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/603\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media\/604"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=603"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=603"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autojaa2z.fi\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=603"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}